Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katoom

Legacy Member
Baahl zei:
Dast probleem jong, ik kan er nie tegen om in een rommelig huis te zitten.
Ik kan mij gewoon nie inhouden van 'op te ruimen'.
Ik erger mij meer aan de rommel dan aan het opruimen ervan :s

(en tis nie da de vriendin niks doet ze, de taakverdeling helt gewoon te neig over naar mijn kant)
Toch proberen van het te laten liggen en gewoon van uw oren maken zodra ze thuis komt. Niks zo hatelijk als gezaag als je thuiskomt van je werk. :)

|steven|

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag is het jammerlijke besef dat mijn verlof bijna gedaan is en dat ik maandag weer op dat stom bureau'ke mag gaan zitten.

Dennoman

Legacy Member
Gast die constant zit te zagen wanneer hij buist op vakken waar hij slecht in is. 't Is altijd de schuld van de anderen, nooit van hemzelf. Reality check: als ge een heel jaar geen boek vastneemt en noch het geluk hebt om slim genoeg te zijn om alsnog te slagen door raprap te blokken tijdens examenperiode, noch georganiseerd genoeg zijt op gebied van studeren gaat ge er echt niet komen.

Jongens toch, de hele wereld is een complot tegen hem hoor, met zo'n paranoïde gedachten vloog je enkele decennia geleden gewoon nog het gesticht in.

kocabar

Legacy Member
het nieuws van vtm waar ze altijd het perfecte gezinnentje willen filmen door samen te eten of andere bullshit OMFG ...

Dennoman

Legacy Member
kocabar zei:
het nieuws van vtm waar ze altijd het perfecte gezinnentje willen filmen door samen te eten of andere bullshit OMFG ...
:wtf:

Ons gezin eet samen. Zijn wij nu freaks? :eek:

Saphira

Legacy Member
Wij eten ook samen.. Is eigenlijk 'n must van hier thuis


Mijn ergernis: de hik krijgen op t moment dat er eten in uwe keel zit... Ni tof!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
- 4u geslapen
- 6u examen gemaakt
- serieuze omweg moeten wandelen
- postkantoor dicht "tijdelijk gesloten wegens stroompanne"

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Troj

Legacy Member
Wij aten nooit samen! Maar der is dan ook ni veel goeds van gekomen.
Note to self: thesistopic wijzigen naar "de link tussen gezinsmaaltijden en gezinsgeluk".

Crashtestdummy

Legacy Member
Saphira zei:
Wij eten ook samen.. Is eigenlijk 'n must van hier thuis


Mijn ergernis: de hik krijgen op t moment dat er eten in uwe keel zit... Ni tof!
ge moet dan es de hik hebben, niezen en boeren tegelijk terwijl ge aant spugen zijt, dan gaan we nekeer klappen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan