Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick`

Legacy Member
glashelder zei:
En jij gaat haar temperatuur en baarmoedermond checken en haar slijmvlies vergelijken met alle andere dagen van haar cyclus zodat je weet wanneer je goed zit?

Zonder condoom gaat dat beter he :D

Sick`

Legacy Member
Laat me denken aan zo'n koppel da hier int straat woonde. Die waren dan enkele jaren ouder dan ik, zo het type bodybuilder en pepslet. En dat geloofde in terugtrekken ... man man man. Kheb wel medelijde met dien gast gehad.

a143290

Legacy Member
Ach ja, ge zult alleszins een plezant verhaal hebben voor aan de kinders te vertellen ^^

Carrion

Legacy Member
glashelder zei:
En jij gaat haar temperatuur en baarmoedermond checken en haar slijmvlies vergelijken met alle andere dagen van haar cyclus zodat je weet wanneer je goed zit?

Prachtig concept voor een VT4 programma :unsure:

godf@ther

Legacy Member
glashelder zei:
En jij gaat haar temperatuur en baarmoedermond checken en haar slijmvlies vergelijken met alle andere dagen van haar cyclus zodat je weet wanneer je goed zit?

Nope, moet et gwn weten voor de dag na dat de menstruatie gedaan is. dacht dat die zowiezo geen problemen kon opleveren ^^

cram

Legacy Member
Tristan zei:
Als ge heel rapt loopt zal er geen verbranding meer zijn :) Beweeg es snel met een lucifer ;)

Eu Jeromke heeft eens heel hard gelopen met een stokske en da vloog in brand.na nu gij.:tongue:

Sqarzz

Legacy Member
godf@ther zei:
Nope, moet et gwn weten voor de dag na dat de menstruatie gedaan is. dacht dat die zowiezo geen problemen kon opleveren ^^

ja levert sowieso geen probleem op hoor. IK zou gewoon zo voort doen!

Sick`

Legacy Member
godf@ther zei:
Nope, moet et gwn weten voor de dag na dat de menstruatie gedaan is. dacht dat die zowiezo geen problemen kon opleveren ^^

De eisprong is niet perse in het midden van de cyclus, en uw zaad kan ook 3 dagen overleven fzoiet. Niet veilig dus.

Sick`

Legacy Member
a143290 zei:
Ach ja, ge zult alleszins een plezant verhaal hebben voor aan de kinders te vertellen ^^

Ja, heel leuk, jaren moeten horen dat ons vader bij elke kleine steeds kaler werd, en nadat ik er was gekomen zichzelf maar heeft laten sterilisren. HEEEL tof dat telkens opnieuw en opnieuw te moeten horen.

godf@ther

Legacy Member
Ok, was trouwens ni van plan voor het zo te doen (altijd met condoom, zonder als zij de pil pakt), was gwn uit nieuwsgierigheid. Sommige mense kunne snel zijn met te oordelen over iemand :)

Sick`

Legacy Member
Nu we er toch over bezig zijn, misschien goed om mensen iets verder in te lichten aangezien dokters er vaak nogal licht over gaan: als je antibiotica moet slikken werkt de pil ook niet altijd even betrouwbaar. Vraag het je dokter maar eens, en dan ist 'ohja'. En ik heb het al bij mensen weten gebeuren...

godf@ther

Legacy Member
Maar dat staat in de bijsluiter van de antibiotica, nie?

En als ik er zo over nadenk, bij een gemiddelde cyclus (dus gewoon hypothetisch nadenke effe) is de eisprong in het midden van de cyclus, veronderstelt dat een cyclus 28 dagen duurt is dit na 14 dagen.

Als gisteren de regels gedaan waren (en dus een nieuwe cyclus begonnen is) dan is ze toch pas vruchtbaar dag 9 van de cyclus.

Allemaal hypothetisch, en dus in het geval van gemiddeldes, ik wil gewoon zien of ik het snap.

Tonerider

Legacy Member
Sick` zei:
Nu we er toch over bezig zijn, misschien goed om mensen iets verder in te lichten aangezien dokters er vaak nogal licht over gaan: als je antibiotica moet slikken werkt de pil ook niet altijd even betrouwbaar. Vraag het je dokter maar eens, en dan ist 'ohja'. En ik heb het al bij mensen weten gebeuren...
En als ze diarree heeft gehad. Check de bijsluiter.

Sick`

Legacy Member
godf@ther zei:
En als ik er zo over nadenk, bij een gemiddelde cyclus (dus gewoon hypothetisch nadenke effe) is de eisprong in het midden van de cyclus, veronderstelt dat een cyclus 28 dagen duurt is dit na 14 dagen.

Ja, en het gemiddelde van de cijfers van het winnende lotto getal is ook 21.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan