Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoran

Legacy Member
Ik heb bij gmail ingesteld dat ik een sms ontvang met een code om mijzelf in te loggen op elke nieuwe pc.
Het steekt mij nu al tegen eigenlijk maar ik zie niet direct waar ik dit terug uit kan zetten, iemand enig idee?

Nas

Legacy Member
Ik ben bij Proximus Generation en als ik herlaad voor €10 heb ik 5000 gratis sms'en na 16u en 10240 KB gratis internet.
En daar knelt het schoentje. Ik geraak er maar niet aan uit hoe ik zonder WiFi en dus met die 10240 KB gratis internet kan surfen.
Als ik mijn browser laadt (zonder WiFi) dan zegt ie dat er geen verbinding is.
Maar met mijn vorige gsm lukte dat perfect, een Nokia 6300.

Iemand een idee hoe op te lossen? Wrs iets met GPRS of iets, maar ik ben niet zo thuis in dat wereldje.

svp46

Legacy Member
Skoran zei:
Ik heb bij gmail ingesteld dat ik een sms ontvang met een code om mijzelf in te loggen op elke nieuwe pc.
Het steekt mij nu al tegen eigenlijk maar ik zie niet direct waar ik dit terug uit kan zetten, iemand enig idee?

Google -> rechtsboven op u naam (of email) klikken -> daarna op Accountinstellingen klikken -> Dan bij 'beveiliging' op 'Verificatie in twee stappen gebruiken' klikken -> En daar ergens uitschakelen
:niceone:

Plut0r

Legacy Member
Iemand een idee waar ik goedkoop (incl. verzendkosten) een latje ram SO-DIMM DDR3 van 1 GB kan vinden voor men netbook?

Ik vind wel sites maar de verzendkosten kosten meer dan het latje zelf...

MrKend54l

Legacy Member
Plut0r zei:
Iemand een idee waar ik goedkoop (incl. verzendkosten) een latje ram SO-DIMM DDR3 van 1 GB kan vinden voor men netbook?

Ik vind wel sites maar de verzendkosten kosten meer dan het latje zelf...

Coolblue.be

PineMangoes

Legacy Member
Domme vraag: wat zijn banksys terminals juist? Ik moet één verrichting uitvoeren aan een banksys-terminal die geen self-service terminal is.

Kandul

Legacy Member
PineMangoes zei:
Domme vraag: wat zijn banksys terminals juist? Ik moet één verrichting uitvoeren aan een banksys-terminal die geen self-service terminal is.

Een doodgewone bancontact in de winkel toch?

rscaboy

Legacy Member
PineMangoes zei:
Domme vraag: wat zijn banksys terminals juist? Ik moet één verrichting uitvoeren aan een banksys-terminal die geen self-service terminal is.

Bakskes aan de kassa van de GB, Delhaize,...

PineMangoes

Legacy Member
Kandul zei:
Een doodgewone bancontact in de winkel toch?

Hm, in dat geval heb ik dat al lang uitgevoerd. Even m'n bank aan de oren gaan trekken dan maar...

Bram

Legacy Member
Ik geraak niet op de admin page van onze router (Belkin N Wireless Modem Router) :(

De Belkin manual zegt dat ik standaard naar 192.168.2.1 moet, maar zelfs na een reset krijg ik als default gateway 192.168.0.1. Op geen van beide urls krijg ik een admin pagina, zelfs niet na reset.

Iemand nog suggesties?

Jessed

Legacy Member
Is het normaal dat je bij sommige touchscreen gsm's je touchscreen niet kan kalibreren? Ik heb onlangs een nieuwe gekocht en heb de indruk dat ik steeds iets hoger moet drukken. Bij mijn vorige gsm had ik de optie om te kalibreren, maar die vind ik hier nergens? Normaal of kan het niet anders dan dat ik er ergens over zie?

Remi

Legacy Member
(geen idee of er een subforum of topic voor is)

Ik denk dat het eens tijd wordt voor mij om over te stappen van energierleverancier.
'k moet thuis nog wel is het testje van de Vreg degelijk invullen, maar goed, 't komt erop neer dat ik echt wel goedkoper kan.

De vraag is nu of daar evel voor gedaan moet worden. Ik las bv bij essent dat ze de administraie doen ivm het opzeggen bij de vorige leverancier enzo, maar dient er bij mij thuis zelf nog iets te gebeuren?

En is het beter om elektriciteit en aardgas gescheiden te nemen naargelang de goedkoopste of is dit om problemen vragen?

Wie goeie of slechte ervaringen heeft met leveranciers mag ook gerust iets laten weten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan