Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sluysen

Legacy Member
Idd, past echt niet in het rijtje van debiele programma's thuis imo..

TheProject

Legacy Member
Hmm, bij iedere foutief antwoord gaat hij zeggen;
"Kom, weet jij dat nu niet?"

Of zijn zang solo's?

deze punten storen mij een beetje

ps: ik kijk ook soms naar blokken :)

sluysen

Legacy Member
een irritante presentator maakt een heel programma niet slecht hé. Das zoals de pappenheimers. steven maakt ook extreem droge/domme mopjes maar het blijft een goed programma (imo)

zengi

Legacy Member
Ik wou net fifa12 online kopen maar paypal geeft me gezeik dat ze mijn kaart aant controleren zijn en ik krijg het volgende te lezen:

Check your card statement and find the 4-digit PayPal code in the description line for the €1,50 EUR or equivalent charge you authorized. Enter the code below.
Waar vind ik deze card statement zodat ik die 4-digit code kan invullen?:confused:

Spoedig antw plz!!

thx

JPV

Legacy Member
card statement: je rekening (kan je via je internetbankieren raadplegen)

Michster

Legacy Member
fr1sb33 zei:
not sure if serious


een parodie op een cliche van een zeer lokale marginale hollander = slecht voor de beschaving ?

en al die andere vorten bucht die ze durven maken en uitzenden, daar hebt ge niks op tegen ?

maginaal foorwijf da zichzelf rijk gepoept heeft - check
negerkes leren fietsen in de modder - check
obsessieve, mentaal gehandicapten - check
wereldvreemde families die nog minder werken dan de koning en zijn aanhangsels - check
...


Ik noem het wansmakelijke/onderbroeken-humor. Je zou het misschien satire kunnen noemen, maar dat vind ik dan weer een belediging voor programma's die het wel smaakvol/fatsoenlijk kunnen brengen.

Wat betreft die "andere vorte bucht": daar heb ik me niet over uitgesproken aangezien die term nogal breed kan geïnterpreteerd worden. :p Wat ik je wel wil nageven is dat New Kids niet de enige brol is die op televisie komt.

zengi

Legacy Member
Kandul zei:
Op je maandelijkse afrekening.

thx...Dus ik moet een maand wachten voor ik m'n visa kan gebruiken?

Is het mogelijk om dan m'n huidige paypal order voor fifa te annuleren?

Prastepius

Legacy Member
ik moet voor een maand mijn longmetingen bijhouden.
meting voor medicatie en meting na medicatie.
ik wil dit mooi kunnen bijhouden.
heb nu alles op een kladje gezet enzo, maar wil het toch deftig tonen en met grafiek om een eventuele beterschap direct aan te kunnen tonen.

ik weet dat je dit met excell kan doen, maar ik weet niet direct meer hoe.
iemand die dat effe vlug kan neerpennen?

dankje.

Boterkoek

Legacy Member
Prastepius zei:
ik moet voor een maand mijn longmetingen bijhouden.
meting voor medicatie en meting na medicatie.
ik wil dit mooi kunnen bijhouden.
heb nu alles op een kladje gezet enzo, maar wil het toch deftig tonen en met grafiek om een eventuele beterschap direct aan te kunnen tonen.

ik weet dat je dit met excell kan doen, maar ik weet niet direct meer hoe.
iemand die dat effe vlug kan neerpennen?

dankje.

Ik zou het u kunnen uitleggen, maar aangezien een filmpje misschien beter is..Bij deze;filmpje

MmoRpgGuy

Legacy Member
is het normaal dat een hond(beagle) dat we juist hebben nogal schuw is?
we hebben hem van vandaag zij is 8maand oud

a143290

Legacy Member
Iemand een idee wat ongeveer de maandelijkse/jaarlijkse onderhoudskosten zijn van een klein/middelgroot bedrijfsnetwerk?

Het bestaat uit 18 switches, 6 routers en 8 servers. Totale kost van de hardware: ongeveer 30.000-40.000 USD. (volgens Amazon :p)
*edit: pak nu nog 50.000 USD als we bekabeling, UPS'en, PC's,... etc meerekenen

n9ne

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
is het normaal dat een hond(beagle) dat we juist hebben nogal schuw is?
we hebben hem van vandaag zij is 8maand oud

:doh:

1. Er is een hondentopic
2. Wat bedoelt ge met schuw?
3. Wat is den achtergrond van den hond?

MmoRpgGuy

Legacy Member
n9ne zei:
:doh:

1. Er is een hondentopic
2. Wat bedoelt ge met schuw?
3. Wat is den achtergrond van den hond?

1.linkje aub? :unsure:
2.ze zit daaar maar in de mand
3.ze komt van een boederij waar honden gekweekt zijn

Muscleduck

Legacy Member
Als die hond de 1e dag bij u is is dat normaal ze. Onze kat was ook nogal schuw de 1e 2 dagen (en pissed, want ze hadden zijn ballekes afgeknipt :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan