PinkyNTheBrain
Legacy Member
Mensen die hun msn laten aanstaan met daarin de locatie waar ze naartoe zijn.
Mensen die hun msn laten aanstaan en dan hun GSM nummer er maar even inzetten als ge ze moet hebben.
Mensen die hun msn laten aanstaan maar toch moeten meedelen "NIET STOREN AUB".
ZET UW MSN UIT, MONGOLEN
Mensen die hun msn laten aanstaan en dan hun GSM nummer er maar even inzetten als ge ze moet hebben.
Mensen die hun msn laten aanstaan maar toch moeten meedelen "NIET STOREN AUB".
ZET UW MSN UIT, MONGOLEN
.

).
dan word ik nooit/zeer zelden aangesproken. Alleen de mensen die mij mogen aanspreken weten dat ik altijd offline sta.
ad: