Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Dennoman zei:
Belgische markt is gewoonweg te klein om zoiets te onderhouden. Kaartjes waren ook zeer duur, hoewel de prijzen die ze toen voor een IMAX-film vroegen nu vrijwel standaard zijn in de cinema's. Maarjah, zo zijn we hé, als we niet traagjes in iets nieuws ingeleid worden, moeten we er niet van weten.

Toen ik twee jaar geleden in Londen was, kostte een IMAX-film 17 pond of zo :s

Het materiaal is ook enorm duur (specifieke projectors nodig, scherm van een hoge kwaliteitsstandaard), en zo komt het natuurlijk in een neerwaartse spiraal terecht. Als je dan kijkt naar het lijstje van 100% met IMAX-camera's geschoten films, dan zie je in dat lijstje voornamelijk titels die hoogstwaarschijnlijk documentaires zijn en de gemiddelde belg gaat niet naar de bioscoop voor een docu, hoe episch de ervaring ook moge zijn. :sop:

eXtreme

Legacy Member
Weet iemand of Waasland Shopping Center open is? Volgens de website zou ik denken van wel, maar softwareshop neemt ni op.. :o

Michster

Legacy Member
Alteration zei:
Ne cinema waar ze ambetante mensen buitensmijten, daar zou 'k met gemak dubbel voor willen betalen

fyp

En als ge van Gent zijt, moet ge niet klagen over cinema-idioten.:p In Hasselt is het enkel uit Kinepolis of ge rijdt naar Genk voor de Euroscoop en in beide kom ik idioten tegen die lawaai maken, rondlopen of de hele film met hun gsm prutsen. :angry:

Alteration

Legacy Member
Michster zei:
fyp

En als ge van Gent zijt, moet ge niet klagen over cinema-idioten.:p In Hasselt is het enkel uit Kinepolis of ge rijdt naar Genk voor de Euroscoop en in beide kom ik idioten tegen die lawaai maken, rondlopen of de hele film met hun gsm prutsen. :angry:

Merci.

Zou een voordeel zijn, mochten ze spelen wat ik wil zien. Als ge de programmatie van de Kinepolis hier vergelijkt met elders, dan trekt ge toch ogen ze.

Michster

Legacy Member
Alteration zei:
Merci.

Zou een voordeel zijn, mochten ze spelen wat ik wil zien. Als ge de programmatie van de Kinepolis hier vergelijkt met elders, dan trekt ge toch ogen ze.

Kunt niet alles hebben. :p

Mijn vraag: hoeveel websites/tv-programma's/radio-zenders hebben "man down" van Rihanna uitgeroepen tot grootste ***nummer van 2011? Kwestie van een beetje "faith in humanity te restoren". Als ik nog éne hier hoor "rompompomp..." hardop hoor zingen, heb ik hem/haar bij zen nekvel vast. :angry:

Alteration

Legacy Member
Michster zei:
Kunt niet alles hebben. :p

Kom, films die ze in Antwerpen, Hasselt, etc. kunnen spelen, kunnen ze toch evengoed hier in Gent spelen. Maar nee, de meeste voorstellingen zijn dan voor zo'n randdebielfilm als New Kids :ironic:

Michster

Legacy Member
Alteration zei:
Kom, films die ze in Antwerpen, Hasselt, etc. kunnen spelen, kunnen ze toch evengoed hier in Gent spelen. Maar nee, de meeste voorstellingen zijn dan voor zo'n randdebielfilm als New Kids :ironic:

Hangt er van af hoeveel de studio's ervoor vragen om die te geven aan een cinema hé. Of denkt ge dat het zo gaat van:

"Ey Kinepolis! Ik zie da gij de nieuwe Spielberg hebt! Zou ik die ook mogen? Allez, omdat gij het zijt KleineCinemaMetBeperktPubliekEnInkomsten!"

:p

En New Kids zou verbannen moeten worden voor het algemene welzijn van de Vlaamse/Nederlandse bevolking.

Alteration

Legacy Member
Michster zei:
Hangt er van af hoeveel de studio's ervoor vragen om die te geven aan een cinema hé. Of denkt ge dat het zo gaat van:

"Ey Kinepolis! Ik zie da gij de nieuwe Spielberg hebt! Zou ik die ook mogen? Allez, omdat gij het zijt KleineCinemaMetBeperktPubliekEnInkomsten!"

:p

En New Kids zou verbannen moeten worden voor het algemene welzijn van de Vlaamse/Nederlandse bevolking.

Ik heb het over de Kinepolis in Gent

stoomboot

Legacy Member
Michster zei:
Kunt niet alles hebben. :p

Mijn vraag: hoeveel websites/tv-programma's/radio-zenders hebben "man down" van Rihanna uitgeroepen tot grootste ***nummer van 2011? Kwestie van een beetje "faith in humanity te restoren". Als ik nog éne hier hoor "rompompomp..." hardop hoor zingen, heb ik hem/haar bij zen nekvel vast. :angry:

Ik was er nog mee aan het lachen vroeger over de diepzinnige proza die er in dat stukje verdriet verstopt zit.

Achja, ik sta voorlopig niet meer op een werkvloer, dus ben ik ook weer even verlost van een radio :)

fr1sb33

Legacy Member
Michster zei:
En New Kids zou verbannen moeten worden voor het algemene welzijn van de Vlaamse/Nederlandse bevolking.


not sure if serious


een parodie op een cliche van een zeer lokale marginale hollander = slecht voor de beschaving ?

en al die andere vorten bucht die ze durven maken en uitzenden, daar hebt ge niks op tegen ?

maginaal foorwijf da zichzelf rijk gepoept heeft - check
negerkes leren fietsen in de modder - check
obsessieve, mentaal gehandicapten - check
wereldvreemde families die nog minder werken dan de koning en zijn aanhangsels - check
...

_ns_

Legacy Member
Filmje marcheert hier niet, maar op het eerste zicht misschien ne rhodesian ridgeback.

MrKend54l

Legacy Member
fr1sb33 zei:
not sure if serious


een parodie op een cliche van een zeer lokale marginale hollander = slecht voor de beschaving ?

en al die andere vorten bucht die ze durven maken en uitzenden, daar hebt ge niks op tegen ?

maginaal foorwijf da zichzelf rijk gepoept heeft - check
negerkes leren fietsen in de modder - check
obsessieve, mentaal gehandicapten - check
wereldvreemde families die nog minder werken dan de koning en zijn aanhangsels - check
...

Over welke series heb jij het dan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan