Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 14

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
zus van 15 jaar, de sloddervos als ze is, opent de auto om iets uit te halen.
Haalt hetgene wat ze nodig heeft eruit en laat de sleutel in de auto liggen.
Slaat de koffer toe.

Gevolg: sleutel ligt in auto.
Na een tijdje: auto sluit automatisch ..

Gevolg: autosleutels liggen in de koffer van de gesloten auto ..

:sop: :doh:
geen reserve sleutel voor handen atm :help:

MrZarq

Legacy Member
AL mijn vrienden hebben herexamens en zijn nu al beginnen studeren. Ik heb geen herexamens.
Dat wil dus zeggen dat ik van nu tot ergens eind augustus grotendeels alleen thuis ga zitten :(
Dat de lessen maar weer gauw beginnen!

dest

Legacy Member
Doom Dragon zei:
zus van 15 jaar, de sloddervos als ze is, opent de auto om iets uit te halen.
Haalt hetgene wat ze nodig heeft eruit en laat de sleutel in de auto liggen.
Slaat de koffer toe.

Gevolg: sleutel ligt in auto.
Na een tijdje: auto sluit automatisch ..

Gevolg: autosleutels liggen in de koffer van de gesloten auto ..

:sop: :doh:
geen reserve sleutel voor handen atm :help:

sla een van uw ruiten kapot?

EternalSilence

Legacy Member
hoeveel kost zo'n auto ruit?
het is dan nog zo'n wagen waar alles duur aan is, is nog maar een nieuwe wagen .. :doh:

Rizla+

Legacy Member
Estrebian zei:
Ik vind dat de sfeer op Tomorrowland zeer gemoedelijk is, behalve bij de Q-dance stage en dan nog. Bij de andere stages zou ik niet durven zeggen dat je er meer of minder kans op slaag hebt dan op andere festivals :)

Heb nog nooit 1 gevecht gezien op Reggae Geel :cool:

Rizla+

Legacy Member
Doom Dragon zei:
hoeveel kost zo'n auto ruit?
het is dan nog zo'n wagen waar alles duur aan is, is nog maar een nieuwe wagen .. :doh:

Voorruit kost toch al gemakkelijk 500 euro. Ge kunt proberen in te breken via u ruit ( Staafke lang ruit naar beneden schuiven richting handopendinges...)

Katoom

Legacy Member
Doom Dragon zei:
hoeveel kost zo'n auto ruit?
het is dan nog zo'n wagen waar alles duur aan is, is nog maar een nieuwe wagen .. :doh:
Bel naar Carlgass om te vragen welke de goedkoopste is en sla dien dan in.

Maar bij een recent nieuwe wagen heb je toch altijd 2 sleutels? :\
Hoor eens bij de garage hoe het juist zit met die sleutels.

Rizla+

Legacy Member
sinki zei:
Bel naar Carlgass om te vragen welke de goedkoopste is en sla dien dan in.

Maar bij een recent nieuwe wagen heb je toch altijd 2 sleutels? :\
Hoor eens bij de garage hoe het juist zit met die sleutels.

Maar normaal (Allee, bij onze auto toch een Nissan Micra) krijg je toch altijd een extra sleutel en ook zo'n streepjescode die je dan kan laten zien in de garage, en dan kunnen ze die bijmaken.

Rizla+

Legacy Member
sinki zei:
Ja maar bij ne Mercedes is da vrij duur volgens mij.

Liever iets meer voor een 2e sleutel betalen, en als het dan in de toekomst nog eens voorvalt niks meer moeten bijmaken, dan een ruit in te slagen en 400 euro te betalen he :D

Katoom

Legacy Member
Tja, als ge dien auto direct nodig hebt ofzo dan sta je daar wel te wachten op uwe sleutel. :p

stoomboot

Legacy Member
Doom Dragon zei:
hoeveel kost zo'n auto ruit?
het is dan nog zo'n wagen waar alles duur aan is, is nog maar een nieuwe wagen .. :doh:

Stel eerst de vraag welke verzekering uw auto heeft :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan