mitja
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik doe een onderzoekje over historisch besef bij jongeren, als student geschiedenis aan de kul over historisch besef bij jongeren (voor een seminarie). Meer specifiek zoek ik jongeren (tot 23/24 jaar) met revisionistische of negationistische ideeën tov de holocaust. Indien iemand daarover bereid zou zijn te praten of iemand kent die daarover zou willen praten, mogen ze mij een privé berichtje sturen, aangezien dit onderwerp nogal gevoelig kan liggen en ik begrijp dat men zijn mening zomaar niet op een forum wil gooien. Ik zoek dus eigenlijk jongeren om te interviewen. Alles zou volledig anoniem gebeuren en met respect. Ik kan ook verzekeren dat niemand dit werk zal lezen en beoordelen, buiten degenen die mijn onderzoek moeten verbeteren. Om geen volledig onnuttige thread te maken, mogen jullie hieronder ook jullie mening geven over revisionisme en negationisme (en de illegaliteit daarvan in België (wat toch een land met vrije meningsuiting is)).
Bedankt voor jullie aandacht en hulp (die hopelijk zal komen).
Ik doe een onderzoekje over historisch besef bij jongeren, als student geschiedenis aan de kul over historisch besef bij jongeren (voor een seminarie). Meer specifiek zoek ik jongeren (tot 23/24 jaar) met revisionistische of negationistische ideeën tov de holocaust. Indien iemand daarover bereid zou zijn te praten of iemand kent die daarover zou willen praten, mogen ze mij een privé berichtje sturen, aangezien dit onderwerp nogal gevoelig kan liggen en ik begrijp dat men zijn mening zomaar niet op een forum wil gooien. Ik zoek dus eigenlijk jongeren om te interviewen. Alles zou volledig anoniem gebeuren en met respect. Ik kan ook verzekeren dat niemand dit werk zal lezen en beoordelen, buiten degenen die mijn onderzoek moeten verbeteren. Om geen volledig onnuttige thread te maken, mogen jullie hieronder ook jullie mening geven over revisionisme en negationisme (en de illegaliteit daarvan in België (wat toch een land met vrije meningsuiting is)).
Bedankt voor jullie aandacht en hulp (die hopelijk zal komen).

. Ik let niet zo goed op en heb niet de neiging na te lezen. Meestal is mijn spelling wel in orde, buiten wanneer ik nerveus ofzo ben.

