Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chappii (oi22)

Legacy Member
Rizla+ zei:
Zijn het klein manne? Zo moeilijk is da dan toch ni? Ge download u nen kinderfilm, zet die film op voor die manne, geeft die ne zak chips en die zijn de hele avond braaf.

Voor 10 minuten.
Dan willen ze playstation.
Dan willen ze ander spel.
Dan willen ze film.
Dan vraagt er ene Wa gaan we doen.

5 - 7 - 11

Da zijn hun leeftijden denk'k. :sad:

Crashtestdummy

Legacy Member
Rizla+ zei:
Zijn het klein manne? Zo moeilijk is da dan toch ni? Ge download u nen kinderfilm, zet die film op voor die manne, geeft die ne zak chips en die zijn de hele avond braaf.
ma als ze weten dat ge nen computer hebt me spelletjes dan interesseert de film hun niemeer zenne :angry:

Feignasse

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
ge kunt da geluid ook gewoon afzetten
iets wat ik meteen gedaan heb

Nee want dan hoor ik het niet als iemand me aanspreekt wanneer ik niet aan mijn computer zit :p

freakykiller

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Mijne msn staat gewoon nen hele dag op online met dezelfde nickname, of ik er nu ben of niet, ik ben gewoon te tam :p

En inderdaad, "niet storen" enzo in uw nickname zetten vind ik ook maar dom.

²
en flauw dat men niet meer op MSN zit :unsure: fb chat faalt
Ik doe hetzelfde als Ulixes, op bezet

Michster

Legacy Member
Pa besluit dat we beneden gezellig naar een film kijken
'kiest I am legend'
'snapt de plot gedurende de eerste 5 minuten niet'
'zegt 5 minuten later: das toch maar niks eh'
:sop:

Ace of Spades

Legacy Member
Bwa, ik vond I am Legend eigenlijk een beetje overroepen. Dat komt misschien omdat velen in mijn omgeving daar erg hoog van opgaven en deden alsof het 'de film van het jaar' was ofzo.

Ik vond 't wel nog een goeie film, daar niet van, maar meer ook niet. 'K snapte de hype errond (bij sommigen die ik kende) niet zo. Laat het ons op persoonlijke smaak steken.

Dennoman

Legacy Member
Mijn vader: "die film komt wel erg traag op gang hé?"

Ja, sorry dat het eens een film is met een beetje spanning tegenover al dat breinloze Steven Seagal-geweld waar gij altijd naar kijkt :sop:

Ik snap dat echt niet hé, mijn vader heeft echt zo'n commerciële filmsmaak, maar een klassieke Hitchcock ofzo kan hij toch prima uitkijken.

Carrion

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn vader: "die film komt wel erg traag op gang hé?"

Ja, sorry dat het eens een film is met een beetje spanning tegenover al dat breinloze Steven Seagal-geweld waar gij altijd naar kijkt :sop:

Ik snap dat echt niet hé, mijn vader heeft echt zo'n commerciële filmsmaak, maar een klassieke Hitchcock ofzo kan hij toch prima uitkijken.

Oh God, zeg aub dat er nie nog meer mensen naast m'n ma & pa rondlopen die kicken op Seagal films.

Corleone

Legacy Member
Carrion zei:
Oh God, zeg aub dat er nie nog meer mensen naast m'n ma & pa rondlopen die kicken op Seagal films.

Seagal kan ni acteren maar tis wel den enige "action hero" die echt kan vechten , met Seagal wilde gene ambras :p

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
Oh God, zeg aub dat er nie nog meer mensen naast m'n ma & pa rondlopen die kicken op Seagal films.
The Earth is doomed.

Have a nice day.
Corleone zei:
Seagal kan ni acteren maar tis wel den enige "action hero" die echt kan vechten , met Seagal wilde gene ambras :p
Van Damme, Statham en andere blanke martial arts stars: op zijn minst een stuk of drie zwarte gordels
Jet Li: ex-wereldkampioen wushu
Stallone: bencht ongeveer 130-150 kilo.

Yeah, 't zal den enige zijn. Die kerel heeft hoogstens een vrij praktische vechtstijl die ook toepasselijk is voor minder gevorderden (aikido gaat puur om iemand op de grond krijgen en bedwingen, ideale zelfverdediging), maar qua spektakelwaarde is die vent absoluut niks waard. En hij kan dan nog niet acteren ook, zelfs voor zo'n slechte films is het pijnlijk om naar die gast te kijken.

Bubba

Legacy Member
Dennoman zei:
Mijn vader: "die film komt wel erg traag op gang hé?"

Ja, sorry dat het eens een film is met een beetje spanning tegenover al dat breinloze Steven Seagal-geweld waar gij altijd naar kijkt :sop:

Ik snap dat echt niet hé, mijn vader heeft echt zo'n commerciële filmsmaak, maar een klassieke Hitchcock ofzo kan hij toch prima uitkijken.

Uwe pa heeft tenminste smaak. Steven Seagal is awesome! :cool:

YouTube - Steven Seagal vs. Helicopter

Michster

Legacy Member
Carrion zei:
Oh God, zeg aub dat er nie nog meer mensen naast m'n ma & pa rondlopen die kicken op Seagal films.

Héél herkenbaar:p

(soms geniet k wel van een oude SS film:$)

Dennoman

Legacy Member
Ace of Spades zei:
I raise with Die Hard 4.0 Helicopter Scene (doorspoelen naar 1:00 ongeveer)
Die Hard 4 verliest al 11 punten op 10 voor general lameness.

1. Amper gevloek, zelfs in unrated cut
2. Geen gerook meer, mag niet meer tegenwoordig hé, verantwoordelijk kan ook stoer zijn!!!
3. Na het tegen alle mogelijke soorten terroristen opgenomen te hebben... HACKERS?! Serieus mannen?!

Ace of Spades

Legacy Member
Dennoman zei:
Die Hard 4 verliest al 11 punten op 10 voor general lameness.

1. Amper gevloek, zelfs in unrated cut
2. Geen gerook meer, mag niet meer tegenwoordig hé, verantwoordelijk kan ook stoer zijn!!!
3. Na het tegen alle mogelijke soorten terroristen opgenomen te hebben... HACKERS?! Serieus mannen?!

Die helikopterscene steekt daar nog bovenuit imo. Dat was echt "jumping the shark" voor mij. De rest was al vrij van de pot gerukt, maar die scene...

Ik heb die dan nog in de cinema gezien hé. :help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan