Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
Karre zei:
Troost u, ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden. De serieuze vrienden die ik graag heb komen niet buiten en zitten altijd bij hun lief en de andere waar ik dan mee uitga kunnen mij soms echt zo ergeren met hun gedrag. Precies een bende pubers nog ook al zijn ze 19. Go go Gent! En nu de meesten van hen eindelijk door het middelbaar geraakt zijn gaan ze toch wel naar Aalst of Antwerpen naar school zeker :doh:.

zoek u ook een lief? :p

Karre

Legacy Member
Preske zei:
zoek u ook een lief? :p

't Is dat een deftig meisje zo maar uit de lucht komt gevallen :p. En ik ben nu niet bepaald een persoon dat er de eerste de beste neemt zoals bepaalde van die vrienden die nog als een puber denken en waarbij hun relatie na een twee weken al op de klippen kan lopen.

Karre

Legacy Member
Zoeken zoeken zoeken, als de occasie er is komt dat wel op zijn pootjes terecht :p.

mojojojo

Legacy Member
sommige onder ons zouden al meer dan tevreden zijn met een occasie :(
WHAT DOES IT MEAN?

Baats

Legacy Member
YaMo zei:
Ge gaat al direct een occasie nemen ofwa?

Ik lag strijk.



Plank. :sad:




Karre zei:
't Is dat een deftig meisje zo maar uit de lucht komt gevallen :p. En ik ben nu niet bepaald een persoon dat er de eerste de beste neemt zoals bepaalde van die vrienden die nog als een puber denken en waarbij hun relatie na een twee weken al op de klippen kan lopen.

De laatste keer dat ik echt een 'deftig' meisje tegenkwam, maw. iemand die op het eerste zicht past bij mij, is ook al een lange tijd geleden :(

freakykiller

Legacy Member
Karre zei:
't Is dat een deftig meisje zo maar uit de lucht komt gevallen :p. En ik ben nu niet bepaald een persoon dat er de eerste de beste neemt zoals bepaalde van die vrienden die nog als een puber denken en waarbij hun relatie na een twee weken al op de klippen kan lopen.

Erger is als gepeist dat ge deze keer goe zit, en na een maand al kunt op uw kin kloppen :sop:

Bloodline741

Legacy Member
Een meid waar ge zot van loopt, maar denkt dat ze te jong is voor u. :sad:

svp46

Legacy Member
Karre zei:
't Is dat een deftig meisje zo maar uit de lucht komt gevallen :p. En ik ben nu niet bepaald een persoon dat er de eerste de beste neemt zoals bepaalde van die vrienden die nog als een puber denken en waarbij hun relatie na een twee weken al op de klippen kan lopen.

Moet gij die van mij hebben?:p
Ze begint soms serieus lastig te doen:p
Het is wel een 2de hands natuurlijk..:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan