Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MmoRpgGuy

Legacy Member
kun je nog iets gebruiken uit een kapotte wii ?

bedoel zoals de harde schijf fzo

TheProject

Legacy Member
ik heb een paard (merrie) van ongeveer 17J oud,
ze is het meest van haar tijd alleen, in de wei.

Sinds we schapen hebben is ze erg gericht naar de ram,
ze staan altijd bij elkaar bij de poortje die hun 2 velden van elkaar afsluit.
Soms zit ze aan zijn wol te likken :p

En toen we ze hadden samen gestoken, waren ze niet van elkaar te scheiden.

Hoe kan dit? Liefde tussen een schaap en een paard
terwijl de ram 8 rijpe ooien ter beschikking heeft. :crazy:

Tonerider

Legacy Member
dat is opdat mensen het excuus kunnen hebben om het ook met dieren te doen en dat toch natuurlijk te vinden (volgens de logica van sommigen)

Sqarzz

Legacy Member
TheProject zei:
ik heb een paard (merrie) van ongeveer 17J oud,
ze is het meest van haar tijd alleen, in de wei.

Sinds we schapen hebben is ze erg gericht naar de ram,
ze staan altijd bij elkaar bij de poortje die hun 2 velden van elkaar afsluit.
Soms zit ze aan zijn wol te likken :p

En toen we ze hadden samen gestoken, waren ze niet van elkaar te scheiden.

Hoe kan dit? Liefde tussen een schaap en een paard
terwijl de ram 8 rijpe ooien ter beschikking heeft. :crazy:
Dat is duidelijk interraciale liefde. Moet kunnen imo

glashelder

Legacy Member
9GAG - My colourizations of black and white photos!

Wat is de naam van de vrouw op de tweede foto?

TheProject zei:
ik heb een paard (merrie) van ongeveer 17J oud,
ze is het meest van haar tijd alleen, in de wei.

Sinds we schapen hebben is ze erg gericht naar de ram,
ze staan altijd bij elkaar bij de poortje die hun 2 velden van elkaar afsluit.
Soms zit ze aan zijn wol te likken :p

En toen we ze hadden samen gestoken, waren ze niet van elkaar te scheiden.

Hoe kan dit? Liefde tussen een schaap en een paard
terwijl de ram 8 rijpe ooien ter beschikking heeft. :crazy:

Daarom, dus. Paarden horen niet alleen, dat is een beetje zielig. Ze zoekt gewoon contact.

TheProject

Legacy Member
glashelder zei:
Daarom, dus. Paarden horen niet alleen, dat is een beetje zielig. Ze zoekt gewoon contact.

Sorry ik heb het verkeerd geformuleerd,
de laatste tijd is ze alleen.

Eerst heeft ze 5 jaar opgegroeid bij mensen die nog paarden hadden,
dan zijn we verhuisd waar we plaats genoeg hadden. Kon ze tussen de koeien kopen. vervolgens een
(3jaar laten) pony gekocht, dikke vrienden. na 2j kreeg pony een kankergezwel en hebben we die weg gedaan. Dan verhuurde we de weide ernaast waardoor een man daar zijn boerenpaarden stak. Dan liep er plots
een ree in onze wei de ons paard vergezelde maar na een tijd niets meer van gezien. vervolgens terug die boerenpaarden tot ze 15J was terug alleen.
Dan na 1jaar schapen erbij gestoken en dat ging goed tot ze moesten gescheiden worden. Nu laat ik meestal de hond bij haar lopen maar dat is hetzelfde niet.

tl;dr : paard heeft verschillende maatjes gehad.

glashelder

Legacy Member
't Beestje heeft al veel meegemaakt precies :p Dat vind ik altijd zo raar als ik verhalen hoor van paardenmensen, daar wordt redelijk gemakkelijk over gedaan (verkopen en zo). Ik zou dat niet zo kunnen. Maar dat is naast de kwestie ;)

Général Zantas

Legacy Member
Hoelang kan ik (ongeopend) een diepvries-maaltijd in de ijskast laten eer dat bederft?

pinoken

Legacy Member
Iemand ideeën voor leuke multiplayer games op de psp die ik met mijn vriendin kan spelen? Ze is totaal geen die-hard-gamer dus iets casual alsjeblieft. :)

TheProject

Legacy Member
glashelder zei:
't Beestje heeft al veel meegemaakt precies :p Dat vind ik altijd zo raar als ik verhalen hoor van paardenmensen, daar wordt redelijk gemakkelijk over gedaan (verkopen en zo). Ik zou dat niet zo kunnen. Maar dat is naast de kwestie ;)

die pony kwam ons de oren uit, altijd proberen uit te breken
en enorm koppig doen tijdens het hoef kappen.
PS: kanker was de reden dat we haar weg deden,
het is erger om het plots dood te zien liggen in de wei.

Morrissey

Legacy Member
Kent iemand een website/programma om een lettertype te herkennen? Ik heb een foto, en ik zou daarvan het lettertype moeten weten.

glashelder

Legacy Member
TheProject zei:
de pony had eerst geen kanker , later (na 2j) was er een kankergezwel vastgesteld.

Maar je hebt ze weggedaan? Dus iemand anders heeft ze gekocht? En toen had de pony kanker?

Of heb je de pony gewoon aan een boom gebonden in 't bos of zo :p

TheProject

Legacy Member
neen :p
een paardenfokker heeft hem komen halen en heeft het de nodige zorg proberen te geven
maar is tevergeefs dan toch gestorven.

Sick`

Legacy Member
glashelder zei:
Maar je hebt ze weggedaan? Dus iemand anders heeft ze gekocht? En toen had de pony kanker?

Als je morgen een paardenbiefstuk koopt, weet je dadelijk wat je krijgt :D

Dennoman

Legacy Member
Rhandd zei:
Hoelang kan ik (ongeopend) een diepvries-maaltijd in de ijskast laten eer dat bederft?
Hangt geheel van de aard af van wat er is ingevroren natuurlijk.

De gemiddelde tv dinner staat echter toch bol van de smaak- en bewaarmiddelen dus normaal gezien bewaart zoiets weken of zelfs maanden in de ijskast.

Wel altijd oppassen met vlees dat al ingevroren is geweest. Voor dingen als groenten, patatten, pasta of rijst moet ge u normaal geen zorgen maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan