Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kingfisher

Legacy Member
Utred zei:
Wat is de optimale manier om genen drets in uw minutesoup te krijgen?

Eerst met een bodempke koud water het poeder oplossen tot een pasta, dan kokend water er op.

pieta

Legacy Member
hoi!
ik heb een maand geleden een nieuwe auto besteld/gekocht

nu, binnen enkele weken krijg ik em en moet ik betalen. De prijs voor de overname van mn auto bedroeg toen 1.500, nu zie ik dat deze al 1800 is.
kan ik hier nog beroep op doen? Ik vermoed wel van nie aangezien ik een getekende offerte heb.

pff, zie ook net dat de standaard korting ook 300 euro omhoog is gegaan, das ff 600 euro wat ik misloop

Tonerider

Legacy Member
dat is het leven: soms win je, soms verlies je.
Je geeft zelf het antwoord: je hebt een getekende offerte.

Général Zantas

Legacy Member
n9ne zei:
had wel nen marvel ipv nen chat, maar bij mij had hij op den duur problemen met het sdkaartje dat erin zat. Viel constant uit.

Hier zit er geen SD-kaartje in :(

spray-bunny

Legacy Member
pieta zei:
hoi!
ik heb een maand geleden een nieuwe auto besteld/gekocht

nu, binnen enkele weken krijg ik em en moet ik betalen. De prijs voor de overname van mn auto bedroeg toen 1.500, nu zie ik dat deze al 1800 is.
kan ik hier nog beroep op doen? Ik vermoed wel van nie aangezien ik een getekende offerte heb.

pff, zie ook net dat de standaard korting ook 300 euro omhoog is gegaan, das ff 600 euro wat ik misloop
Ge kunt eens gaan luisteren en als de verkoper van goede wil kan je mss iets uit de brand slepen, maar gezien je een overeenkomst hebt is die tot niets verplicht.

Drefascu

Legacy Member
Utred zei:
Wat is de optimale manier om genen drets in uw minutesoup te krijgen?

Ik doe altijd eerst het water in m'n tas (ongeveer 3/4 vol) en voeg dan langzaamaan het zakje MinuteSoup toe -terwijl je blijft roeren-

JohnnyricoMC

Legacy Member
Utred zei:
Wat is de optimale manier om genen drets in uw minutesoup te krijgen?

Ik doe 't poeier gewooon in m'n jat of thermos en wanneer 't water kookt giet ik het er zo snel mogelijk in, dan gewoon 30 seconden goed roeren met een mes of lepel (thermos is te smal om goed te roeren met een lepel)

Selderijstok

Legacy Member
Ik kap dat gewoon in mijn waterkoker :D Als het bijna op kookpunt is.

Rage

Legacy Member
Ik weet niet hoe twitter juist werkt.

Als iemand op facebook iets schrijft zoals #dikketieten in de zin. Wat doet dit? Is er een twitter die #dikketieten heet en zijn bericht komt daarop?

Nog een vraagje:

Er is een persoon die ik wil contacteren. Als ik zijn naam google vind ik zijn twitter. Kan ik hem een persoonlijk bericht sturen op Twitter? Of gaat dat niet? Ik heb geen zin om een Twitter te maken om dan te zien dat het niet gaat

Therapy

Legacy Member
Die hashtags weet ik zelf niet goed. PM's kunt ge alleen sturen naar als hij u followt.

Selderijstok

Legacy Member
Als je een hashtag gebruikt zal je tweet vermeld worden bij andere tweets waarin dezelfde tag gebruikt wordt. Het is een soort van link leggen naar een centrale plaats waar andere mensen die tag gebruikt hebben. Klik er eens op, het staat al door elkaar dan.

Maar ik ben weg van twitter, sommige tweets zijn niet meer leesbaar met al hun @'s en #'jes en dan hoofdletters etc...precies ne kleutertuin.

Ja je kan een PM sturen op twitter, je moet wel een account hebben.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Rage zei:
Ik weet niet hoe twitter juist werkt.

Als iemand op facebook iets schrijft zoals #dikketieten in de zin. Wat doet dit? Is er een twitter die #dikketieten heet en zijn bericht komt daarop?

Nog een vraagje:

Er is een persoon die ik wil contacteren. Als ik zijn naam google vind ik zijn twitter. Kan ik hem een persoonlijk bericht sturen op Twitter? Of gaat dat niet? Ik heb geen zin om een Twitter te maken om dan te zien dat het niet gaat

Zoals selderijstok reeds goed uitlegde is een woord voorafgegaan met een # een zogenaamde hashtag. Hashtags zijn eigenlijk zoeksleutels waarmee je tweets van verschillende mensen over hetzelfde onderwerp makkelijk kan vinden.

Om een persoon via Twitter te contacteren, kun je gewoon diens twitternick voorafgegaan met een apenstaartje vermelden gevolgd door wat je wil zeggen, of als de persoon je volgt op twitter kun je hem een privébericht sturen.

Als je die dingen op facebook ziet, plaatst iemand tegelijk een tweet als facebookstatus of is het zoals Sluysen zegt gewoon voor de show.

Rage

Legacy Member
Bedankt allemaal, ik zal wel een andere manier zoeken om hem te contacteren.

Ik wil eigenlijk in contact geraken met developers van een oud spel dat ik vroeger vaak speelde. Ik wil de source code te pakken krijgen... Dat gaat wss niet lukken, maar ik wil het toch proberen

Sqarzz

Legacy Member
Rage zei:
Bedankt allemaal, ik zal wel een andere manier zoeken om hem te contacteren.

Ik wil eigenlijk in contact geraken met developers van een oud spel dat ik vroeger vaak speelde. Ik wil de source code te pakken krijgen... Dat gaat wss niet lukken, maar ik wil het toch proberen

welk spel?

Rage

Legacy Member
Sqarzz zei:

Ignition
Download Ignition | Abandonia

Imo een van de leukste arcade race games ooit gemaakt. Ge zou denken: wtf een dom spelletje. Maar de fun factor in dit spel is ongeëvenaard!

Ik heb dit jaren lang over LAN gespeeld. Het probleem is dat dit spel gebruikt maakt van het IPX protocol. IPX wordt niet meer ondersteund door Windows 7. Het is mogelijk om via bestanden van Windows XP IPX te installeren op 32bit windows 7, maar niet op 64bit.

De enige manier is tegenwoordig om via de dos versie van het spel in Dosbox IPX te emuleren en zo via TCP/IP te spelen.

Ik wil zien of ik daar iets kan aan doen.

Ook zou ik het cool vinden om te zien hoe alles in elkaar steekt waardoor andere modificaties mogelijk zijn.

Er zijn nog altijd veel mensen die het spel spelen, hier en daar vind ik threads, er is een facebook groep enzo... Ik zou het cool vinden moest ik de community kunnen samen brengen.

TheProject

Legacy Member
Ik heb heel wat werk gestoken tijdens het schrijven van een Console mod thread toen plots chrome blokte en alles was weg :doh::doh:

Enige manier om ingevoerde informatie terug te krijgen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan