Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SiRdeK

Legacy Member
Telkens als ik een partitie wil maken, krijg ik een error dat de pack name invalid is. Ik maak dus een partitie, dan new simple volume, maar op het einde krijg ik dus die error.

Weet iemand door wat dit komt?

Michster

Legacy Member
Waar moet ge een microSD-kaart te koop plaatsen in het B&S-gedeelte? De nieuwe indeling is een tikje verwarrend. :$

SiRdeK

Legacy Member
sluysen zei:
weet da ge ni meer als 4 primaire partities kan maken hé, maar das een andere melding dan.
Merci, da was het :) Geen idee wat die melding dan was. Tis gelukt nu.

Lorrekvk

Legacy Member
Michster zei:
Waar moet ge een microSD-kaart te koop plaatsen in het B&S-gedeelte? De nieuwe indeling is een tikje verwarrend. :$

B&S Gsm/smartphone/toebehoren zeker?

Sqarzz

Legacy Member
Ge richt u brief zowieso naar de 2e persoon, beleefdheidsvorm,
dus ge schrijft in U.
U brief richt ge naar de juiste dienst, dus facturatie, adminstratie,...
Welk soort bedrijf betreft het?

rscaboy

Legacy Member
Iemand last van dit

vBulletin datastore error caused by one or more of the following:

You may have uploaded vBulletin 3.6 files without also running the vBulletin upgrade script. If you have not run the upgrade script, do so now.
The datastore cache may have been corrupted. Run Rebuild Bitfields from tools.php, which you can upload from the do_not_upload folder of the vBulletin package.


Fatal error: vBulletin datastore cache incomplete or corrupt in [path]/includes/init.php on line 224

GaMe®

Legacy Member
Sqarzz zei:
Ge richt u brief zowieso naar de 2e persoon, beleefdheidsvorm,
dus ge schrijft in U.
U brief richt ge naar de juiste dienst, dus facturatie, adminstratie,...
Welk soort bedrijf betreft het?

Ja natuurlijk, maar dat was niet echt mijn vraag. Ik was op zoek naar de juiste dienst en functie van de verantwoordelijke. :p

Sqarzz

Legacy Member
ewel ma richt een brief naar een dienst en ge spreekt in de U vorm. Ge begint met "Geachte" of "Beste, " zonder echt een persoon aan te spreken. Administratie zou ik zeggen ;)

cassie821

Legacy Member
Is het mogelijk om een campuskaart te kopen op de trein zelf? Of is dit enkel mogelijk aan een loket?

Drefascu

Legacy Member
Dit is voor zover ik weet enkel mogelijk aan een loket. De vorige keer dat mijn campuskaart vol stond (had dit pas door op de trein), moest ik toch een ticket kopen.

cassie821

Legacy Member
Drefascu zei:
Dit is voor zover ik weet enkel mogelijk aan een loket. De vorige keer dat mijn campuskaart vol stond (had dit pas door op de trein), moest ik toch een ticket kopen.

oké bedankt :)

Utred

Legacy Member
Wat is de optimale manier om genen drets in uw minutesoup te krijgen?

kjellevirus

Legacy Member
Tis misschien een heel onnozele vraag...
Maar als ik mij een premium account koop voor Minecraft kan ik dan op iedere pc waar minecraft op geinstaleerd staat mij aanmelden en Minecraft spelen? :oink:

Guazala

Legacy Member
Utred zei:
Wat is de optimale manier om genen drets in uw minutesoup te krijgen?

Roeren, roeren en nog eens roeren!
Of gewoon niet dretsen in uw minutesoupke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan