Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Huxley

Legacy Member
Goldensky zei:
Dakconcert DJ Fresh | Studio Brussel

Iemand enig idee hoe ik dit filmpje kan downloaden? Ik weet dat het eigenlijk zo goed als juist is gevraagd, maar met de video downloader van FF werkt het niet, of ik kan dat filmpje toch niet selecteren om te downloaden (Het gaat hier wel vooral voor het geluid.)

Ge kunt ook altijd rechtstreeks de via de source downloaden. Die link moet je wel vinden als ge eens in die code kijkt.

Bonaventura

Legacy Member
Iemand hier die Britain's Got Talent heeft gekeken?

Ik zoek twee filmpjes:

Een man die muntjes met een nummer op inslikt en dan op commando een bepaald nummer weer overgeeft.

Een man die liters water drinkt en dan een fonteintje maakt vanuit zijn eigen maag.

Chilliewillie88

Legacy Member
Ik haat mijn auto poetsen, maar ik vind het ook zonde om iedere keer de carwash te moeten betalen. Daarnaast kan het me niet echt schelen of mijn auto helemaal blinkt gelijk een spiegel, als het maar een klein beetje toonbaar is. (wat die nu dus weer niet meer is).

Mijn vraag: als ik een hogedruk reiniger koop voor de auto te poetsen, krijg ik hem hier een beetje mee schoon gespoten zodat hij weer toonbaar is? Of blijft het noodzakelijk dat ge hem manueel gaat inzepen om al het vuil er min of meer vanaf te krijgen?

godf@ther

Legacy Member
nite zei:
Kunt ge da alarm ni op haar gsm laten afgaan. Exact hetzelfde resultaat, maar gij moet geen bericht sturen :)

Is ook het geval, gewoon bij mij ook voor de zekerheid :p

Bonaventura

Legacy Member
Hogedruk moet voor uw wensen volstaan normaal gezien! :) Maar ik meen mij te herinneren dat dat niet al te best is voor uw auto, kan wel fabeltje zijn, ben niet zeker!

Guazala

Legacy Member
Indigoke zei:
heb wat zitten opzoeken ivm de nuvaring, want ik begin echt wel pilmoe te worden. Maar je vindt een heleboel goede en slechte ervaringen.
Je zou hem soms voelen zitten, je krijgt veel doorbloedingen, hoofdpijn, stemmingswisselingen, gewichtstoename, ...
Nu ja, met de pil kan je die bijwerkingen ook krijgen, maar die heb ik niet... dus ik weet niet goed of ik zou veranderen?

Jij bent er tevreden van? Hoeveel betaal je daarvoor? Is dat op voorschrift?

Normaal heeft de nuvaring minder bijwerkingen dan een gewone pil. Ik ben zelfs nuvaring beginnen gebruiken omdat ik zoveel last had van hoofdpijn, buikpijn, rugpijn.... door de pil en dat is nu effectief beter.

Ik heb af en toe wel doorbloedingen, maar had dat met de pil ook.

De eerste maanden voelde ik hem regelmatig zitten en bleef hij ook heel slecht op z'n plaats zitten, maar gebruik nu al verschillende jaren nuvaring en voel hem zelden. Als ik hem voel is het dat hij niet meer op z'n plaats zit en is dat met een kort toiletbezoekje opgelost. Maar dat is echt wel heel zelden.

Nuvaring kost iets van een 30 euro voor 3 maanden. Niet van de goedkoopste dus. En net zoals de pil is het uiteraard op voorschrift.

Karre

Legacy Member
Kingfisher zei:
99% veilig wil zeggen dat als ge elke dag vrijt, ge achter drie maanden ne kleine hebt.

Keep up the good work.

Hadden kansen zo gewerkt had iedereen nu wel al eens de lotto gewonnen zeker.

Tonerider

Legacy Member
Chilliewillie88 zei:
Ik haat mijn auto poetsen, maar ik vind het ook zonde om iedere keer de carwash te moeten betalen. Daarnaast kan het me niet echt schelen of mijn auto helemaal blinkt gelijk een spiegel, als het maar een klein beetje toonbaar is. (wat die nu dus weer niet meer is).

Mijn vraag: als ik een hogedruk reiniger koop voor de auto te poetsen, krijg ik hem hier een beetje mee schoon gespoten zodat hij weer toonbaar is? Of blijft het noodzakelijk dat ge hem manueel gaat inzepen om al het vuil er min of meer vanaf te krijgen?
dat gaat, maar om de zoveel tijd ga je toch eens grondiger moeten kuisen. Je kan ook zo'n borstel kopen voor op de hogedruk. Natuurlijk altijd het risico dat er wat vuil in die borstel achterblijft en je dus krasjes trekt.
HaNSoNn zei:
Hogedruk moet voor uw wensen volstaan normaal gezien! :) Maar ik meen mij te herinneren dat dat niet al te best is voor uw auto, kan wel fabeltje zijn, ben niet zeker!
je moet gewoon zorgen dat je niet op 2mm van je lak gaat spuiten, maar van een afstandje kan geen kwaad. Ook niet rechtstreeks spuiten op sensoren (zoals aut. ruitenwissers, enzo) en natuurlijk niet op electronica als je onder de kap zou spuiten.

Tristan

Legacy Member
Huxley zei:
Ge kunt ook altijd rechtstreeks de via de source downloaden. Die link moet je wel vinden als ge eens in die code kijkt.

Zit die dan niet in de flash ingekapseld?

eXtreme

Legacy Member
Kunde bij Facebook iets instellen zodat sommige mensen updates die op uw profiel gebeuren niet kunnen zien?? :)

Morrissey

Legacy Member
eXtreme zei:
Kunde bij Facebook iets instellen zodat sommige mensen updates die op uw profiel gebeuren niet kunnen zien?? :)

Als in, statussen verbergen voor iemand? Of ook de pagina's die je leuk vindt, nieuwe vrienden, ed?

eXtreme

Legacy Member
Gewoon dat als ik getagged wordt in een foto, iets like,.. dat dat niet in de News Feed van die persoon komt.. :)

DIe kan dat dan nog wel zien als hij/zij expliciet naar mijn profiel gaat. :)

Sick`

Legacy Member
godf@ther zei:
En for the record (omdat wrs nu de meeste mensen hier een verkeerd beeld van mij hebben :p ): er loopt elke dag ne wekker op mijn gsm af om 20u en dan stuur ik een bericht naar haar dat ze haar pil moet nemen (ze is nogal vergeetachtig). Toont genoeg dat ik verantwoordelijk genoeg ben, en niet graag risico's neem.

Slechte methode imho, je moet er voor zorgen dat ze het niet kan vergeten. Mijn vriendin haar strip steekt in het glas waar haar tandenborstel in steekt. Als ze savonds haar tanden poetst, dan pakt ze dus automatisch mee haar pil. En ik kijk dat dan geregeld savonds of de volgende ochtend na.

glashelder

Legacy Member
Indigoke zei:
heb wat zitten opzoeken ivm de nuvaring, want ik begin echt wel pilmoe te worden. Maar je vindt een heleboel goede en slechte ervaringen.
Je zou hem soms voelen zitten, je krijgt veel doorbloedingen, hoofdpijn, stemmingswisselingen, gewichtstoename, ...
Nu ja, met de pil kan je die bijwerkingen ook krijgen, maar die heb ik niet... dus ik weet niet goed of ik zou veranderen?

Jij bent er tevreden van? Hoeveel betaal je daarvoor? Is dat op voorschrift?

Ik heb helemaal geen last van bijwerkingen (gróót pluspunt, bij de pil had ik echt elke maand last van migraine) en ik voel hem eigenlijk ook nooit zitten. Ik ben er dus wel tevreden van.

Het is wel redelijk duur, zoals Guazala al zei. Ik ben dinsdag nog een doosje gaan halen: €38 voor 3 maanden. En yep, op voorschrift.

Michster

Legacy Member
Is het verschil in class(4, 6 of 10) bij microSD-kaarten(32GB) merkbaar bij gebruik op smartphones?

Sqarzz

Legacy Member
Michster zei:
Is het verschil in class(4, 6 of 10) bij microSD-kaarten(32GB) merkbaar bij gebruik op smartphones?

minder als bij videocamera's ;)
het verschil is wel zichtbaar als ge de opslag tijden zou vergelijken
maar het valt al bij al wel mee..

Michster

Legacy Member
Sqarzz zei:
minder als bij videocamera's ;)
het verschil is wel zichtbaar als ge de opslag tijden zou vergelijken
maar het valt al bij al wel mee..

Ok, bedankt voor de info.^^

Lorim

Legacy Member
Als ik een klassiek werk opneem dat ik zelf speel en het op YouTube zet, hoe kan het dan dat ik een copyright infringement krijg? De bladmuziek is ook publiek eigendom.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan