Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Het valt mij op dat vrouwen toch veel kwade dingen zeggen over elkaar achter elkaars rug.
In groep is iedereen een 'vriend'
en als er dan 1 iemand eventjes iets gaat halen, beginnen ze die zwart te maken..

bij mannen is dat tenminste rechtuit :p

Dat denk jij. Ik ken ook zo'n mannen hoor en ik krijg het er echt van.

Waelvis

Legacy Member
Pfff, tis weer vrijdag..
De grootste KUTdag van de week..

De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.

de wekelijkse conversatie:

- Gerd, zorg da de afwas gedaan is tegen dak terug ben e (en de afwas hier is nog een ergernis erbij (lees hieronder)
- Gerd, ruim de living op, het ligt hier weer enorm overhoop (weliswaar vol met hare brol)
- Gerd, steek een machine was in of ge et geen kleren meer
- Gerd, ...

Zij werkt maar deeltijds, ik volg momenteel een levensbelangrijke en enorm zware opleiding, maar ik doe hier 90% van alle huishoudelijke taken, als ik er iets over zeg, wordt ze kwaad en zegt ze dat ze ook enorm veel doet.. (Elke dag da ik thuiskom vant werk ligt ons huis er rommeliger bij dan toen ik vertrok)



Dan de afwas hier in ons o zo charmante huisje.

De enige manier om warm water te hebben in de keuken is via een mini boilertje van 5 liter.
Da duurt een kwartier om op te warmen.
Het gat van de afvoer van de pompbak is iets groter dan de 'dop' voor erin, waardoor er steeds water wegsijpelt. Ook koelt het water enorm snel af.
Ik moet dus om de 10 minuten 5 minuten staan wachten omdat ofwel het water ijskoud is, ofwel omdat het volledig is weggelopen.

Nu is da boilerke van zo klotekwaliteit da de 2 kraantjes gewoon afgesleten zijn. Hierdoor heb ik een knijptang nodig om de kraan te kunnen openzetten.

De pompbak is op de ideale hoogte gebouwd voor iemand die maximum 1m50 groot is. Ik ben maar 1m80, maar ik krijg enorme rug- en nekpijn als ik een kwartier daar sta.

En omdat het zo hatelijk is laat ik uiteraard de afwas wat langer staan waardoor alles mooi is aangekoekt. (ik moet echt de moed vinden om eraan te beginnen)


Fotootjes om het visueler te maken:
de afwasbak
De knijptang


(sorry voor de lange uiteenzetting, maar het zit me echt hoog momenteel, kzou beter ne valium pakken)

Mephisto

Legacy Member
Baahl zei:
Pfff, tis weer vrijdag..
De grootste KUTdag van de week..

De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.

de wekelijkse conversatie:

- Gerd, zorg da de afwas gedaan is tegen dak terug ben e (en de afwas hier is nog een ergernis erbij (lees hieronder)
- Gerd, ruim de living op, het ligt hier weer enorm overhoop (weliswaar vol met hare brol)
- Gerd, steek een machine was in of ge et geen kleren meer
- Gerd, ...

Zij werkt maar deeltijds, ik volg momenteel een levensbelangrijke en enorm zware opleiding, maar ik doe hier 90% van alle huishoudelijke taken, als ik er iets over zeg, wordt ze kwaad en zegt ze dat ze ook enorm veel doet.. (Elke dag da ik thuiskom vant werk ligt ons huis er rommeliger bij dan toen ik vertrok)
Misschien tijd om eens een serieus klapke te doen met uw vriendin...

Waelvis

Legacy Member
Baats zei:

Daarvoor zie ik haar veel te graag :) (en trouwens, we zijn nog niet getrouwd)

Mephisto zei:
Misschien tijd om eens een serieus klapke te doen met uw vriendin...

I know, maar das hopeloos, al veel gedaan, maar da maakt het alleen maar erger :s

Tonerider

Legacy Member
De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.
kom gewoon wat later thuis.

Katoom

Legacy Member
Even serieus, ik zou al eens beginnen met die rommel te laten liggen.

Aescullus

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag: Ik sta duidelijk te bellen met mijn gsm , 2 pipo's in nen auto stoppen bij mij omdat ze wss de weg wil vragen. Ik negeer ze omdat ik aan het bellen was, beginnen die klojo's nog ne keer te tuten ook! :angry:

Waelvis

Legacy Member
sinki zei:
Even serieus, ik zou al eens beginnen met die rommel te laten liggen.

Dast probleem jong, ik kan er nie tegen om in een rommelig huis te zitten.
Ik kan mij gewoon nie inhouden van 'op te ruimen'.
Ik erger mij meer aan de rommel dan aan het opruimen ervan :s

(en tis nie da de vriendin niks doet ze, de taakverdeling helt gewoon te neig over naar mijn kant)

Mephisto

Legacy Member
Baahl zei:
I know, maar das hopeloos, al veel gedaan, maar da maakt het alleen maar erger :s
Mja, als ge u elke week er zo in opjaagt... :s
Allez, zij gaat werken en laat de afwas gewoon voor u? Ze had die ervoor ook kunnen doen hé. Beetje taken verdelen.

Bart Religion

Legacy Member
Baahl zei:
Pfff, tis weer vrijdag..
De grootste KUTdag van de week..

De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.

de wekelijkse conversatie:

- Gerd, zorg da de afwas gedaan is tegen dak terug ben e (en de afwas hier is nog een ergernis erbij (lees hieronder)
- Gerd, ruim de living op, het ligt hier weer enorm overhoop (weliswaar vol met hare brol)
- Gerd, steek een machine was in of ge et geen kleren meer
- Gerd, ...

Zij werkt maar deeltijds, ik volg momenteel een levensbelangrijke en enorm zware opleiding, maar ik doe hier 90% van alle huishoudelijke taken, als ik er iets over zeg, wordt ze kwaad en zegt ze dat ze ook enorm veel doet.. (Elke dag da ik thuiskom vant werk ligt ons huis er rommeliger bij dan toen ik vertrok)



Dan de afwas hier in ons o zo charmante huisje.

De enige manier om warm water te hebben in de keuken is via een mini boilertje van 5 liter.
Da duurt een kwartier om op te warmen.
Het gat van de afvoer van de pompbak is iets groter dan de 'dop' voor erin, waardoor er steeds water wegsijpelt. Ook koelt het water enorm snel af.
Ik moet dus om de 10 minuten 5 minuten staan wachten omdat ofwel het water ijskoud is, ofwel omdat het volledig is weggelopen.

Nu is da boilerke van zo klotekwaliteit da de 2 kraantjes gewoon afgesleten zijn. Hierdoor heb ik een knijptang nodig om de kraan te kunnen openzetten.

De pompbak is op de ideale hoogte gebouwd voor iemand die maximum 1m50 groot is. Ik ben maar 1m80, maar ik krijg enorme rug- en nekpijn als ik een kwartier daar sta.

En omdat het zo hatelijk is laat ik uiteraard de afwas wat langer staan waardoor alles mooi is aangekoekt. (ik moet echt de moed vinden om eraan te beginnen)


Fotootjes om het visueler te maken:
de afwasbak
De knijptang


(sorry voor de lange uiteenzetting, maar het zit me echt hoog momenteel, kzou beter ne valium pakken)

HELD

blackman

Legacy Member
In slaap gevallen terwijl mijn pizza in de oven stond, echt superdom. >.>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan