Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doom Dragon zei:Het valt mij op dat vrouwen toch veel kwade dingen zeggen over elkaar achter elkaars rug.
In groep is iedereen een 'vriend'
en als er dan 1 iemand eventjes iets gaat halen, beginnen ze die zwart te maken..
bij mannen is dat tenminste rechtuit![]()
Karre zei:Dat denk jij. Ik ken ook zo'n mannen hoor en ik krijg het er echt van.

Karre zei:Dat denk jij. Ik ken ook zo'n mannen hoor en ik krijg het er echt van.
Misschien tijd om eens een serieus klapke te doen met uw vriendin...Baahl zei:Pfff, tis weer vrijdag..
De grootste KUTdag van de week..
De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.
de wekelijkse conversatie:
- Gerd, zorg da de afwas gedaan is tegen dak terug ben e (en de afwas hier is nog een ergernis erbij (lees hieronder)
- Gerd, ruim de living op, het ligt hier weer enorm overhoop (weliswaar vol met hare brol)
- Gerd, steek een machine was in of ge et geen kleren meer
- Gerd, ...
Zij werkt maar deeltijds, ik volg momenteel een levensbelangrijke en enorm zware opleiding, maar ik doe hier 90% van alle huishoudelijke taken, als ik er iets over zeg, wordt ze kwaad en zegt ze dat ze ook enorm veel doet.. (Elke dag da ik thuiskom vant werk ligt ons huis er rommeliger bij dan toen ik vertrok)
Baats zei:Scheiden.
(en trouwens, we zijn nog niet getrouwd)Mephisto zei:Misschien tijd om eens een serieus klapke te doen met uw vriendin...

kom gewoon wat later thuis.De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.
sinki zei:Even serieus, ik zou al eens beginnen met die rommel te laten liggen.

Mja, als ge u elke week er zo in opjaagt...Baahl zei:I know, maar das hopeloos, al veel gedaan, maar da maakt het alleen maar erger![]()

Baahl zei:Pfff, tis weer vrijdag..
De grootste KUTdag van de week..
De vrijdag moet mn vriendin in de namiddag werken (tot 21.00 ong), zij vertrekt ongeveer op de moment da ik meestal thuiskom van mijn werk.
de wekelijkse conversatie:
- Gerd, zorg da de afwas gedaan is tegen dak terug ben e (en de afwas hier is nog een ergernis erbij (lees hieronder)
- Gerd, ruim de living op, het ligt hier weer enorm overhoop (weliswaar vol met hare brol)
- Gerd, steek een machine was in of ge et geen kleren meer
- Gerd, ...
Zij werkt maar deeltijds, ik volg momenteel een levensbelangrijke en enorm zware opleiding, maar ik doe hier 90% van alle huishoudelijke taken, als ik er iets over zeg, wordt ze kwaad en zegt ze dat ze ook enorm veel doet.. (Elke dag da ik thuiskom vant werk ligt ons huis er rommeliger bij dan toen ik vertrok)
Dan de afwas hier in ons o zo charmante huisje.
De enige manier om warm water te hebben in de keuken is via een mini boilertje van 5 liter.
Da duurt een kwartier om op te warmen.
Het gat van de afvoer van de pompbak is iets groter dan de 'dop' voor erin, waardoor er steeds water wegsijpelt. Ook koelt het water enorm snel af.
Ik moet dus om de 10 minuten 5 minuten staan wachten omdat ofwel het water ijskoud is, ofwel omdat het volledig is weggelopen.
Nu is da boilerke van zo klotekwaliteit da de 2 kraantjes gewoon afgesleten zijn. Hierdoor heb ik een knijptang nodig om de kraan te kunnen openzetten.
De pompbak is op de ideale hoogte gebouwd voor iemand die maximum 1m50 groot is. Ik ben maar 1m80, maar ik krijg enorme rug- en nekpijn als ik een kwartier daar sta.
En omdat het zo hatelijk is laat ik uiteraard de afwas wat langer staan waardoor alles mooi is aangekoekt. (ik moet echt de moed vinden om eraan te beginnen)
Fotootjes om het visueler te maken:
de afwasbak
De knijptang
(sorry voor de lange uiteenzetting, maar het zit me echt hoog momenteel, kzou beter ne valium pakken)
Bart Religion zei: