Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Linckxs zei:ergens wachten met een baseballknuppel en het zo te weten komen?
[MNEU]Jon@si$;7881583 zei:Ik d8 ook eerder dat ze symbolen gebruikten ipv letters... Kan me uiteraard vergissen...
EDIT =>
http://www.eerselcity.nl/5/imageuploads/geheimtaalinbrekers.jpg
Hellrabbit zei:of ge laat u een deftige alarminstallatie plaatsen? :ironic:
. Buitendeuren hebben ook van die speciale sloten, en nerges is er een uitstekend cilinderslot. Laat ze dus maar proberen. Uit onderzoek bleek toch dat ze gewoon erges anders gaan proberen als ze na 3min nie binnen zijn fzo.Hellrabbit zei:of ge laat u een deftige alarminstallatie plaatsen? :ironic:

.
kweet nie ze, kameraad heeft ook zo iets da maakt net genoeg lawaai om uw honden mee wakker te maken tbh. + ge kunt da gewoon afzetten (tenminste als ge hetzelfde hebt als hem)deze werken evnegoed hoor. Buitendeuren hebben ook van die speciale sloten, en nerges is er een uitstekend cilinderslot. Laat ze dus maar proberen. Uit onderzoek bleek toch dat ze gewoon erges anders gaan proberen als ze na 3min nie binnen zijn fzo.
We gaan hier nu ook geen 100'en euro's aan ne alarminstallatie hangen, want hoe groot is de kans dat ze effectief inbreken..
En dan slaat de inbreker die knuppel uit u handen en haalt hij een mes boven, dan sta je daar wel schoon..mathieu zei:da zouk wel nie doen
de kans is dan groter da gij een rechtszaak aan u broek hebt wegens opzettelijke slagen en verwondingen
als ge zorgt da zij u 3x nen klop geven voor da gij x doet ist wettelijke zelfverdediging

Maakt genoeg lawaai om het tot boven te horen als't stil is (m'n ma is toch altijd van't minste geluidje wakkerlttuvix zei:kweet nog da men ganse wijk werd bestolen en in die tijd waren we de enigste met nen hond, plots kwamen ze thuis en hebben de hor opengesneden, ma men hond had da door natuurlijk en die begint daar te blaffen dat het nie normaal is. Dieven liepen weg en der waren toevallig politie in de buurt wegens de inbraken
kweet nie ze, kameraad heeft ook zo iets da maakt net genoeg lawaai om uw honden mee wakker te maken tbh. + ge kunt da gewoon afzetten (tenminste als ge hetzelfde hebt als hem)
). Ge kunt da idd gewoon afzetten, maar daarvoor moeten ze er eerst aankunnen
. Nuja, zolang het hen van hun bedoelingen doet afzien is alles goed natuurlijk.Den Freddie zei:ivm alarmsystemen: haal u zo'n contactalarms. Bestaat uit 2 stukjes waarvan ge 1stuk op de deurpost zet en 1 op de deur zelf (marcheert ook bij ramen). Dat werkt op batterijen, als ge hem aanlegt en je doet de deur nogmaar enkele mm open gaat er nen alarm af. Kost nog geen 5€ voor 1 zo'n alarmke. Alle deuren en ramen waarlangs iemand zou kunnen inbreken hebben dat hier.


DekadeZ zei:Ook leuk: Zo'n spot die aanschiet op beweging (tenzij je met pro's te maken hebt die uw spot doorsnijden).
|nfected zei:Dat vinden ze al ni zo erg ze, bedoel al 2 keren in mijn auto ingebroken en ons huis + oprit en dergelijke wordt ook helemaal opgelicht.
User_BELGIUM zei:Home Alone: Elektriciteit op het slot en klink steken :d

J3rry zei:lol, ik heb dit bijmijn brievenbus gedaan
er was al 3x achter elkaar ingebroken met fors geweld men brievenbus opengebroken en al mijn post gepikt
of het nu voor de grap was of niet ik was wel de pineut ik mocht nieuwe scharnieren & cylinder plaatsen en al mijn papieren van de vakbond, uitreksels van de bank etc... waren natuurlijk ontvreemd, toen besloot ik daar verandering in te brengen en met success, tis nu al 1 maand geleden da ze er nog zijn aangeweest en ik krijg weer post
http://users.pandora.be/j3rry/mailbox/