Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
glashelder zei:
En jij gaat haar temperatuur en baarmoedermond checken en haar slijmvlies vergelijken met alle andere dagen van haar cyclus zodat je weet wanneer je goed zit?

En waar ligt het probleem? :unsure:

godf@ther

Legacy Member
Carrion zei:
En gij zijt 20? :wtf:

Precies of elke man weet hoe da precies in elkaar zit, de helft van de vrouwen weet da nog ni eens ...

En for the record (omdat wrs nu de meeste mensen hier een verkeerd beeld van mij hebben :p ): er loopt elke dag ne wekker op mijn gsm af om 20u en dan stuur ik een bericht naar haar dat ze haar pil moet nemen (ze is nogal vergeetachtig). Toont genoeg dat ik verantwoordelijk genoeg ben, en niet graag risico's neem.

Carrion

Legacy Member
godf@ther zei:
Precies of elke man weet hoe da precies in elkaar zit, de helft van de vrouwen weet da nog ni eens ...

En for the record (omdat wrs nu de meeste mensen hier een verkeerd beeld van mij hebben :p ): er loopt elke dag ne wekker op mijn gsm af om 20u en dan stuur ik een bericht naar haar dat ze haar pil moet nemen (ze is nogal vergeetachtig). Toont genoeg dat ik verantwoordelijk genoeg ben, en niet graag risico's neem.

Als ze de pil pakt, vwa moete dan nog vrage of 't veilig is om ermee te vrijen of nie? Van 't geen da ik las kreeg ik het gedacht dat ge ma gewoon op goed geluk deed :p

En ik zijn ook zo ze :unsure:

godf@ther

Legacy Member
Carrion zei:
Als ze de pil pakt, vwa moete dan nog vrage of 't veilig is om ermee te vrijen of nie? Van 't geen da ik las kreeg ik het gedacht dat ge ma gewoon op goed geluk deed :p

En ik zijn ook zo ze :unsure:

Tging daarover toen ik gistere iets ging drinke op cafe me wa mate, en iedereen had zijn eigen mening erover :p

MrKend54l

Legacy Member
godf@ther zei:
Precies of elke man weet hoe da precies in elkaar zit, de helft van de vrouwen weet da nog ni eens ...

En for the record (omdat wrs nu de meeste mensen hier een verkeerd beeld van mij hebben :p ): er loopt elke dag ne wekker op mijn gsm af om 20u en dan stuur ik een bericht naar haar dat ze haar pil moet nemen (ze is nogal vergeetachtig). Toont genoeg dat ik verantwoordelijk genoeg ben, en niet graag risico's neem.

Gebruik dan gewoon een condoom for crying out loud...
Als je al berichten moet sturen voor haar pil te nemen dan ben je ver ze mate...
Zet een hoedje op en je bent ten allen tijde veilig bezig.

godf@ther

Legacy Member
ik haat ne condoom, kheb zelf voorgesteld voor die berichten te sturen.

Goldensky

Legacy Member
Dakconcert DJ Fresh | Studio Brussel

Iemand enig idee hoe ik dit filmpje kan downloaden? Ik weet dat het eigenlijk zo goed als juist is gevraagd, maar met de video downloader van FF werkt het niet, of ik kan dat filmpje toch niet selecteren om te downloaden (Het gaat hier wel vooral voor het geluid.)

Tristan

Legacy Member
Goldensky zei:
Dakconcert DJ Fresh | Studio Brussel

Iemand enig idee hoe ik dit filmpje kan downloaden? Ik weet dat het eigenlijk zo goed als juist is gevraagd, maar met de video downloader van FF werkt het niet, of ik kan dat filmpje toch niet selecteren om te downloaden (Het gaat hier wel vooral voor het geluid.)

Als het je vooral om de audio gaat, Audacity installeren, je stereo-mixer instellen als opname-apparaat & you are ready to record :)

Kingfisher

Legacy Member
godf@ther zei:
Seks zonder condoom de dag na de menstruatie => veilig?

Ben 99% zeker dat het veilig is :p

99% veilig wil zeggen dat als ge elke dag vrijt, ge achter drie maanden ne kleine hebt.

Keep up the good work.

Indigoke

Legacy Member
glashelder zei:
Of heeft overgegeven.

Tip: de nuvaring :p

heb wat zitten opzoeken ivm de nuvaring, want ik begin echt wel pilmoe te worden. Maar je vindt een heleboel goede en slechte ervaringen.
Je zou hem soms voelen zitten, je krijgt veel doorbloedingen, hoofdpijn, stemmingswisselingen, gewichtstoename, ...
Nu ja, met de pil kan je die bijwerkingen ook krijgen, maar die heb ik niet... dus ik weet niet goed of ik zou veranderen?

Jij bent er tevreden van? Hoeveel betaal je daarvoor? Is dat op voorschrift?

Goldensky

Legacy Member
Tristan zei:
Als het je vooral om de audio gaat, Audacity installeren, je stereo-mixer instellen als opname-apparaat & you are ready to record :)

Bedankt! Was er zelf nooit opgekomen.

nite

Legacy Member
godf@ther zei:
Precies of elke man weet hoe da precies in elkaar zit, de helft van de vrouwen weet da nog ni eens ...

En for the record (omdat wrs nu de meeste mensen hier een verkeerd beeld van mij hebben :p ): er loopt elke dag ne wekker op mijn gsm af om 20u en dan stuur ik een bericht naar haar dat ze haar pil moet nemen (ze is nogal vergeetachtig). Toont genoeg dat ik verantwoordelijk genoeg ben, en niet graag risico's neem.

Kunt ge da alarm ni op haar gsm laten afgaan. Exact hetzelfde resultaat, maar gij moet geen bericht sturen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan