Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick`

Legacy Member
Kheb nog ni veel Globe's gekocht gehad, maar mijn vorige gingen wel 3 jaar mee :s

Mijn etnies zijn nog steeds ni kapot, maar ondertussen wel een beeke te lomp bij zo'n skinny jeans. Zal eens ne keer naar Adidas uitkijken, maar meestal zijn da persies zo van die strandschoentjes :s Wel al lang geleden ik er nog naar gekeken heb.

Therapy

Legacy Member
Zit met het idee van een app maar heb zelf de kennis niet om dit uit te werken. Kennen jullie appbedrijven die hiermee kunnen helpen?

MrKend54l

Legacy Member
Globe's vroeger waren beter van kwaliteit. Tegenwoordig zijn ze echt niet goed meer.
Skateschoenen zijn ook niet meer echt in de mode.

Tristan

Legacy Member
Therapy zei:
Zit met het idee van een app maar heb zelf de kennis niet om dit uit te werken. Kennen jullie appbedrijven die hiermee kunnen helpen?

Wil je het zelf kunnen uitwerken of?

sharpshot

Legacy Member
een app laten maken zal je snel enkele duizenden euro's kosten hoor

McGregor

Legacy Member
Zending zit in afleverroute bij TNT.

Kan ik hem vandaag nog verwachten?

Lorrekvk

Legacy Member
In Nederland heb je van die 'Cruyff Courts', een speciaal ontwikkelde 'speelplaats' voor kinderen en jongeren geplaatst door de Johan Cruyff Foundation. Das een soort van organisatie die werkt aan sport en spel voor jongeren/kinderen die het minder breed hebben of een handicap hebben.

Bestaan er in België ook dergelijke organisaties? Kan niet direct op ene komen...

u4ea

Legacy Member
Lorrekvk zei:
In Nederland heb je van die 'Cruyff Courts', een speciaal ontwikkelde 'speelplaats' voor kinderen en jongeren geplaatst door de Johan Cruyff Foundation. Das een soort van organisatie die werkt aan sport en spel voor jongeren/kinderen die het minder breed hebben of een handicap hebben.

Bestaan er in België ook dergelijke organisaties? Kan niet direct op ene komen...

Nee want Belgen zijn gierig en willen allemaal zo veel mogelijk geld voor hun eigen.

Lorrekvk

Legacy Member
u4ea zei:
Nee want Belgen zijn gierig en willen allemaal zo veel mogelijk geld voor hun eigen.

Wel, ben aan het zoeken naar organisaties en begin dit precies ook te denken :sop:

Tristan

Legacy Member
Therapy zei:
Mag ook gewoon door hen gemaakt worden. Al vrees ik dat dan de kosten gaan oplopen. :/

Kun je misschien ietsje minder vaag zijn rond je 'app' ? Heb je enig idee van de complexiteit van de app?

By the way, welk OS?

Therapy

Legacy Member
Het basis idee is best simpel denk ik. Moet alleen even denken hoe ik het kan uitleggen zonder het idee te verklappen. :p

Tristan

Legacy Member
Therapy zei:
Het basis idee is best simpel denk ik. Moet alleen even denken hoe ik het kan uitleggen zonder het idee te verklappen. :p

Je kunt trouwens al porno bekijken op smartphones hé :$
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan