Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
glashelder zei:
Ziekjes aan 't worden :( Niks serieus, gewoon mottig, bah.
Gewoon ne goeie Motilium steken voordat ge gaat slapen. Ben normaal niet zo voor pillen innemen, maar als ik vlak voordat ik erin duik nog rap de passende medicamenten neem, kan ik 't meestal onderdrukken.

glashelder

Legacy Member
Daarnet Anfebryl gepakt en kruiswoordraadsel gaan doen in m'n bed, haha. Dan naar The Dog Whisperer gekeken en nu ben ik wakker(der). Maar 't zal wel weer geen 4u worden, vannacht.

glashelder

Legacy Member
Gemsweeper crasht als ik aan het eerste spel van the temple of earth wil beginnen. Ik speel het al zo'n 3 dagen nonstop en nu ben ik verslaafd :(

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Kvoel me alleen en heb nog geen vaste kamer in Berlijn... Tijd dringt en ik wil plezier maken.

Nooby4Ever

Legacy Member
Elke dag bekijk ik de opnames vanop tv 's morgens, en elke dag komt mijn ma de tv uitzetten met het citaat" ge kijkt toch niet van 's morgens vroeg tv wat is da nu"


Fucking waar moeide u mee :angry:

Baats

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Elke dag bekijk ik de opnames vanop tv 's morgens, en elke dag komt mijn ma de tv uitzetten met het citaat" ge kijkt toch niet van 's morgens vroeg tv wat is da nu"


Fucking waar moeide u mee :angry:

In plaats van te neuten, leg haar uit waar ge precies mee bezig zijt? Indien ze na uwen uitleg nog steeds hetzelfde doet, dan zou het pas erg zijn..

Nooby4Ever

Legacy Member
Baats zei:
In plaats van te neuten, leg haar uit waar ge precies mee bezig zijt? Indien ze na uwen uitleg nog steeds hetzelfde doet, dan zou het pas erg zijn..

Geloof mij dat heb ik al 10x gedaan :sop:

Drubs

Legacy Member
Mijn grootste ergernis van vandaag is waarschijnlijk deze nacht al gebeurd... Toen ik midden in de nacht wakker werd keek ik op mijn gsm hoe laat het was => loemp geweest en ineens mijn nachtlamp omver gestoten BAM... Direct iedereen wakker :p

Carrion

Legacy Member
Vriendin die vandaag naar huis komt en 'k weet nie hoe laat -_-




*nee, het gedeelte van de vriendin die naar huis komt is geen ergernis

Booka Shade

Legacy Member
Ik heb het zitten.. Een rekening van proximus laten liggen en vergeten te betalen, nu hebben ze mijn nummer geblokkeerd :/

Natuurlijk ga ik als een brave burger die rekening betalen want het is niet dat geld een probleem is. Nu vraag ik mij gewoon af wanneer mijn nummer terug geactiveerd gaat worden als ik vandaag betaal, iemand enig idee? :)

^MystiQ

Legacy Member
Gisteren opt werk in Frankrijk mijne voet zwaar verstuikt, s'avonds thuis gekomen en naar kliniek gegaan. Gelukkig niets gebroken maar nu zit ik hier wel met een hoop pijn in mijn voet en maandag terug af naar Frankrijk want het werk gaat daar helaas niet vanzelf bij die fransozen. Dat wordt fijn :(

@ Booka Shade, dat zal vrij snel gaan :)

Corleone

Legacy Member
Ergernis : De trein van 08.46u die weer stampvol bejaarden zat , maar echt overdreven!

Hebben die nu echt niks anders te doen , ze zouden die mensen moeten verbieden! :p

Carrion

Legacy Member
Corleone zei:
Ergernis : De trein van 08.46u die weer stampvol bejaarden zat , maar echt overdreven!

Hebben die nu echt niks anders te doen , ze zouden die mensen moeten verbieden! :p

Inderdaad, eventueel allemaal nog samen opsluiten in speciale kampen ver in het oosten. :ironic:

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
Inderdaad, eventueel allemaal nog samen opsluiten in speciale kampen ver in het oosten. :ironic:
Wat hoor ik daar voor reactionair gedachtengoed?

Collectief een laatste avondmaal op de dag van hun pensioen, aan de haren naar het bos slepen en afschieten als zieke honden natuurlijk :s

Alle gekheid op een stokje: onlangs in de supermarkt twee vriendelijke bejaarden tegengekomen die me voor lieten omdat ik maar één ding bij me had. Ik was er bijna niet goed van, want 'k moet echt wel zeggen dat de bejaarden die ik tegenkom zelden vriendelijk zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan