freakykiller
Legacy Member
kil911ler zei:Oh hai there xD
:'), helaas zal het volgend jaar wel wa minder zijn op vlak van opportuniteiten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kil911ler zei:Oh hai there xD
feral zei:fu fb
wat staat daar nu O_O wil ik het wel weten ...

freakykiller zei::'), helaas zal het volgend jaar wel wa minder zijn op vlak van opportuniteiten

ZombieRobots zei:De voorlopige uitslag van de poll op hln.be . Dat moeten toch trolls zijn, right?
right?
freakykiller zei:Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:
kil911ler zei:Da zegde nu![]()

Wel dat past toevallig welKarre zei:Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

Karre zei:Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

Karre zei:Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

freakykiller zei:Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:
freakykiller zei:als ik iets wat alles wil serieus nemen vrees ik van wel![]()

Dennoman zei:En Hotmail nog altijd plat -_- komaan mannekes. De reports stromen binnen op dat errorforum, doe er dan toch keer iets aan zeg.

En dan hopen dat na de format alles goed is want ander heb ik het gedaan natuurlijk
en ik mag elk nieuw knopke gaan uitleggen (win xp -> win7) 
Dennoman zei:En Hotmail nog altijd plat -_- komaan mannekes. De reports stromen binnen op dat errorforum, doe er dan toch keer iets aan zeg.
kil911ler zei:Die mentaliteit houden zo. Kwil ni daje je 1e jaar verneukt![]()
.Yeh, slechts klein deeltje zou problemen ondervinden volgens de staff. Waarom kan ik niet in de plaats niet tot het één op 1 gazillion mensen behoren dat de grote pot van den Euromillions wint?Dastardly zei:werkt perfect hier![]()

freakykiller zei:Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:

Nooby4Ever zei:ik heb nog niets gedronken deze maand
*runs*
