Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foezjie

Legacy Member
feral zei:
fu fb

wat staat daar nu O_O wil ik het wel weten ...

Tis nie zo speciaal ze. Een paar mannen die afkomen omdat er een alarm is afgegaan ofzo, maar toen da Sharon naart wc ging waren die een torentje aant bouwen me wc'rollen.
En de persoon in kwestie vraagt of ze daar ook voor betaald zijn :)

Baats

Legacy Member
ZombieRobots zei:
De voorlopige uitslag van de poll op hln.be . Dat moeten toch trolls zijn, right?



right?

Neen, da's HLN volk. Op de IQ-schaal staan die ongeveer even hoog (laag) als VTM-volk.

RB26DETT

Legacy Member
Frieten gehaald. Was een veel te grote portie maar ik kon het toch niet laten alles op te eten met als gevolg dat ik nu serieuze buikpijn heb.

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:

Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:

als ik iets wat alles wil serieus nemen vrees ik van wel :(

Karre zei:
Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.
Wel dat past toevallig wel :D

Joeshoe

Legacy Member
Karre zei:
Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

Ik wil jouw vriendje wel zijn :love:

Baats

Legacy Member
Karre zei:
Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

Klinkt zo bekend :p

Anoniem04

Legacy Member
freakykiller zei:
Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:

Dat is geen indicatie jongeman!

Dennoman

Legacy Member
En Hotmail nog altijd plat -_- komaan mannekes. De reports stromen binnen op dat errorforum, doe er dan toch keer iets aan zeg.

Dastardly

Legacy Member
Dennoman zei:
En Hotmail nog altijd plat -_- komaan mannekes. De reports stromen binnen op dat errorforum, doe er dan toch keer iets aan zeg.

werkt perfect hier :unsure:

Nooby4Ever

Legacy Member
Ik dacht eens mijn pa een pc switch te geven van p4 naar c2d, ik dacht zo als ik nu gewoon de harde schijven verwissel en wat met de drivers speel is dat in een halfuurtje gefixt....


Ja niet dus het zal format worden :doh: ben al een 2uur aan het backuppen met een usb 1 poort dat zo traag als iets gaat... :sop: En dan hopen dat na de format alles goed is want ander heb ik het gedaan natuurlijk :p :sop: en ik mag elk nieuw knopke gaan uitleggen (win xp -> win7) :woohoo:

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
En Hotmail nog altijd plat -_- komaan mannekes. De reports stromen binnen op dat errorforum, doe er dan toch keer iets aan zeg.

Steek uw hotmail in een mail programma als outlook? Werkt hier nog altijd perfect met mail.

Karre

Legacy Member
kil911ler zei:
Die mentaliteit houden zo. Kwil ni daje je 1e jaar verneukt :p

In het begin deed ik nochtans ook mijn best hoor maar dat veranderde opeens snel omdat het begon tegen te steken :(.

Dennoman

Legacy Member
Dastardly zei:
werkt perfect hier :unsure:
Yeh, slechts klein deeltje zou problemen ondervinden volgens de staff. Waarom kan ik niet in de plaats niet tot het één op 1 gazillion mensen behoren dat de grote pot van den Euromillions wint? :s

Nooby4Ever

Legacy Member
freakykiller zei:
Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:

ik heb nog niets gedronken deze maand :unsure:


*runs*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan