Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drubs

Legacy Member
kil911ler zei:
Mn pa durft ook nog mn post te openen en ik kan me daar erg kwaad om maken.
Zelfs als het onbelangrijke post is, ge doet da niet. Respect voor andermans privacy verstaat ie soms ni...

@Drubs: man, gij hebt serieuze issues ze om heel de tijd Saphira te lokken naar je kot :')

Haha :p
Dit is zeer toepasselijk:
YouTube - VanVelzen - Love Song (official)

Oja als er iemand mijn kot binnenkomt zonder te kloppen terwijl ik aanwezig ben worden ze altijd hartelijk verwelkomd.
YouTube - Sound-Effects - Sliding Door dit speelt af en dan roep ik altijd: EEEYY moede nie kloppen dan?

Dennoman

Legacy Member
Ik begin te denken dat Drubs dieje vozen aap is die een paar maand geleden een aantal meiskes vast had in Leuven. :s

Saphira

Legacy Member
Bwa da heb ik al duizend keren proberen uit te leggen wat 't nut is van privacy... maar ze slaat altijd de bal terug en zegt dan daw haar privay ook nooit respecteren, dus da zij mag doen wat ze wilt...
-_-
Discussie's met haar proberen aan te gaan, lukt langs geen kanten. Ze moet en zal haar gelijk halen en als ze voelt daze aant verliezen is, haalt ze van alles en nog wat erbij...

Nu ja, op mijn gsm staat er voor 't moment een code. Ik verberg alles heel goed maar na 'n maand in Gent te zitten kom ik thuis, en merk ik dat hans mijn kamer veranderd is -_-

Nu kloppen op mijn deur van mijn kamer doen ze nooit... Hun motto is: tis ons huis, niet 't jouwe.

ahja, ik 'vlucht' soms letterlijk naar Gent als het te erg wordt, zoals vandaag.
Daar heb ik wel privacy.

't probleem is ook dat ze zich bezighoudt met al die spirituele bullsh*t... Vanaf daze mij ni aankan, begint ze te zeggen dak es dringen moet veranderen en probeert ze haar spirituele psychologen derbij te halen om mij zo te bekeren

(sry van dit hier helemaal vol te zetten, maar t moet er ff uit)

Drubs

Legacy Member
kil911ler zei:
Zijde verliefd geworden op haar en is dit je manier om haar te versieren ofzo? :unsure:

Maar kerel, ik ben maar aan het zeveren zenne :p

Dennoman zei:
Ik begin te denken dat Drubs dieje vozen aap is die een paar maand geleden een aantal meiskes vast had in Leuven. :s

Kan niet :p,
ik moet nog starten aan de KUL :lol:

Creamium

Legacy Member
daarnet trouwmis van een neef en er is iets dat mij toch altijd opvalt: hoe vaak kiezen mensen een nr dat gaat over liefde die áfbreekt tijdens zulke gelegenheden. It baffles me. Het openingsnr hier? The Scientist van Coldplay :lol: Dan verder Don't know why van Norah Jones. Jaren geleden ook eens naar een feest geweest waar Halleluhjah de friggin openingsdans was. Ik ben wss de enige die zich enorm aan zulke zaken ergert :p

LeSec

Legacy Member
Creamium zei:
daarnet trouwmis van een neef en er is iets dat mij toch altijd opvalt: hoe vaak kiezen mensen een nr dat gaat over liefde die áfbreekt tijdens zulke gelegenheden. It baffles me. Het openingsnr hier? The Scientist van Coldplay :lol: Dan verder Don't know why van Norah Jones. Jaren geleden ook eens naar een feest geweest waar Halleluhjah de friggin openingsdans was. Ik ben wss de enige die zich enorm aan zulke zaken ergert :p

Omdat de meeste melige strontmuziek die op trouws afgespeeld wordt geschreven wordt wanneer ze net een of andere kutrelatie achter de rug hebben.

Creamium

Legacy Member
LeSec zei:
Omdat de meeste melige strontmuziek die op trouws afgespeeld wordt geschreven wordt wanneer ze net een of andere kutrelatie achter de rug hebben.

ik heb uw post 5 keer gelezen en ie houdt gewoon geen steek in deze context denk ik :p

_ns_

Legacy Member
Hij legt gewoon uit hoe men op die onderwerpen van die liedjes is gekomen als zanger/songwriter?

AssassiN

Legacy Member
Kdenk dat ie een slechte vertaler eeft gebruikt ofzo :p.
Wat ik denk dat ie wilt zeggen is:

Omdat de meeste melige strontmuziek die op trouwfeesten afgespeeld worden nu eenmaal geschreven worden als ze juist uit een kutrelatie komen.

Creamium

Legacy Member
ns boy zei:
Hij legt gewoon uit hoe men op die onderwerpen van die liedjes is gekomen als zanger/songwriter?

ja idd, en dat doet er hier toch gewoon niet toe? het punt van mijn post is dat je op je trouwfeest toch gewoon liedjes kiest waar de liefde als positief wordt bezongen? waar er 1000 voorbeelden van zijn? bij mij ging het erover dat mensen blijkbaar niet meer echt luisteren naar wat ze kiezen, zolang t 'ne schone tragen' is ofzo :p

LeSec

Legacy Member
Creamium zei:
ja idd, en dat doet er hier toch gewoon niet toe? het punt van mijn post is dat je op je trouwfeest toch gewoon liedjes kiest waar de liefde als positief wordt bezongen? waar er 1000 voorbeelden van zijn? bij mij ging het erover dat mensen blijkbaar niet meer echt luisteren naar wat ze kiezen, zolang t 'ne schone tragen' is ofzo :p

Ja, welja dat is ook mijn punt. Wat wil de doorsnee middleclass kleinburgerlijke vlaming op zijn trouwfeest in een of ander muf parochiaal achterzaaltje: ne melige slow waar moeder gans en tante odette van beginnen te blijten.
Laat nu net 3/4 van die melige slows (alst ni meer is) nu net over foutgelopen relaties gaan...

PersonalJesus

Legacy Member
schrijven over negatieve gevoelens is ook gewoon gemakkelijker denk ik

BlackOccult

Legacy Member
Pff, ik was content dat ik vandaag nog eens moest gaan werken, zo kom ik terwijl nog eens onder de mensen (en ik zie de bekende gezichten terug van in't dorp). Ma ik moest ook kuisen en de kassa maken. Goed, ik dacht al "ik begin daar op tijd aan" komt er de allerlaatste moment nog ene binnen die ik ken van ziens en begint zijn heel levensverhaal te doen terwijl da ik aan't tellen ben, ik kan daar dus ECHT nie tegen. Kben nu helemaal op gefokt van mij op te jagen en nu heb ik hoofdpijn op de koop toe. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan