Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mensen die hun msn laten aanstaan met daarin de locatie waar ze naartoe zijn.
Mensen die hun msn laten aanstaan en dan hun GSM nummer er maar even inzetten als ge ze moet hebben.
Mensen die hun msn laten aanstaan maar toch moeten meedelen "NIET STOREN AUB".


ZET UW MSN UIT, MONGOLEN :sop:

Karre

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Mensen die hun msn laten aanstaan met daarin de locatie waar ze naartoe zijn.
Mensen die hun msn laten aanstaan en dan hun GSM nummer er maar even inzetten als ge ze moet hebben.
Mensen die hun msn laten aanstaan maar toch moeten meedelen "NIET STOREN AUB".


ZET UW MSN UIT, MONGOLEN :sop:

Ik heb dat Dennoman al vaak zien doen. Dan krijg je toch gewoon de neiging om er net wel tegen te beginnen zeker :D.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mja als ik zoiets zie moet ik mezelf echt inhouden. Maar dan zie ik in hoe nutteloos het zou zijn en post ik het hier maar :unsure:

Joeshoe

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Mensen die hun msn laten aanstaan met daarin de locatie waar ze naartoe zijn.
Mensen die hun msn laten aanstaan en dan hun GSM nummer er maar even inzetten als ge ze moet hebben.
Mensen die hun msn laten aanstaan maar toch moeten meedelen "NIET STOREN AUB".

Mijne msn staat gewoon nen hele dag op online met dezelfde nickname, of ik er nu ben of niet, ik ben gewoon te tam :p

En inderdaad, "niet storen" enzo in uw nickname zetten vind ik ook maar dom.

Dastardly

Legacy Member
of die altijd op afwezig of bezet staan, precies of dat cooler is. ge weet nooit of ze nu echt bezet zijn of afwezig en ze trekken hun niks aan als gij met die status staat (hoewel ge zelf dan echt wel met iets anders bezig bent :angry:).

Rizla+

Legacy Member
Dat er nu al 2 mensen zijn waarmee ik een deal afspreek, maar daarna gewoon niets meer antwoorden via pb, ook al zie je dat ze online zijn, en vaak. :angry:

Muscleduck

Legacy Member
Dastardly zei:
of die altijd op afwezig of bezet staan, precies of dat cooler is. ge weet nooit of ze nu echt bezet zijn of afwezig en ze trekken hun niks aan als gij met die status staat (hoewel ge zelf dan echt wel met iets anders bezig bent :angry:).

Ik sta altijd op offline weergeven :cool: dan word ik nooit/zeer zelden aangesproken. Alleen de mensen die mij mogen aanspreken weten dat ik altijd offline sta.

svp46

Legacy Member
Vind het toch wel handig msn, maar ga niet heel de tijd mijn nickname veranderen in, 'bel mij als ge nodig hebt want ik ben aant kakken'
Trouwens met de nieuwe Beta messanger kunt ge percies ni veel meer aan u nickname veranderen, dus zie je enkel de echte naam.
Veel beter zo zie je al die rommelteksten (waardoor je nog niet weet wie het is) niet meer.

Feignasse

Legacy Member
Dastardly zei:
of die altijd op afwezig of bezet staan, precies of dat cooler is. ge weet nooit of ze nu echt bezet zijn of afwezig en ze trekken hun niks aan als gij met die status staat (hoewel ge zelf dan echt wel met iets anders bezig bent :angry:).

Ik sta altijd op bezet opdat mijn muziek niet onderbroken zou worden door die msn-riedeltjes. Als ik niet aan mijn computer zit en geen muziek speel, dán kies ik "beschikbaar", zodat ik het hoor als iemand iets zegt :cool:

Chappii (oi22)

Legacy Member
Neefjes die komen slapen omdat ze te gierig zijn voor ne babysit.
Volgende keer zeg'k gewoon NEE.

YaMo

Legacy Member
Jappii zei:
Neefjes die komen slapen omdat ze te gierig zijn voor ne babysit.
Volgende keer zeg'k gewoon NEE.

In b4 "Neefjes die wéér komen slapen omdat ze te gierig zijn voor ne babysit. Volgende keer zeg'k ECHT WEL NEE."

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Ulixes zei:
Ik sta altijd op bezet opdat mijn muziek niet onderbroken zou worden door die msn-riedeltjes. Als ik niet aan mijn computer zit en geen muziek speel, dán kies ik "beschikbaar", zodat ik het hoor als iemand iets zegt :cool:

ge kunt da geluid ook gewoon afzetten
iets wat ik meteen gedaan heb

Rizla+

Legacy Member
Jappii zei:
Neefjes die komen slapen omdat ze te gierig zijn voor ne babysit.
Volgende keer zeg'k gewoon NEE.

Zijn het klein manne? Zo moeilijk is da dan toch ni? Ge download u nen kinderfilm, zet die film op voor die manne, geeft die ne zak chips en die zijn de hele avond braaf.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Rizla+ zei:
Zijn het klein manne? Zo moeilijk is da dan toch ni? Ge download u nen kinderfilm, zet die film op voor die manne, geeft die ne zak chips en die zijn de hele avond braaf.

zet der ook een fles sterke langs en die vallen meteen in slaap
*de emmer voor het overgeven moet ge dan wel niet vergeten :unsure:

Proim

Legacy Member
Ik wou wat zelf gebrande mp3 cd's meenemen voor de lange autorit naar Italië morgen maar mijn pa zijn auto kan die blijkbaar niet lezen :sad:

Dan maar oldschool cd's van heel wat jaren terug boven halen: Linkin Park, Limp Bizkit, Wired Up. Ook goed natuurlijk maar had toch graag wat meer afwisseling gehad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan