midas
Legacy Member
LenniWI zei:Ge krijgt de cola light die hier staat in de plaats? :doc:
Lust geen cola

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LenniWI zei:Ge krijgt de cola light die hier staat in de plaats? :doc:

Marly zei:
glashelder zei:Om 23u gaan slapen en klaarwakker rond 2u30. Beetje gelezen, zit nu online (duh). Moet er over minder dan 4 uur uit![]()
YaMo zei:
Gelukkig moet ik niks spectaculairs doen, enkel wat boeken halen, zou op een uurtje klaar moeten zijn. Maar toch.De credits rollen hier juist over het scherm.Cookiebear zei:BUT THEY WILL NEVER TAKE... OUR FREEDOM!!!
²nd, vind die csi zonen bullshit. Every time the same shitty story :doh:Mathelas zei:Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:
Mathelas zei:Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:

Mathelas zei:Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:

Carrion zei:'k snap nie wa mensen zo top vinden aan Battlestar Galactica, normaal ben ik altijd te vinden voor we sci-fi, ma dit is gewoon saai![]()


Mathelas zei:Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:
UrbanusVanAnus zei:dude, wot?
sci-fi fan zijn, maar BSG saai vinden?
sterf!
BSG is mijn all-time favorite serie (samen met The Wire)
tot hoever hebt ge dan gekeken?

En heeft em uw spel gevonden?Doom Dragon zei:Gisterenavond heel m'n avond bijna verpest door een ambetante dronkaard.
Kwam die plotseling naar mij, spel zoeken ..![]()

Dennoman zei:Gisteren lichtjes bedorven preparee gegeten blijkbaar, mijn vader heeft er ook last van. Gelukkig niet full-on voedselvergiftiging zo vlak voor mijn laatste examen.
