Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
Gisteren naar de plaatselijke Chinees gegaan en om Nasi Goreng gevraagd, maar dat kenden ze niet.

Is dat iets Belgisch Chinees dan, nee toch?

MrKend54l

Legacy Member
Rhandd zei:
Gisteren naar de plaatselijke Chinees gegaan en om Nasi Goreng gevraagd, maar dat kenden ze niet.

Is dat iets Belgisch Chinees dan, nee toch?

Dat is inderdaad geen authentiek Chinees gerecht :P

GMotha

Legacy Member
Maleisisch zelfs. En't is hier geïntroduceerd door de nederlanders (op de pinda-sauzen na krijgen we hier hetzelfde qua chinees als de hollanders).

a143290

Legacy Member
Batterij van de gsm staat op 6% dus ik denk dat we onze conclusies kunnen trekken :p

HTC Legend:

3G + Syncing: 2 dagen
3G zonder syncing: 3 dagen
geen 3G: 5 dagen

Het aanzetten van uw mobiel internet heeft dus wel degelijk een redelijk groot effect op de levensduur van de batterij, ook al zijt ge daar zogezegd niks met aan het doen. Maar ook al stond syncing uit, dan nog zag ik af en toe het syncing icoontje verschijnen, dus achter de schermen zit die toch stiekem vanalles te doen :p

Matador

Legacy Member
Weet er iemand het vervolg op de reactie neutron + plutonium-239?
Want ik vind dat nergens :(

Edit: toch gevonden, het kan in vanalles splitsen, maar massagetal moet 240 zijn :)

MrKend54l

Legacy Member
a143290 zei:
Batterij van de gsm staat op 6% dus ik denk dat we onze conclusies kunnen trekken :p

HTC Legend:

3G + Syncing: 2 dagen
3G zonder syncing: 3 dagen
geen 3G: 5 dagen

Het aanzetten van uw mobiel internet heeft dus wel degelijk een redelijk groot effect op de levensduur van de batterij, ook al zijt ge daar zogezegd niks met aan het doen. Maar ook al stond syncing uit, dan nog zag ik af en toe het syncing icoontje verschijnen, dus achter de schermen zit die toch stiekem vanalles te doen :p

Mijn gsm is al van 10uur van de netspanning. Constant wifi aan, en syncen. 82% batterij nog over...
Ik vraag mij toch af hoe gij da flikt om 2dagen eruit te persen...

Oij

Legacy Member
ik heb net een elektrisch toestel van amazon ontvangen (uk). Het apparaat is 'made in germany'.
Nu probeer ik dat in het stopcontact te steken, maar de stekker (ruimte tussen de 2 pinnen) lijkt te smal om in het stopcontact te krijgen.
Zijn er dan verschillende stekkers met 2 zo'n pinnetjes met nog eens verschillende maten?:p

a143290

Legacy Member
MrKend54l zei:
Mijn gsm is al van 10uur van de netspanning. Constant wifi aan, en syncen. 82% batterij nog over...
Ik vraag mij toch af hoe gij da flikt om 2dagen eruit te persen...

Geen wifi? En de Legend is maar ne single core 600Mhz en heeft een LED scherm ipv LCD

20% weg na anderhalf uur is wel heel veel o_O'

MrKend54l

Legacy Member
a143290 zei:
Geen wifi? En de Legend is maar ne single core 600Mhz en heeft een LED scherm ipv LCD

20% weg na anderhalf uur is wel heel veel o_O'

Ik heb de incredible s.
1GHZ single core. Met een super lcd scherm.
Oke het scherm is groot en super lcd vreet wel wat. Maar dit is gewoon overdreven in vergelijking met jou :O

a143290

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ik heb de incredible s.
1GHZ single core. Met een super lcd scherm.
Oke het scherm is groot en super lcd vreet wel wat. Maar dit is gewoon overdreven in vergelijking met jou :O

Die incredible (s) eet batterijen als ontbijt, da's een feit. Maar die van u gaat inderdaad wel ERG snel leeg :p Toevallig geen appkes in den achtergrond draaien die nogal wa resources vragen?

die_another_day

Legacy Member
Hoeveel tijd moet ik rekenen om straks van Kampenhout naar Ninove te rijden? Ik moet daar om 18:00 arriveren. Volgens https://maps.google.be/ duurt het mij 45min ma hoeveel moet ik daar bijtellen door de spits?

Alexat

Legacy Member
Mijn opa wilt per se een mahjong spel van op zijn oude pc, daar had hij windows XP maar nu Windows 7. Het spel is uit '99 en met de compatibiliteitmodus werkt het ook niet, moet ik het dan vergeten?

Oij

Legacy Member
Oij zei:
ik heb net een elektrisch toestel van amazon ontvangen (uk). Het apparaat is 'made in germany'.
Nu probeer ik dat in het stopcontact te steken, maar de stekker (ruimte tussen de 2 pinnen) lijkt te smal om in het stopcontact te krijgen.
Zijn er dan verschillende stekkers met 2 zo'n pinnetjes met nog eens verschillende maten?:p

Blijkbaar is dat dus verschillend. Waarom maken ze niet gewoon een universele stekker.

Nu mag ik nog achter zo'n converter gaan zoeken. :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan