Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Corleone

Legacy Member
GeneH zei:
Gisteren tijdens de voetbaltraining mijne teen gebroken...ploegmaat had ineens het schitterende idee om ff ne vliegende tackel vooruit op mijne voet te doen...klootzak

En ne gebroken teen is fucking lastig ! Heb ooit tussen de spaken van ne velo gezeten en had toen ne gebroken grote teen , dat doet wreed zeer en ze kunnen dat enkel maar half ze klote spalken dus dat blijft lang zeer doen :p

Genius

Legacy Member
Corleone zei:
En ne gebroken teen is fucking lastig ! Heb ooit tussen de spaken van ne velo gezeten en had toen ne gebroken grote teen , dat doet wreed zeer en ze kunnen dat enkel maar half ze klote spalken dus dat blijft lang zeer doen :p

Heel lastig, probleem is dat ge daar idd niks aan kunt doen...da geneest vanzelf...den dokter heeft zelfs nog geen zalfke voorschreven laat staan gespalkt!

Tha_nOn

Legacy Member
Albireo zei:
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

en wa staat er dan in die verslagen? en hoe weet gij da zo zeker?

misschien eens langs gaan bij ne psycholoog ja


edit: ja hoor orthopedagogen en ergotherapeuten observeren zo veel mogelijk mensen om er dan verslagen over te schrijven ...
weet gij wel wa orthopedagogen en ergotherapeuten zijn :sop:

langs den andere kant; als ge zo vreemd doet heeft da meiske misschien uit haar eigen (na met u af te spreken zonder vreemde bedoeningen) gerapporteerd aan haar bazen da ze liever ni te veel meer in uw buurt is :]

Bram

Legacy Member
Nicht van m'n moeder is in mekaar geklopt door haar ex-man. Stalkt haar al drie jaar en loopt jammer genoeg nog altijd rond.

Paar maanden terug had ze een zoveelste aangifte gedaan nadat meneer een ruit was komen uitsmijten en tegen de auto's had gepist. Blijkbaar bij de verkeerde dienst en bij nen gewone flik terecht gekomen. Belt die haar uur later terug "ja mevrouw, we hebben contact gehad met uw man. Ie heeft toch wel veel verdriet van jullie breuk zulle".

Nog een sjans da ze nu in aanmerking komt voor een telealarm.

Private Joker

Legacy Member
alle dt-fouten op het forum... hoe is dat toch mogelijk??
en ik moet mijn drang om ze allemaal te corrigeren zo hard onderdrukken ....
does that make me a bad person?

Von Kotzebue

Legacy Member
Albireo zei:
Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.

Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated :(

Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.

Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.


WTF

_ns_

Legacy Member
Godverdomme, kzit met een keelonsteking terwijl ik zondag op reis vertrek :sop:.

memorexxx

Legacy Member
Private Joker zei:
alle dt-fouten op het forum... hoe is dat toch mogelijk??
en ik moet mijn drang om ze allemaal te corrigeren zo hard onderdrukken ....
does that make me a bad person?

no, it makes you a sad person... :)

Iemand

Legacy Member
Bram zei:
Nicht van m'n moeder is in mekaar geklopt door haar ex-man. Stalkt haar al drie jaar en loopt jammer genoeg nog altijd rond.

Paar maanden terug had ze een zoveelste aangifte gedaan nadat meneer een ruit was komen uitsmijten en tegen de auto's had gepist. Blijkbaar bij de verkeerde dienst en bij nen gewone flik terecht gekomen. Belt die haar uur later terug "ja mevrouw, we hebben contact gehad met uw man. Ie heeft toch wel veel verdriet van jullie breuk zulle".

Nog een sjans da ze nu in aanmerking komt voor een telealarm.
Ik zou daar een rechtszaak voor aanspannen en geld uitslaan. jo

EternalSilence

Legacy Member
Het valt mij op dat vrouwen toch veel kwade dingen zeggen over elkaar achter elkaars rug.
In groep is iedereen een 'vriend'
en als er dan 1 iemand eventjes iets gaat halen, beginnen ze die zwart te maken..

bij mannen is dat tenminste rechtuit :p

Plutus

Legacy Member
Private Joker zei:
alle dt-fouten op het forum... hoe is dat toch mogelijk??
en ik moet mijn drang om ze allemaal te corrigeren zo hard onderdrukken ....
does that make me a bad person?
Maar zelf weet je niet eens dat een zin start met een hoofdletter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan