Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeneH zei:Gisteren tijdens de voetbaltraining mijne teen gebroken...ploegmaat had ineens het schitterende idee om ff ne vliegende tackel vooruit op mijne voet te doen...klootzak

sevencrowns zei:DIE GODVERKUTTE MAFIA2 BANNER BOVENAAN.![]()
Corleone zei:En ne gebroken teen is fucking lastig ! Heb ooit tussen de spaken van ne velo gezeten en had toen ne gebroken grote teen , dat doet wreed zeer en ze kunnen dat enkel maar half ze klote spalken dus dat blijft lang zeer doen![]()
Albireo zei:Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.
Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.
Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.


Albireo zei:Zoals jullie, geachte 9lives-bezoekers, misschien al gemerkt hebben, ben ik een geestesgestoorde freak. En daarom word ik op m'n werk ook geobserveerd in alles wat ik doe. Daar kan ik mee leven, zo gaat dat nu eenmaal.
Het behoort tot het werk van "dat meisje dat er tof uitziet" om mij te observeren. Ik heb echter ook enkele keren met haar afgesproken buiten het werk omdat ik met haar wilde praten over dingen, een mens heeft daar af en toe eens de behoefte aan. En ik dacht dat dat privé was. Ik had het mis. De dingen die ik gezegd heb, staan genoteerd in verslagen op het werk. I feel violated
Ik heb het altijd al vreemd gevonden dat ze zomaar instemde om met mij af te spreken buiten het werk. Dat hoorde blijkbaar allemaal tot het observatieplan.
Ik denk dat als ik nog eens de behoefte heb om met iemand te praten ik gewoon een escorte huur. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Private Joker zei:alle dt-fouten op het forum... hoe is dat toch mogelijk??
en ik moet mijn drang om ze allemaal te corrigeren zo hard onderdrukken ....
does that make me a bad person?

Ik zou daar een rechtszaak voor aanspannen en geld uitslaan. joBram zei:Nicht van m'n moeder is in mekaar geklopt door haar ex-man. Stalkt haar al drie jaar en loopt jammer genoeg nog altijd rond.
Paar maanden terug had ze een zoveelste aangifte gedaan nadat meneer een ruit was komen uitsmijten en tegen de auto's had gepist. Blijkbaar bij de verkeerde dienst en bij nen gewone flik terecht gekomen. Belt die haar uur later terug "ja mevrouw, we hebben contact gehad met uw man. Ie heeft toch wel veel verdriet van jullie breuk zulle".
Nog een sjans da ze nu in aanmerking komt voor een telealarm.
Maar zelf weet je niet eens dat een zin start met een hoofdletter.Private Joker zei:alle dt-fouten op het forum... hoe is dat toch mogelijk??
en ik moet mijn drang om ze allemaal te corrigeren zo hard onderdrukken ....
does that make me a bad person?