Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

forloRn_

Legacy Member
Als ik mijn neus snuit, komt er meestal ook (een klein beetje) snot via het traankanaal van mijn linkeroog naar buiten. Zijn er nog mensen bij wie dit gebeurt? :unsure:

Dit is een serieuze vraag trouwens.

pinoken

Legacy Member
forloRn_ zei:
Als ik mijn neus snuit, komt er meestal ook (een klein beetje) snot via het traankanaal van mijn linkeroog naar buiten. Zijn er nog mensen bij wie dit gebeurt? :unsure:

Dit is een serieuze vraag trouwens.

Euhm, ik weet dat dit kan gebeuren bij een oorontsteking of dergelijke ziekte die ervoor zorgt dat de druk in je neus niet is wat hij moet zijn zodat het snot niet omlaag kan.

'k Zou er toch mee naar de dokter gaan, zeker als het iets is dat je nog niet je hele leven lang hebt. ;)

_ns_

Legacy Member
forloRn_ zei:
Als ik mijn neus snuit, komt er meestal ook (een klein beetje) snot via het traankanaal van mijn linkeroog naar buiten. Zijn er nog mensen bij wie dit gebeurt? :unsure:

Dit is een serieuze vraag trouwens.

Ik heb dat ook al voorgehad.

Vandalize_

Legacy Member
Iemand die weet waarom ik niet kan pannen met men scrollwheel in AutoCad 2010 ?
Ik heb al jaren z'on cheapass Logitech muis. ( moest dat van toepassing zijn )

moloko

Legacy Member
Ik ben op zoek naar de beste vervanger van een 40 watt gloeilamp in het klein toilet.Dus meerder keren vlug aan en uit.Is dan een spaarlamp of een led lamp het beste alternatief?

tisa

Legacy Member
moloko zei:
Ik ben op zoek naar de beste vervanger van een 40 watt gloeilamp in het klein toilet.Dus meerder keren vlug aan en uit.Is dan een spaarlamp of een led lamp het beste alternatief?

LED-lamp, spaarlamp moet tijdje branden voor ze volledige capaciteit afgeeft en kan het sowieso niet goed verdragen van constant aan/uit gedaan te worden.

Therapy

Legacy Member
Kent iemand een goeie site met pas uitgekomen en nog te verschijnen films en games?

Saphira

Legacy Member
iemand die ff volgende zin goed kan vertalen?

the Gore-Tex ligament is made by a single strand of PTFE wounded into multiple loops...

Ik heb:
De Gore-Tex greffe bestaat uit een enkelvoudige streng van polytertrafluorethyleen (PTFE), die ...

JohnnyricoMC

Legacy Member
Het Gore-tex ligament bestaat uit één draad polytertrafluorethyleen die in meerdere lussen gesponnen/gespind is (niet zeker over de tijden van spinnen)

Kandul

Legacy Member
Saphira zei:
iemand die ff volgende zin goed kan vertalen?

the Gore-Tex ligament is made by a single strand of PTFE wounded into multiple loops...

Ik heb:
De Gore-Tex greffe bestaat uit een enkelvoudige streng van polytertrafluorethyleen (PTFE), die ...

in verschillende lussen wordt gewonden?

Heb je toevallig een tekening?

MmoRpgGuy

Legacy Member
als je naar de homepage gaat heb je dan ook zo een balkje vanboven?(chrome)

edit: laatmaar het is nu weg :)

Sick`

Legacy Member
Welke schoenen zou ik kopen?

Ben redelijk alternatief gekleed (lederen vest, skinny jeans), lang, smal en geen klein voeten (maat 44). Van skateschoenen ben ik al half afgestapt (tzijn nog steeds Globe's, maar niet meer zo'n gaffels, maar ze zijn te snel kapot gegaan). Doc Martens zijn te gigantisch voor mij, en all stars lijken maar mongool met zo'n lange smalle voeten.

Muscleduck

Legacy Member
Globes die te snel kapot gaan? Niks nieuws. Ik heb 1x Globes gehad en dat is brol imo. Gaat idd veel te snel kapot. Nu al 3x Etnies gekocht. Mijn vorige 3 jaar dag in dag uit gedragen.
All stars passen wel bij uw stijl natuurlijk... anders kan je Adidassen proberen? Maar die zijn ook redelijk smal.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan