Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boterkoek zei:Ik zou het u kunnen uitleggen, maar aangezien een filmpje misschien beter is..Bij deze;filmpje
hier ook. Staat op de site zelf dat ze technische problemen hebben.Oij zei:Nog iemand problemen met Argenta Internetbankieren?
Site gaat verschrikkelijk traag om dan uiteindelijk toch niet te kunnen aanmelden.![]()
Oij zei:Nog iemand problemen met Argenta Internetbankieren?
Site gaat verschrikkelijk traag om dan uiteindelijk toch niet te kunnen aanmelden.![]()

Alteration zei:Is er iemand die aardig wat afweet over Diverse inkomsten (belastingaangifte) en ik kan PM'en?
a143290 zei:Is dat niet de normale gang van zaken bij internetbankieren van Argenta?![]()
Sdc zei:hier ook. Staat op de site zelf dat ze technische problemen hebben.

a143290 zei:Is dat niet de normale gang van zaken bij internetbankieren van Argenta?![]()

Alteration zei:Of waar kan ik informatie inwinnen over Personenbelasting, met name die toevallige inkomsten?
a143290 zei:Iemand een idee wat ongeveer de maandelijkse/jaarlijkse onderhoudskosten zijn van een klein/middelgroot bedrijfsnetwerk?
Het bestaat uit 18 switches, 6 routers en 8 servers. Totale kost van de hardware: ongeveer 30.000-40.000 USD. (volgens Amazon)
*edit: pak nu nog 50.000 USD als we bekabeling, UPS'en, PC's,... etc meerekenen
MrKend54l zei:Ik zou totaal niet weten wat daar van onderhoudskosten aan kunnen zijn hoor. Je koopt het aan en installeert het en klaar is kees.
En als er iets kapot gaat moet dat vervangen worden.
Kandul zei:Want softwarematige problemen en updates komen nooit voor?
Alteration zei:'k Heb eerder iemand in persoon nodig die kan antwoorden op een specifieke vraag.
Al kwam uw link al min of meer van pas.
MrKend54l zei:Dat is iets anders. Een netwerkbeheerder betaal je gewoon per maand en hij zorgt ervoor dat het netwerk werkt. Dat is dan effectief een "onderhoudskost". Dus alle software problemen lost hij op.
En software updates zijn natuurlijk nodig. Maar deze zijn niet altijd betalend. En hardware updates voer je ook niet elk jaar uit. Dit doe je pas bij echte veroudering van de hardware.
MrKend54l zei:Ik zou totaal niet weten wat daar van onderhoudskosten aan kunnen zijn hoor. Je koopt het aan en installeert het en klaar is kees.
En als er iets kapot gaat moet dat vervangen worden.
Goe zot zeker?Alteration zei:Ik vraag mij gewoon af hoe het daarmee zit. In hoeverre dat dat allemaal moet aangegeven worden op je belastingsbrief. Iedereen heeft af en toe wel eens wat extra inkomen:
- Onderzoeken aan de UGent bijvoorbeeld
- Iets dat met winst verkocht wordt
- Iemand dat eens iets extra geeft, omdat ik hem iets voorschiet op PayPal
- De bomma bijvoorbeeld die eens iets toestopt voor een verjaardag, nieuwjaar, etc...
- Gewonnen weddenschap op Unibet,...
- Invullen van enquêtes, e-mailklikken,...
- Klein mannen die auto's gaan wassen
- Iemand die donaties krijgt op zijn blog/website/...
- Winst met Google Ads
- Mensen die tickets doorverkopen bijvoorbeeld. Of verkoop in het algemeen
- Studenten met een project en ze worden vergoed
- ....
Moet men dat nu allemaal gaan bijhouden in een bestandje en aangeven op uw belastingformulier?

Alteration zei:Moet men dat nu allemaal gaan bijhouden in een bestandje en aangeven op uw belastingformulier?
. Normaal gezien moet je aangeven wat op papier terug te vinden is. Dus verkoop jij een ticket door met winst, geen kat die dat kan weten. Met huizen is dan weer iets anders, omdat je op meerwaarde normaal vrij zwaar belast zal worden.