Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cram zei:Vind mijne adapter van de Psp nie meer.![]()
sinki zei:Da moesten ze hier eens proberen. :')
. Gelukkig is dat binnekort ook geen probleem meer.d-loc zei:Ik zeg niet dat het ze lukt é, want ik doe er mee wat ik wil (natuurlijk). Maar altijd dat constante gezaag en commentaar, ze weten altijd wel iets beter :ironic:. Als ik nu geen beperkingen had ivm pcbanking/visa dan was mijn kamer al een pak meer gevuld hoor. Gelukkig is dat binnekort ook geen probleem meer.
gamerboy007 zei:Er is nog leven na de psp hoor.
ad:
cram zei:Nee!!ad:
Zonder de Psp heeft het leven geen zin meer.![]()
gamerboy007 zei:Hebde nergens een touw thuis liggen, en een boom?

gamerboy007 zei:Hebde nergens een touw thuis liggen, en een boom?

rscaboy zei:Met een liggende boom ben je niet veel als je je wil ophangen.![]()

gentille zei:Je kan je verhangen aan een simpele deurklink, dus aan een liggende boom moet ook wel lukken![]()
rscaboy zei:Je moet het leven wel héél erg beu zijn om u op te hangen aan een deurklink.

gilbereke zei:Ge kunt u ook de vraag stellen of uw ouders niet deels gelijk hebben...
Als gij uw geld door ramen en deuren buitengooit...
d-loc zei:Wie zegt dat ik m'n geld zomaar wegsmijt? Wie gaat er hard werken voor zijn centjes? Niemand minder dan ik. Als ik mijn geld door ramen en deuren wil gooien, dan mag ik dat. Elk huis heeft zijn regels, maar bij mij pakt dat niet.
d-loc zei:Wie zegt dat ik m'n geld zomaar wegsmijt? Wie gaat er hard werken voor zijn centjes? Niemand minder dan ik. Als ik mijn geld door ramen en deuren wil gooien, dan mag ik dat. Elk huis heeft zijn regels, maar bij mij pakt dat niet.
Hoe toepasselijk
sinki zei:Denk eerder dat em bedoeld dat het niet pakt dat zijn ouders commentaar op zijn financiën hebben.
gilbereke zei:Ik zeg dat niet.
Ik stel mij alleen de vraag of gij zo'n type zijt van: 1000 euro verdienen... 1000 euro uitgeven..
En als dat wel zo is, wat je hier toch wel deels aangeeft door te zeggen dat ge dat wilt en dan ook moogt... stel ik mij toch wel oprecht de vraag: wat ga je later doen?
Kinderen leren omgaan met geld is een taak die veel ouders niet echt ten harte nemen... uw ouders misschien wel..?
Ik ken de situatie bij u thuis niet en misschien hebt gij 100% gelijk, maar voor hetzelfde geld hebben uw ouders gelijk...
let op voor hetzelfde geld...Hoe toepasselijk
Ik vind het trouwens nogal hard te zeggen dat elk huis regels heeft, maar dat dat bij u niet pakt? Wat als uw ouders ook zo redeneren? Gaan ze u dan binnenkort de factuur opsturen met alle kosten van uw opvoeding?
Maar nogmaals: ik ken de situatie niet. Ik stel er mij gewoon enkele vragen bij.
, maar bon, zover mijn ergernis van de dag
.