Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drubs

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:

Ook een optie, maar toch denk ik dat de oorzaak ergens anders zit...
Mijn ouders hebben allebei het/de "potentieel/kans" om - hoe zal ik het zeggen om niet ego over te komen - een kind met een bovengemiddeld IQ te krijgen. De broer van mijn moeder is in ieder geval 'slim'. En aan mijn vaders kant, meer bepaald de tak van de familie waar mijn oma van was, tellen ze meer burgie's dan universitairen bij wijze van spreken... Maar mijn ouders zelf zijn - damn, hoe zeg je zoiets om niet ego over te komen, damn - normaal begaafd.

Saphira

Legacy Member
Dennoman zei:
:')

Eerder de moderne vertaling ervan die nu al 12 (?) jaar in development hell zit.

da kon ik ook wel raden da 't 'n modernistische uitgave ervan zou zijn...
Maar ik herinner mij da, dak da nog gespeeld heb.
Ma tis toch me da blond ventje eh?

Arpeggiator

Legacy Member
Drubs zei:
Ook een optie, maar toch denk ik dat de oorzaak ergens anders zit...
Mijn ouders hebben allebei het/de "potentieel/kans" om - hoe zal ik het zeggen om niet ego over te komen - een kind met een bovengemiddeld IQ te krijgen. De broer van mijn moeder is in ieder geval 'slim'. En aan mijn vaders kant, meer bepaald de tak van de familie waar mijn oma van was, tellen ze meer burgie's dan universitairen bij wijze van spreken... Maar mijn ouders zelf zijn - damn, hoe zeg je zoiets om niet ego over te komen, damn - normaal begaafd.

En gij zijt dan hoogbegaafd of begrijp ik het hier verkeerd?

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Arpeggiator zei:
En gij zijt dan hoogbegaafd of begrijp ik het hier verkeerd?

Iedereen is tegenwoordig hoogbegaafd. Als een kind nog maar de bril raakt bij zijn eerste ontlasting is hij al goed op weg een genie te worden.

Drubs

Legacy Member
Arpeggiator zei:
En gij zijt dan hoogbegaafd of begrijp ik het hier verkeerd?

Weet ik niet, daar zou ik eens een IQ test moeten voor afleggen.
Ik merk alleen op dat de meeste van mijn leeftijdgenoten/klasgenoten toch met totaal andere zaken bezig zijn dan mezelf... Het laatste wat ik wil is hier opschepperig overkomen, maarja, hoe breng je zoiets aan de man hé ...
Pinksize Brain, het is allemaal jouw schuld, jij met je idiote vraag ook :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb u geen vraag gesteld, ik heb u gewoon een rotjong genoemd :unsure:. En hoe je zoiets aan de man brengt is door resultaten te halen volgend jaar ;)

Carrion

Legacy Member
Creamium zei:
gasten, gasten... alle ergernissen kunnen heel even van tafel geschoven worden want

DUKE NUKEM FOREVER KOMT EINDELIJK UIT

:woohoo::woohoo::woohoo:

wacht nog 2 maanden, dan is het terug uitgesteld, face it, da spel komt nooit uit :p en als het uitkomt is de engine al terug jaren outdated.

Crashtestdummy

Legacy Member
Creamium zei:
gasten, gasten... alle ergernissen kunnen heel even van tafel geschoven worden want

DUKE NUKEM FOREVER KOMT EINDELIJK UIT

:woohoo::woohoo::woohoo:
kgeloof het maar pas als het uitkomt

Flunitrazepam

Legacy Member
Hier thuis....

Ik dacht da ik al veel had meegemaakt, maar elk weekend ist wel iets.

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
wacht nog 2 maanden, dan is het terug uitgesteld, face it, da spel komt nooit uit :p en als het uitkomt is de engine al terug jaren outdated.
Die teaser was echt fucking schaamtelijk. Herwerk tenminste eerst uw engine voor ge met iets afkomt. Duke Nukem is allang zo outdated als iets, ze hadden veel beter gewoon een nieuw project gestart.

ChunWai.

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Iedereen is tegenwoordig hoogbegaafd. Als een kind nog maar de bril raakt bij zijn eerste ontlasting is hij al goed op weg een genie te worden.

Proficiat, uw kind is ... LOEMP:lol:

Anoniem04

Legacy Member
2 infractionpunten omdat smitske onzin aan het vertellen was. :ironic:

Drew

Legacy Member
Dillyracer zei:
2 infractionpunten omdat smitske onzin aan het vertellen was. :ironic:
Same, niet de eerste keer dat hij fel begint te doen over dingen waar hij de kloten van weet.

Anoniem04

Legacy Member
Dr_Drew_ zei:
Same, niet de eerste keer dat hij fel begint te doen over dingen waar hij de kloten van weet.

Om dan zijn zelfde nonsens te herhalen en daarbij uw posts te negeren.

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Die teaser was echt fucking schaamtelijk. Herwerk tenminste eerst uw engine voor ge met iets afkomt. Duke Nukem is allang zo outdated als iets, ze hadden veel beter gewoon een nieuw project gestart.

Heb de trailer niet gezien maar ik kan me er al iets bij voorstellen, maarja, die engine, die zal al ook tegen de 7-8 jaar oud zijn waarschijnlijk, als 'm al niet ouder is.

Nog een ergernis: de verveling :(

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
Heb de trailer niet gezien maar ik kan me er al iets bij voorstellen, maarja, die engine, die zal al ook tegen de 7-8 jaar oud zijn waarschijnlijk, als 'm al niet ouder is.

Nog een ergernis: de verveling :(
Nah, de engine is ondertussen natuurlijk al wel een paar keer aangepast. De laatste build draait op U3E zoals ongeveer 99% van alle shooters tegenwoordig. De originele DNF draaide nog op de Quake Engine é (vroegste build dateert uit 1997 of 1998) :lol:

De problemen die we nog zullen krijgen met de release van DNF zullen normaal gezien niet langer van technische of budgettaire aard zijn: de mannen die er nu achter zitten - Gearbox Software - zijn immers bekend van o.a. een half dozijn Half Life games, Brothers in Arms en Borderlands, maar ik voorzie nog een hoop gezeik via de rechtbank.

Ondanks dat 3D Realms het project verloor, hebben zij nog wel de Duke IP in handen. Er gaan een hoop eisen gesteld worden wat betreft royalties en 'k denk niet dat Gearbox daarmee akkoord zal gaan, evenals Take Two die het zullen publishen. Het zal dan nog de vraag worden hoe lang het duurt eer de game gold kan gaan als hij eenmaal klaar is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan