Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kil911ler zei:Kunde maar alleen een iTrader geven op B&S-forum? Dus niet ook op andere forum-onderdelen? Zou graag iemand een iTrade-punt geven vanwege een ruil, maar de links dak geef zijn precies invalid![]()
Kandul zei:Alleen op B&S.

Vandalize_ zei:Staat de schaatspiste nog steeds in Gent ?
Indien niet, zijn er nog plaatsen waar er wel staan ?
TheProject zei:Hier op de markt van Poperinge is er een prachtige schaatspiste
van 4m²![]()

TheProject zei:Hier op de markt van Poperinge is er een prachtige schaatspiste
van 4m²![]()

Vandalize_ zei:Staat de schaatspiste nog steeds in Gent ?
Indien niet, zijn er nog plaatsen waar er wel staan ?
peutie zei:hallo,
toen men vader klein was vond hij in een beekje een heel speciale zwarte steen en houde die bij zich
vorig jaar belden we naar een centrum in gent die dingen uit de ruimte bestudeerden.die man zei dat het wrs een stuk van de maan zou kunnen geweest zijn.niet van een meteoriet want hij is niet magnetisch...nu hebben wij nooit naar dat centrum geweest maar willen we dat nu wel doen,maarh et probleem is dat ik niet meer weet hoe dat noem noch de telefoon nummer weet en noch het adres kan iemand me helpen?
ik weet dat dit een raar bericht is!!!!
TheProject zei:Die 4m² was sarcastisch bedoeld :ironic:
glashelder zei:Iets dat niet juist is? Euh. Heb je je ingelezen?
MmoRpgGuy zei:1.linkje aub?
2.ze zit daaar maar in de mand
3.ze komt van een boederij waar honden gekweekt zijn