Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Saphira

Legacy Member
mijn ouders die mijn nieuwe want-to-have laptop te duur vinden -_-

eS

Legacy Member
Starrk zei:
Dat niemand mij kan vertellen of ik een Windows 7 Ultimate Upgrade editie, voor studenten, kan installeren op mijn nieuw geleverde PC.

Er zal, op die PC, dus geen enkele OS staan, terwijl ik de Win 7 van Edupartner gekocht heb.

Ik lees op het net gasten die wel een clean install hebben kunnen doen, die een registry 'hack' nodig gehad hebben, of die Win 7 een keer installeren, zonder key in te voeren, om dan vervolgens nog eens te installen als upgrade.
Anders lees ik dan weer dat het enkel lukt als Windows een vorige editie op de PC kan herkennen.

Wat nu? Een keer een custom install, de windows updates uitvoeren maar geen key valideren, en dan met dezelfde disc nog eens een upgrade install en wél valideren?

Bv: http://www.winsupersite.com/win7/clean_install_upgrade_media.asp

Truc die ze via edupartner zelf aanraden als ge belt is idd eerst win 7 installeren zonder key en nadien nog eens opnieuw met key. Geen haan die daar ooit naar gaat kraaien en ge hebt blijkbaar nog een xp-licentie liggen, dus ge zit zeker safe.

Karre

Legacy Member
freakykiller zei:
Ontgoocheld in mijn maten, echt zielig. Ne maand lekker asso, niet uitgaan enzo en dan is er eens het evenement dat we ieder jaar doen waar het pinten aan een euro zijn, uitstekende gelegenheid om hun zielig gebrek aan initiatief eens te doorbreken, denk je dat ze gaan ? Nope nope, ik ben zelfs bereid te gaan na 9 uren werken en 24km te fietsen. Zielig.

Nieuwe vrienden zoeken!

Anoniem04

Legacy Member
Voor amper slechts €2.90. Leer praten Showbizz Bartjeuh!

Crashtestdummy

Legacy Member
Saphira zei:
mijn ouders die mijn nieuwe want-to-have laptop te duur vinden -_-
ge zijt 21... doe een studentenjob ofzo als ge nog studeert. vanaf mijn 16 betaalde ik al mijn persoonlijk gerief behalve kleren en eten zelf ipv op mijn ouders hun geld te teren

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
ge zijt 21... doe een studentenjob ofzo als ge nog studeert. vanaf mijn 16 betaalde ik al mijn persoonlijk gerief behalve kleren en eten zelf ipv op mijn ouders hun geld te teren

En waar zegt hij da zijn ouders die laptop moeten betalen?

Saphira

Legacy Member
Ike zei:
En hoeveel kost de want-to-have laptop?

rond de 1000€, ma zij vinden da te veel...
Ik wil hem gewoon

@Carrion: tis een 'zij'...
@Dude 87: ik doe een vakantiejob (werk al sinds 15 jr), en moet hem ook zelf betalen...

feral

Legacy Member
zag vadage de 2 ventjes vat alarm binkom met e totje va "we goat ier eki oal kom oplosn" 3 minutn achter da ze butn woarn goa Sharontje nat wc,zie se da de gastjes nunder bezig on en met e torentje te moakn mè de wc-roln.. mi vroage is to: moe dat ok betoalt zi die mann? :D

fu fb

wat staat daar nu O_O wil ik het wel weten ...

Crashtestdummy

Legacy Member
dan moete gewoon wa ballen kweken en em gewoon kopen zelfs al ist tegen hun goesting :/

Tonerider

Legacy Member
eS_ViCi zei:
Truc die ze via edupartner zelf aanraden als ge belt is idd eerst win 7 installeren zonder key en nadien nog eens opnieuw met key. Geen haan die daar ooit naar gaat kraaien en ge hebt blijkbaar nog een xp-licentie liggen, dus ge zit zeker safe.
als hij te lui is om eerst xp te installeren, zal hij ook wel te lui zijn om den 7 twee keer te installeren.

Von Kotzebue

Legacy Member
freakykiller zei:
Sure will do volgend jaar
Het zou me verwonderen moesten ze 5 pintjes gedronken hebben afgelopen maand :ironic:

Oh noes! Zelfs geen 5 pintjes!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan