Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeSec

Legacy Member
Mijn broer heeft dvd's van de Grote boze wolf show besteld maar mijnheer de facteur blijft weer lang weg de tamme kloot en kwil ze zien >_<

Suphafly

Legacy Member
gisteren voet omgeslagen met sk8, hopelijk geen last met snowboarden vanavond.

Bibiee87

Legacy Member
Dikke portefeuille van de senior is blijkbaar vanmorgen op kantoor gestolen.

Het verdachte gevoel van 'ik word ook beschouwd als potentiele dader' maakt me lastig :)

Frado2005

Legacy Member
Vertaling van Despicable me:
VERSCHRIKKELIJKE IKKE EN DE REST KAN STIKKE

Verneuk de NL dub versie al voor ie uit is :lol:

Carrion

Legacy Member
Eigenlijk toont die film toch hoe hard ne vader kan afzien met z'n kindere :p

e.House

Legacy Member
ja en het geeft ook een aanzet om het Palestijns probleem op te lossen en geeft ook extra duiding bij de klimaatopwarming.

svp46

Legacy Member
Bibiee87 zei:
Dikke portefeuille van de senior is blijkbaar vanmorgen op kantoor gestolen.

Het verdachte gevoel van 'ik word ook beschouwd als potentiele dader' maakt me lastig :)

Zo'n gevoel vind ik ook rot, als er iets gestolen word begin ik instant te denken dat ze me verdenken:p

Albireo

Legacy Member
't Is koud buiten :(

En deze voormiddag de hele tijd recht onder de airco gezeten en dat is ook verdomd koud :angry: Waarom zetten ze die dingen nooit op 23°C :sad:

En bij Proxis zijn ze ook niet van de snelste. 't Is maar dat ik een Nederlandstalig boek nodig had, anders had ik wel bij amazon.co.uk besteld. :sop:

Starrk

Legacy Member
Dat niemand mij kan vertellen of ik een Windows 7 Ultimate Upgrade editie, voor studenten, kan installeren op mijn nieuw geleverde PC.

Er zal, op die PC, dus geen enkele OS staan, terwijl ik de Win 7 van Edupartner gekocht heb.

Ik lees op het net gasten die wel een clean install hebben kunnen doen, die een registry 'hack' nodig gehad hebben, of die Win 7 een keer installeren, zonder key in te voeren, om dan vervolgens nog eens te installen als upgrade.
Anders lees ik dan weer dat het enkel lukt als Windows een vorige editie op de PC kan herkennen.

Wat nu? Een keer een custom install, de windows updates uitvoeren maar geen key valideren, en dan met dezelfde disc nog eens een upgrade install en wél valideren?

Bv: http://www.winsupersite.com/win7/clean_install_upgrade_media.asp

dunno

Legacy Member
Loonbrief die erg vreemd is.

Heb volgens dat ding 11 dagen gewerkt, terwijl het vandaag mijn 11de dag pas was. Ook 75 uur uitbetaald terwijl ik tijdens de eerste 9 dagen (t.e.m 28 augustus was dat) al 80 uur in totaal had gewerkt en mijn uurloon is hoger dan op mijn contract staat en het nettobedrag zou gestort zijn op een rekeningnummer dat ik niet ken (en er staat ook niets op mijn eigenlijke rekening).

Tonerider

Legacy Member
Starrk zei:
Dat niemand mij kan vertellen of ik een Windows 7 Ultimate Upgrade editie, voor studenten, kan installeren op mijn nieuw geleverde PC.

Er zal, op die PC, dus geen enkele OS staan, terwijl ik de Win 7 van Edupartner gekocht heb.

Ik lees op het net gasten die wel een clean install hebben kunnen doen, die een registry 'hack' nodig gehad hebben, of die Win 7 een keer installeren, zonder key in te voeren, om dan vervolgens nog eens te installen als upgrade.
Anders lees ik dan weer dat het enkel lukt als Windows een vorige editie op de PC kan herkennen.

Wat nu? Een keer een custom install, de windows updates uitvoeren maar geen key valideren, en dan met dezelfde disc nog eens een upgrade install en wél valideren?

Bv: http://www.winsupersite.com/win7/clean_install_upgrade_media.asp
aangezien je van xp enkel een clean install kan doen, maar je dus wel moogt 'upgraden', is het logisch dat je dit wel kan.
Het is echter illegaal het te doen op een pc waar geen microsoft - besturingssysteem stond.
Dus ja het kan, maar neen het mag niet.

Omni

Legacy Member
GuntherDW zei:
Wel beetje laat mabon

All Time Greatest Game Villain - Andrew Ryan vs. Cyberdemon
De cyberdemon had moeten winnen, zo hard :angry:
Maarja, de doom3 "implementatie" was een pussy vorm van de cyberdemon, de doom2 cyberdemon heeft veel mensen in hun broek doen schijten :p.


All Time Greatest Game Villain - GLaDOS vs. SHODAN
Deze is al helemaal outrageous, glados boven shodan? Komaan eh.
Prolly omdat 90% v.d. voters jonger is dan system shock ofzo :p.

heel dat ding is rigged, wordt heel de tijd op 4chan gepost om tegen de populairste te posten. Zo krijgde dingen als team rocket uit pokemon dat doorgaat en Raam die het wint van Sephiroth...

Huxley

Legacy Member
Albireo zei:
't Is koud buiten :(

En bij Proxis zijn ze ook niet van de snelste. 't Is maar dat ik een Nederlandstalig boek nodig had, anders had ik wel bij amazon.co.uk besteld. :sop:

Past op ze. Ik heb daar ook eens een boek besteld. 2 weken nadien kreeg ik een mail dat ze het boek niet in voorraad hadden. Op emails stuurden ze altijd van die standaard replys. Na +- 5 maanden had ik uiteindelijk het boek ontvangen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan