Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch proberen van het te laten liggen en gewoon van uw oren maken zodra ze thuis komt. Niks zo hatelijk als gezaag als je thuiskomt van je werk.Baahl zei:Dast probleem jong, ik kan er nie tegen om in een rommelig huis te zitten.
Ik kan mij gewoon nie inhouden van 'op te ruimen'.
Ik erger mij meer aan de rommel dan aan het opruimen ervan
(en tis nie da de vriendin niks doet ze, de taakverdeling helt gewoon te neig over naar mijn kant)

What u did.Iemand zei:Ik zou daar een rechtszaak voor aanspannen en geld uitslaan. jo
Je moet een reputatie toekennen aan andere gebruikers voordat je dat opnieuw kunt doen aan e.House.
e.House zei:Volgens mij is er een d/t fout geslopen in je naam, Gerd.

kocabar zei:het nieuws van vtm waar ze altijd het perfecte gezinnentje willen filmen door samen te eten of andere bullshit OMFG ...


Dennoman zei:
Ons gezin eet samen. Zijn wij nu freaks?![]()

ge moet dan es de hik hebben, niezen en boeren tegelijk terwijl ge aant spugen zijt, dan gaan we nekeer klappenSaphira zei:Wij eten ook samen.. Is eigenlijk 'n must van hier thuis
Mijn ergernis: de hik krijgen op t moment dat er eten in uwe keel zit... Ni tof!