Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tr1ploid

Legacy Member
Carrion zei:
Daar is toch nie zoveel veranderd? Enkel de homepage is wa veranderd, voor de rest zie ik toch geen verschil?

²
En het is wel handig dat je je facebookaccount eraan kunt koppelen.

Dropkick

Legacy Member
Mijn ergernis van de voorbije maand: ben al een maand op een laptop aan het wachten die steeds wel en dan weer niet in stock is als ik de medewerkers aan de telefoon mag geloven.

Heb m'n geld teruggeëist, hopelijk krijg ik dit wel op tijd terug.

Baats

Legacy Member
Dropkick zei:
Mijn ergernis van de voorbije maand: ben al een maand op een laptop aan het wachten die steeds wel en dan weer niet in stock is als ik de medewerkers aan de telefoon mag geloven.

Heb m'n geld teruggeëist, hopelijk krijg ik dit wel op tijd terug.

Hopelijk wordt het ook niet zo'n verhaal met mijn Wildfire.. Besteld op VDB, toen stond er 'binnen 14 dagen in stock', voor die prijs was het die twee weekjes wachten wel waard. Nu staat er op de site zelf 'bij u na 14d of meer'. Zal ook wel voor mij gelden :/


+ OT ergernis over mijn oude GSM: Die kan maar 100 berichten opslaan, het gebeurt dus vaak dat z'n geheugen volzit. Daarnet weer, ik krijg melding van een nieuw bericht (geluid), ik open mijn gsm en weer dezelfde zever, 'geheugen vol, maak plaats etc'. Ik verwijder mijn gelezen/verzonden berichten, maar mijn nieuwe SMS komt niet meer toe -.-

Dennoman

Legacy Member
Ligt Hotmail nu bij iedereen op zijn gat? Is de enige site die hier echt pokketraag gaat vandaag.

Dropkick

Legacy Member
Baats zei:
Hopelijk wordt het ook niet zo'n verhaal met mijn Wildfire.. Besteld op VDB, toen stond er 'binnen 14 dagen in stock', voor die prijs was het die twee weekjes wachten wel waard. Nu staat er op de site zelf 'bij u na 14d of meer'. Zal ook wel voor mij gelden :/

Hopelijk niet :/ het was van mij de eerste keer dat ik iets echt duur kocht via internet, en het zal ook de laatste keer zijn.

Solid Q

Legacy Member
Ik heb ongelooflijk veel goesting in steppegras, iemand enig idee waar je dat kan vinden in Leuven centrum ?

Dennoman

Legacy Member
Bartvb zei:
Heb zojuist "mentaal afscheid" genomen van de zomer die er nooit geweest is (qua weer) maar waar we allemaal wel recht op hadden na vorige winter :(
"Mentaal afscheid nemen" van een seizoen?

Ruik ik GORE WICCAPRAAT?!!

Baats

Legacy Member
sw1ss zei:
Ge moet dat ook niet bij zo ne winkel als VDB bestellen. Ik snap niet waarom mensen dat daarblijven kopen terwijl er veel betere shops bestaan zoals bvb. pdashop.be.

Omdat hij €30 scheelt? Toch de moeite...

Ace of Spades

Legacy Member
Mijn internet heeft zonet een uur uitgelegen. Wetende dat er 1) net nieuwe mensen in het gebouw komen wonen zijn en 2) ze hier een voorgeschiedenis hebben van met de lijnen te foefelen (splitsen enzo) om zo meer mensen op één lijn te kunnen zetten, heb ik zo het vermoeden dat ze de lijn van ons appartement gesplitst hebben om er ook de nieuwelingen op te zetten. Het zou niet de eerste keer zijn dat ze zoiets proberen lappen. Godverdomme.

Carrion

Legacy Member
Zijn ze hier eindelijk een ROP aan 't plaatsen, zit ik nog tot juni volgend jaar vast aan telenet :cry:

Ike

Legacy Member
Gisteren naar de tandarts geweest en ondanks vele poetsbeurten nog altijd die latexsmaak van zijn handschoenen in mijn mond. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan