Sick`
Legacy Member
Kheb nog ni veel Globe's gekocht gehad, maar mijn vorige gingen wel 3 jaar mee 
Mijn etnies zijn nog steeds ni kapot, maar ondertussen wel een beeke te lomp bij zo'n skinny jeans. Zal eens ne keer naar Adidas uitkijken, maar meestal zijn da persies zo van die strandschoentjes
Wel al lang geleden ik er nog naar gekeken heb.

Mijn etnies zijn nog steeds ni kapot, maar ondertussen wel een beeke te lomp bij zo'n skinny jeans. Zal eens ne keer naar Adidas uitkijken, maar meestal zijn da persies zo van die strandschoentjes
Wel al lang geleden ik er nog naar gekeken heb.




