Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Die helikopterscene steekt daar nog bovenuit imo. Dat was echt "jumping the shark" voor mij. De rest was al vrij van de pot gerukt, maar die scene...

Ik heb die dan nog in de cinema gezien hé. :help:
Ach, al dat computergeprul ook. Geef mij voor een goeie actiefilm maar flink wat Bengaals vuur en dergelijke, lekker oldskool. Daardoor was Rambo 4 nog genietbaar :) onverwachts actiepareltje imo, enorm realistisch.

Corleone

Legacy Member
Dennoman zei:
Ach, al dat computergeprul ook. Geef mij voor een goeie actiefilm maar flink wat Bengaals vuur en dergelijke, lekker oldskool. Daardoor was Rambo 4 nog genietbaar :) onverwachts actiepareltje imo, enorm realistisch.

Ja idd , ne vent van 64 die zo goed als op op zn eentje een paar honderd man in stukken schiet , lekker realistisch :p Vooral die scene op die boot als ze die patrouilleboot tegenkomen was zeer realistisch :D

Dennoman

Legacy Member
Ge weet goed genoeg wat ik bedoel floosvent. De setting was gritty en realistisch, de actie uiteraard OTT.

FellyVDM

Legacy Member
Halo spelen en constant van de randjes van de wereld vallen...
Of de wharthog die geen grip heeft op ijs, waardoor ik aan alle kanten slinger...
erg!

ng

Legacy Member
BuBbA zei:
Uwe pa heeft tenminste smaak. Steven Seagal is awesome! :cool:

YouTube - Steven Seagal vs. Helicopter

Die regisseur heeft zeker ook die shark vs giant octupus klucht gemaakt?

Dennoman zei:
Die Hard 4 verliest al 11 punten op 10 voor general lameness.

1. Amper gevloek, zelfs in unrated cut
2. Geen gerook meer, mag niet meer tegenwoordig hé, verantwoordelijk kan ook stoer zijn!!!
3. Na het tegen alle mogelijke soorten terroristen opgenomen te hebben... HACKERS?! Serieus mannen?!

Hackers zijn nu eenmaal sexy fuckers!

Dennoman zei:
Yeah, 't zal den enige zijn. Die kerel heeft hoogstens een vrij praktische vechtstijl die ook toepasselijk is voor minder gevorderden (aikido gaat puur om iemand op de grond krijgen en bedwingen, ideale zelfverdediging), maar qua spektakelwaarde is die vent absoluut niks waard. En hij kan dan nog niet acteren ook, zelfs voor zo'n slechte films is het pijnlijk om naar die gast te kijken.

Alé jong. Bloedneuzen, gebroken armen, benen, vingers, nekken.
Spektakel genoeg.



Al had hij mogen stoppen na ergens under siege.

Corleone

Legacy Member
Dennoman zei:
The Earth is doomed.

Have a nice day.

Van Damme, Statham en andere blanke martial arts stars: op zijn minst een stuk of drie zwarte gordels
Jet Li: ex-wereldkampioen wushu
Stallone: bencht ongeveer 130-150 kilo.

Yeah, 't zal den enige zijn. Die kerel heeft hoogstens een vrij praktische vechtstijl die ook toepasselijk is voor minder gevorderden (aikido gaat puur om iemand op de grond krijgen en bedwingen, ideale zelfverdediging), maar qua spektakelwaarde is die vent absoluut niks waard. En hij kan dan nog niet acteren ook, zelfs voor zo'n slechte films is het pijnlijk om naar die gast te kijken.

Steven Seagal heeft wel een 7de dan Aikido (de hoogste graad) en was de eerste buitenlander met ne dojo in Japan , das echt ne Aikido master , nu traint die oa Anderson Silva (UFC). Die vergelijken met bvb Van Damme of Stallone is vrij schandalig :p Irl krijgen die beide zonder twijfel een zwaar pak slaag van Seagal :p

YouTube - Steven Seagal - Master Of The Aikido

Oldskooler

Legacy Member
Feit is, we hebben nieuwe Stallones en Van Dammes nodig.

En geen Shia Labeouf en consoorten :(

Marly

Legacy Member
Time zei:
Dat stukje op 4:20 = über.

Dat we actiehelden missen is al meer dan 5 jaar ons probleem. :(

I agree.

De actiefilms van de laatste jaren trekken op niets. Rambo 4 is de laatste deftige actie film die ik gezien heb. Had ten minste rauwe actie-scenes.

We hebben weer nood aan 'bad-ass & tough guys' a la Rambo, John Mclane (Die hard 4 trok wel op niets), Robocop, etc. En ook de one-liners niet vergeten.

Zoiets als dit: YouTube - The Last Boy Scout - "Im awake"

Of bvb de shoot-out scene met de Jamaïcanen in het begin van Predator 2 :love:

Breng de helden terug die Marlboro roken; de slechterikken die cocaïne snuiven & tittybars runnen ...

:sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan