Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Sdc zei:
aangezien je van xp enkel een clean install kan doen, maar je dus wel moogt 'upgraden', is het logisch dat je dit wel kan.
Het is echter illegaal het te doen op een pc waar geen microsoft - besturingssysteem stond.
Dus ja het kan, maar neen het mag niet.

Ik kan er XP op installeren, aangezien ik een Full retail heb ervan, maar heb hier echt geen zin in...

Die clean install met XP veronderstelt nog steeds dat XP op uw systeem staat. Het gaat hier dus over een lege HDD.

Blijkbaar is die registry 'hack' nog de beste manier. Als die niet lukt dan ga ik wel wat tijd verspillen met eerst XP erop te zetten...

Vorda

Legacy Member
Starrk zei:
Ik kan er XP op installeren, aangezien ik een Full retail heb ervan, maar heb hier echt geen zin in...

Die clean install met XP veronderstelt nog steeds dat XP op uw systeem staat. Het gaat hier dus over een lege HDD.

Blijkbaar is die registry 'hack' nog de beste manier. Als die niet lukt dan ga ik wel wat tijd verspillen met eerst XP erop te zetten...

Clean Install with a Upgrade Windows 7 Version - Windows 7 Forums
Dit al gelezen neem ik aan?
edit: of dit, deze is vollediger denk ik: http://www.winsupersite.com/win7/clean_install_upgrade_media.asp

Starrk

Legacy Member
Inderdaad al gelezen, maar ik 'vrees' wat dat die workarounds in de toekomst zullen tegengewerkt worden, of is de kans hiervoor miniem?

Het zou nogal knullig zijn om binnen 3 maand plots iets in de aard van 'Counterfeit blablabla' te mogen lezen.

Die registry tweak lijkt me dan de minst tijdrovende manier.

djbramz

Legacy Member
Ouders... Een mens komt dan eens vanachter zijn cursussen, krijgt hij nog commentaar op alles en nog wat. Zucht ok, nog maar 2 jaar volhouden I guess.

Vorda

Legacy Member
Starrk zei:
Inderdaad al gelezen, maar ik 'vrees' wat dat die workarounds in de toekomst zullen tegengewerkt worden, of is de kans hiervoor miniem?

Het zou nogal knullig zijn om binnen 3 maand plots iets in de aard van 'Counterfeit blablabla' te mogen lezen.

Die registry tweak lijkt me dan de minst tijdrovende manier.

Betwijfel het, het is niet alsof je met een ongeldige licentie zit via die trucjes. Alhoewel dat even 20 minuten afk gaan terwijl je er XP op zet nu ook niet al te vermoeiend is natuurlijk.

Tjee

Legacy Member
Mijn ma die zegt dat ik best psychologie zou gaan volgen, vanaf dat ik ene keer zeg dakket lastig heb of dak die wiskunde beugezien zij.
So far for positive feedback :(

Dennoman

Legacy Member
Manmanman die Hotmail toch. Blijkbaar zitten er verschillende mensen met hetzelfde probleem als ik: totaal niet aan hun mail kunnen, al sinds vanmorgen of vanmiddag. Is nu al heel de dag aan de gang, bende fucking amateurs.

ZombieRobots

Legacy Member
De voorlopige uitslag van de poll op hln.be . Dat moeten toch trolls zijn, right?



















right?

freakykiller

Legacy Member
Ontgoocheld in mijn maten, echt zielig. Ne maand lekker asso, niet uitgaan enzo en dan is er eens het evenement dat we ieder jaar doen waar het pinten aan een euro zijn, uitstekende gelegenheid om hun zielig gebrek aan initiatief eens te doorbreken, denk je dat ze gaan ? Nope nope, ik ben zelfs bereid te gaan na 9 uren werken en 24km te fietsen. Zielig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan