eXtreme
Legacy Member
Yow, zoals elke 6de jaar hebben wij op 't einde van het jaar een galabal, waar je met kostuum moet heen gaan hé
.
Nu vraag ik mij af hoeveel zo'n volledig pak (hemd, das, vest &broek) kost?
Nu wil ik niet het gewone, maar ik zie een beige pak wel zitten...(met zwart hemd)... of een wit pak...kosten deze veel meer? Hoeveel?
En tegenwoordig zijn die gestreepte wel in...
wel mooi...
Grtz
.Nu vraag ik mij af hoeveel zo'n volledig pak (hemd, das, vest &broek) kost?
Nu wil ik niet het gewone, maar ik zie een beige pak wel zitten...(met zwart hemd)... of een wit pak...kosten deze veel meer? Hoeveel?
En tegenwoordig zijn die gestreepte wel in...
wel mooi...Grtz
(normaal 800€
)