Baats
Legacy Member
Carrion zei:Daar is toch nie zoveel verandert? Enkel de homepage is wa verandert, voor de rest zie ik toch geen verschil?
http://trygve.kvisle.net/wp-content/uploads/2009/07/ffffuuuu.jpg
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Daar is toch nie zoveel verandert? Enkel de homepage is wa verandert, voor de rest zie ik toch geen verschil?
Carrion zei:Daar is toch nie zoveel veranderd? Enkel de homepage is wa veranderd, voor de rest zie ik toch geen verschil?
Dropkick zei:Mijn ergernis van de voorbije maand: ben al een maand op een laptop aan het wachten die steeds wel en dan weer niet in stock is als ik de medewerkers aan de telefoon mag geloven.
Heb m'n geld teruggeëist, hopelijk krijg ik dit wel op tijd terug.
Dennoman zei:Ligt Hotmail nu bij iedereen op zijn gat? Is de enige site die hier echt pokketraag gaat vandaag.
Baats zei:Hopelijk wordt het ook niet zo'n verhaal met mijn Wildfire.. Besteld op VDB, toen stond er 'binnen 14 dagen in stock', voor die prijs was het die twee weekjes wachten wel waard. Nu staat er op de site zelf 'bij u na 14d of meer'. Zal ook wel voor mij gelden :/
"Mentaal afscheid nemen" van een seizoen?Bartvb zei:Heb zojuist "mentaal afscheid" genomen van de zomer die er nooit geweest is (qua weer) maar waar we allemaal wel recht op hadden na vorige winter![]()
Hij is ook wel up hier, maar gwn hoeretraag.sw1ss zei:
sw1ss zei:Ge moet dat ook niet bij zo ne winkel als VDB bestellen. Ik snap niet waarom mensen dat daarblijven kopen terwijl er veel betere shops bestaan zoals bvb. pdashop.be.