Sqarzz
Legacy Member
Lorim zei:Als ik een klassiek werk opneem dat ik zelf speel en het op YouTube zet, hoe kan het dan dat ik een copyright infringement krijg? De bladmuziek is ook publiek eigendom.
De regel is dat de auteur/compositeur 70 jaar dood moet zijn. Is dit het geval?

Dus iedereen die post in die topics waarin in halfslachtig Nederlands reclame gemaakt wordt voor spidermanpakjes of weet ik veel, die krijgt een infraction? 

Ik laat 'm erin, ik voel 'm niet. Mark wel soms maar het stoort niet zegt hij.