Archief - Inbrekersbende ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oxS

Legacy Member
Nu het zit zo ..

Mijn moeder ziet de laatste maanden regelmatig flitsen vanover ons 'platen' opt koerke komen ..

Nu zei onze buurvrouw da da inbrekers waren die kwamen zien hoe ze binnengeraakten en of er iets rapen viel ..

Ik weet, bendes werken met tekens op de gevel, nu staan er tekens op onze gevel, achter de elektriciteitskas staat TTVS en erboven op borsthoogte staat TVK, zijn dit gwn aantekeningen van de watermaatschappij of mogen we erger vermoeden?

Hoe kun je je er tegen wapenen?

Door dit voorval heeft men moeder al niet graag dat ik buiten kom en toegegeven, ik voel me toch ook niet 100% op mijn gemak ..

EazY

Legacy Member
eens bellen naar de watermaatschappij?

anders sloten nog eens checken en duidelijk maken dat ze 't merken dat er iemand thuis is

Cash

Legacy Member
Als ge echt zeker bent dat het niet van watermaatschappij is, naar politie gaan....
als het idd inbrekers zijn zullen er nog wel huizen in de buurt gemarkeerd zijn, en die mensen zijn mssn niet op de hoogte.

sarnath

Legacy Member
ergens wachten met een baseballknuppel en het zo te weten komen?

bij mijn weten schrijft de watermaatschappij in ieder geval nie zomaar op ne gevel, dus ik zou toch de politie eens inlichten ja

User_BELGIUM

Legacy Member
ge moet bellen naar de politie, u verhaal uitleggen en dan komen zijn geregeld eens kijken.. hebben ze bij ons ook gedaan
wij kregen dan zo'n stikker met dat politielogo op :d

SilentSpring

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
ge moet bellen naar de politie, u verhaal uitleggen en dan komen zijn geregeld eens kijken.. hebben ze bij ons ook gedaan
wij kregen dan zo'n stikker met dat politielogo op :d

². Vroeger kon ge vragen als ge op reis was dat ze geregeld es kwamen checken. Dunno of't nu nog kan want da was voor de éénmaking van rijkswacht en politie. Bereid u in ieder geval al ne beetje voor als er inees 1 in uw huis zou staan. Toen er ingebroken was in onze wijk en in een andere wijk hier nie ver van was m'n ma ook benauwd, m'n pa heeft dan 2 weken met zo'n groot junglemes onder z'n matras geslapen^^.

Mr.Anderson

Legacy Member
Stimpy zei:
schrijf onder die tekens

blijf maar weg, huis staat onder stroom
of iets waardoor ze weten da ge op de hoogte zijt wat voor hun het risico verhoogt

Das een grappig maar een goed idee volgens mij... eens ze weten dat je ze door hebt zullen ze het waarschijnlijk niet meer proberen hé?!
En ga zo'n alarms halen ;)

User_BELGIUM

Legacy Member
Mr.Anderson zei:
Das een grappig maar een goed idee volgens mij... eens ze weten dat je ze door hebt zullen ze het waarschijnlijk niet meer proberen hé?!
En ga zo'n alarms halen ;)


Home Alone: Elektriciteit op het slot en klink steken :d

Lonewolf_69

Legacy Member
of schrijf enkele van die gevaarlijke tekens dat [MNEU]Jon@si$ had gepost onder hun tekens :p

amdr

Legacy Member
Vind ik wel goed idee. Den 220v aan de klink hangen :unsure:
Maar pas daar ook maar mee op. Ge ga nog in het gevang vliegen voor moord met voorbedachte rade :sop:

oxS

Legacy Member
toch niet zo fijn om te weten ..

me seffes iig al baseballbat halen en evt beveiligingssysteem, de politie is gebeld ..

oxS

Legacy Member
nja tis ni echt de moeite ze .. tis gwn geschreven ..

ergernis @ politie, komen hier toe, minimaliseren da, schrijven gwn die 2 tekens op en zijn door .. ipv de mensen beetje op hun gemak te stellen, ff binnen te komen, nee .. zijn hier ng geen 5 minuten geweest ..

Thales

Legacy Member
mja
is ook ma normaal zker?
die mensen hebben meerdere oproepen, tis niet ofdat er al ingebroken is. wat moeten ze ook zeggen, als ze het zelf niet echt weten

citrofenwick

Legacy Member
daarom zijn het ook flikken :p
mja, tis al raar dat ze gekomen zijn

oxS

Legacy Member
gwn zeggen dat ze het een beetje int oog zouden houden enz .. kende het, een beetje mijn moeder op haar gemak stellen hé, nee zoals zij zich gedroegen zeiden ze bijna van pak ze zelf aan ..

SilentSpring

Legacy Member
ivm alarmsystemen: haal u zo'n contactalarms. Bestaat uit 2 stukjes waarvan ge 1stuk op de deurpost zet en 1 op de deur zelf (marcheert ook bij ramen). Dat werkt op batterijen, als ge hem aanlegt en je doet de deur nogmaar enkele mm open gaat er nen alarm af. Kost nog geen 5€ voor 1 zo'n alarmke. Alle deuren en ramen waarlangs iemand zou kunnen inbreken hebben dat hier. + nog enkele bewegingsdetectoren op goed verborgen plaatsen:D. Ze kunnen dus niet onopgemerkt binnen hier, en als ze toch binnen zijn moeten ze nog voorbij m'n pa geraken:p.

Hellrabbit

Legacy Member
of ge laat u een deftige alarminstallatie plaatsen? :ironic:

Starrk

Legacy Member
of plaats genoeg sloten op de deur?

Toen er een tijdje geleden een inbraakgolfje was in onze buurt heeft mijn pa elke toegang tot ons huis verzegeld met een slot of 4 :p. Onze xenofobe hond roept de ganse buurt bijeen als hij ook maar iets hoort (enige nadeel is dat hij wel zo corrupt is dat, mits je hem een boterham geeft, hij je nog naar het juwelenkistje zou leiden)

Ik zou inderdaad doen zoals hier al gezegd is: Laat ze weten (indien het effectief inbrekerstaal is) dat je hen doorhebt. Die zullen gegarandeerd niet meer durven proberen, zo professioneel zullen ze wel niet zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan