Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drubs

Legacy Member
Saphira zei:
Wij eten ook samen.. Is eigenlijk 'n must van hier thuis


Mijn ergernis: de hik krijgen op t moment dat er eten in uwe keel zit... Ni tof!

Oh, is toch lekker gezellig zo samen gastronomisch tafelen.
En schat smaakt het? Bwo ja, alleen mocht er wat meer zout op de patatten, hier proeft eens...Hik. - stuk patat vliegt keel partner binnen - Awel ja schatje, verdorie, je hebt gelijk.

On Topic: Wij eten ook bijna altijd samen.

Saphira

Legacy Member
Hmm meestal zijn 't geen zo'n toffe onderwerpen aan tafel, maar meestal lopen gewone onderwerpen uit tot discussie's.
Ook altijd tof om mee te maken, ware het niet dat iedereen zijn gelijk probeert te halen en de ander zijn gelijk niet kan toegeven -_-

Drubs

Legacy Member
Saphira zei:
Hmm meestal zijn 't geen zo'n toffe onderwerpen aan tafel, maar meestal lopen gewone onderwerpen uit tot discussie's.
Ook altijd tof om mee te maken, ware het niet dat iedereen zijn gelijk probeert te halen en de ander zijn gelijk niet kan toegeven -_-

Dat klinkt hatelijk ...
Mijn ouders proberen het al niet eens meer om mij te outsmarten :p

Baats

Legacy Member
90% van de tijd wordt er hier tijdens het eten gewoonweg gezwegen.. Of 'tmoet mijn vader zijn die met een uitermate boeiende opmerking over het weer afkomt.

Nooby4Ever

Legacy Member
Baats zei:
90% van de tijd wordt er hier tijdens het eten gewoonweg gezwegen.. Of 'tmoet mijn vader zijn die met een uitermate boeiende opmerking over het weer afkomt.

ik kan daar dus niet tegen als iedereen zwijgt aan tafel :p

Creamium

Legacy Member
gasten, gasten... alle ergernissen kunnen heel even van tafel geschoven worden want

DUKE NUKEM FOREVER KOMT EINDELIJK UIT

:woohoo::woohoo::woohoo:

Li1quid

Legacy Member
Baats zei:
90% van de tijd wordt er hier tijdens het eten gewoonweg gezwegen.. Of 'tmoet mijn vader zijn die met een uitermate boeiende opmerking over het weer afkomt.

same hier :p

Ik zit daar voor te eten en ni voor te praten

Saphira

Legacy Member
Creamium zei:
gasten, gasten... alle ergernissen kunnen heel even van tafel geschoven worden want

DUKE NUKEM FOREVER KOMT EINDELIJK UIT

:woohoo::woohoo::woohoo:

dieje oldskool-game? met da blond ventje

Nooby4Ever

Legacy Member
wim_gunner zei:
jah gij 40+ :p
vraag mij af wa voor zinnige dinge gij hier al gezegd hebt:p

ik ook trouwens :p

Ge kunt zien voor welke posts ge gerept zijt eh ;)


*schone foto's posten helpt:p*

Moloch

Legacy Member
verkeerde voeding geleverd vanuit holland... ging vanavond nieuwe pc eens in mekaar zetten, mag dus nog wa wachten :sop:

Slabby

Legacy Member
Iemand die weet of sporza mobile ook toegang geeft tot de videostream en niet enkel tot het verslag?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan