Matja
Legacy Member
ik versta nie waarom ze iedereen altijd wijsmaken da ge een kostum nodig hebt voor mondelinge examens.
Iedereen maakt u da wijs in het middelbaar.
Zit nu op hoge school en dat is daar geen verplichting. Gewoon deftig gekleed. Sommige doen idd wel kostum aan maarja.
Er was zelf een docent bij die liever had van nie.
Hij heeft zelf iemand zijn das laten uitdoen omdat je zo wat meer kan ontspannen dan zo half opgestropt te zitten
Ofwel zit ik op de enigste hogeschool waar dat geen verplichting is
Iedereen maakt u da wijs in het middelbaar.
Zit nu op hoge school en dat is daar geen verplichting. Gewoon deftig gekleed. Sommige doen idd wel kostum aan maarja.
Er was zelf een docent bij die liever had van nie.
Hij heeft zelf iemand zijn das laten uitdoen omdat je zo wat meer kan ontspannen dan zo half opgestropt te zitten

Ofwel zit ik op de enigste hogeschool waar dat geen verplichting is



, en ons galabal vorig jaar was eigenlijk gewoon voor 3de graad, en iedereen mocht nog iemand van buiten school meenemen, ma uiteindelijk ist gewoon ne goeie fuif geworden ma dan in kostuum