Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KnightOfCydonia

Legacy Member
kjellevirus zei:
Tis misschien een heel onnozele vraag...
Maar als ik mij een premium account koop voor Minecraft kan ik dan op iedere pc waar minecraft op geinstaleerd staat mij aanmelden en Minecraft spelen? :oink:

Uiteraard. Maar je singleplayer saves verhuizen uiteraard niet mee, je kan dit wel doen via een ander programma, zoals dropbox, de uitleg hiervoor staat op verschillende fora.

kjellevirus

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
Uiteraard. Maar je singleplayer saves verhuizen uiteraard niet mee, je kan dit wel doen via een ander programma, zoals dropbox, de uitleg hiervoor staat op verschillende fora.

Hartelijk dank voor het antwoord

Now its Minecraft time :D:D:D

Utred

Legacy Member
Guazala zei:
Roeren, roeren en nog eens roeren!
Of gewoon niet dretsen in uw minutesoupke.

Ja maar kheb es iets uitgeprobeerd en blijkbaar is het beter om een tiental seconden te wachten voor ge begint te roeren. Ofwel heb ik 2 keer geluk gehad.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Weet er iemand hoe dat zo'n "bord" eigenlijk noemt dat ze gebruiken in Witse?
Waar ze met een UV-stift op schrijven en dmv een blacklight tevoorschijn komt.

Of is dat gewoon een glasplaat met een UV-lamp eronder?

Tonerider

Legacy Member
Oorspronkelijk geplaatst door Sqarzz

hoe ga je diep in de pot choko zonder dat vingers vol bruin hangen?
gewoon warme melk in kappen, eens goed schudden (met deksel op). Resultaat: je hebt warme chocomelk en een propere pot.

of anders gebruik je zo'n lang lepeltje waarmee je ijsjes eet uit zo'n crême glace vaas.

Sqarzz

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Weet er iemand hoe dat zo'n "bord" eigenlijk noemt dat ze gebruiken in Witse?
Waar ze met een UV-stift op schrijven en dmv een blacklight tevoorschijn komt.

Of is dat gewoon een glasplaat met een UV-lamp eronder?

dat laatste ;)

Général Zantas

Legacy Member
Mijn Samsung Chat 335 reboot zichzelf op onregelmatige tijdstippen waardoor die dus niet betrouwbaar is als wekker.

Iemand een idee waaraan dit liggen kan? (ik heb alle settings al overlopen en niets wijst erop dat hij de toestemming heeft om zichzelf telkens te rebooten)

TheProject

Legacy Member
Word console modden aangezien als warez op 9lives?
Zo niet, bestaat hier al een thread over?

JohnnyricoMC

Legacy Member
TheProject zei:
Word console modden aangezien als warez op 9lives?
Zo niet, bestaat hier al een thread over?

Als het verder gaat dan esthetisch modden (casemods, lichtjes), dan is het inderdaad warez en hoort niet op het forum besproken te worden. Als het puur esthetisch is, dan zou ik naar het casemodforum verwijzen.

n9ne

Legacy Member
Rhandd zei:
Mijn Samsung Chat 335 reboot zichzelf op onregelmatige tijdstippen waardoor die dus niet betrouwbaar is als wekker.

Iemand een idee waaraan dit liggen kan? (ik heb alle settings al overlopen en niets wijst erop dat hij de toestemming heeft om zichzelf telkens te rebooten)

had wel nen marvel ipv nen chat, maar bij mij had hij op den duur problemen met het sdkaartje dat erin zat. Viel constant uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan