=CID=Drone
Legacy Member
Lorrekvk zei:Nog mensen waarvan hun youtube nie goed werkt? Soms gaat het en soms geeft hij errors aan -_-
welcome to the internetz

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorrekvk zei:Nog mensen waarvan hun youtube nie goed werkt? Soms gaat het en soms geeft hij errors aan -_-

Rhandd zei:Gisteren naar de plaatselijke Chinees gegaan en om Nasi Goreng gevraagd, maar dat kenden ze niet.
Is dat iets Belgisch Chinees dan, nee toch?



a143290 zei:Batterij van de gsm staat op 6% dus ik denk dat we onze conclusies kunnen trekken
HTC Legend:
3G + Syncing: 2 dagen
3G zonder syncing: 3 dagen
geen 3G: 5 dagen
Het aanzetten van uw mobiel internet heeft dus wel degelijk een redelijk groot effect op de levensduur van de batterij, ook al zijt ge daar zogezegd niks met aan het doen. Maar ook al stond syncing uit, dan nog zag ik af en toe het syncing icoontje verschijnen, dus achter de schermen zit die toch stiekem vanalles te doen![]()

MrKend54l zei:Mijn gsm is al van 10uur van de netspanning. Constant wifi aan, en syncen. 82% batterij nog over...
Ik vraag mij toch af hoe gij da flikt om 2dagen eruit te persen...
'
DeMoN zei:Weet iemand wie dit standbeeld moet voorstellen? Heb de naam nodig voor werk project en vond nergens een plakaat in de omgeving
Standbeeld staat op de Koudenberg in Brussel, vlak naast de Kunstberg en dat draaiend oor standbeeld: http://www.dobson.be/files/standbeeld.jpg
Thx! ge zijt nen held!Alteration zei:
a143290 zei:Geen wifi? En de Legend is maar ne single core 600Mhz en heeft een LED scherm ipv LCD
20% weg na anderhalf uur is wel heel veel'
MrKend54l zei:Ik heb de incredible s.
1GHZ single core. Met een super lcd scherm.
Oke het scherm is groot en super lcd vreet wel wat. Maar dit is gewoon overdreven in vergelijking met jou :O
Toevallig geen appkes in den achtergrond draaien die nogal wa resources vragen?Michster zei:Iemand die me de titel van dit liedje van Nas kan zeggen? Ik heb dat nu al vrij lang, maar nooit de titel kunnen achterhalen.![]()
Oij zei:ik heb net een elektrisch toestel van amazon ontvangen (uk). Het apparaat is 'made in germany'.
Nu probeer ik dat in het stopcontact te steken, maar de stekker (ruimte tussen de 2 pinnen) lijkt te smal om in het stopcontact te krijgen.
Zijn er dan verschillende stekkers met 2 zo'n pinnetjes met nog eens verschillende maten?![]()
