Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Om 23u gaan slapen en klaarwakker rond 2u30. Beetje gelezen, zit nu online (duh). Moet er over minder dan 4 uur uit :(

Mathelas

Legacy Member
Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:

boozeke

Legacy Member
Mathelas zei:
Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:
²nd, vind die csi zonen bullshit. Every time the same shitty story :doh:

Nooby4Ever

Legacy Member
Mathelas zei:
Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:

digicorder=win :love:

Michster

Legacy Member
Verplicht naar diamanten feest v grootouders voor 4 uur :sop:
Nouja free food at least. :love:

Carrion

Legacy Member
Mathelas zei:
Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:

'k snap nie wa mensen zo top vinden aan Battlestar Galactica, normaal ben ik altijd te vinden voor we sci-fi, ma dit is gewoon saai :p

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Carrion zei:
'k snap nie wa mensen zo top vinden aan Battlestar Galactica, normaal ben ik altijd te vinden voor we sci-fi, ma dit is gewoon saai :p

dude, wot? :wtf:
sci-fi fan zijn, maar BSG saai vinden?
sterf! :p

BSG is mijn all-time favorite serie (samen met The Wire)

tot hoever hebt ge dan gekeken?

EternalSilence

Legacy Member
Gisterenavond heel m'n avond bijna verpest door een ambetante dronkaard.
Kwam die plotseling naar mij, spel zoeken .. :wtf:

Ace of Spades

Legacy Member
Mathelas zei:
Net eens gekeken in de tv gids om te zien wat er vanavond allemaal op tv is... Hoe komen ze er bij vt4 toch eigenlijk op om een topserie als Battlestar Galactica uit te zenden op een zondagavond om 00.35... Neen, liever een hele avond CSI onzin uit zenden. :ironic:

Zo'n series bekijk je beter niet op dergelijke flutzenders, je bent beter af als je de box koopt. Die zenders slagen er toch altijd weer in om de afleveringen door elkaar heen uit te zenden, steeds opnieuw te beginnen en op de meest ongepaste momenten tijdens een aflevering reclame te geven.

Tegen dat je het laatste seizoen te zien krijgt mag je dikwijls al lang wachten - als dat ooit al zou gebeuren.

Carrion

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
dude, wot? :wtf:
sci-fi fan zijn, maar BSG saai vinden?
sterf! :p

BSG is mijn all-time favorite serie (samen met The Wire)

tot hoever hebt ge dan gekeken?

Ja, ik ben nogal ne moeilijke als 't op series aankomt, heb toen op VT4 de eerste 4 afleveringen ofzo gekeken, ma toen was die serie nog nie op gang gekomen :p

EagleEye

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Gisterenavond heel m'n avond bijna verpest door een ambetante dronkaard.
Kwam die plotseling naar mij, spel zoeken .. :wtf:
En heeft em uw spel gevonden? :D

Dennoman

Legacy Member
Gisteren lichtjes bedorven preparee gegeten blijkbaar, mijn vader heeft er ook last van. Gelukkig niet full-on voedselvergiftiging zo vlak voor mijn laatste examen.

Muscleduck

Legacy Member
Dennoman zei:
Gisteren lichtjes bedorven preparee gegeten blijkbaar, mijn vader heeft er ook last van. Gelukkig niet full-on voedselvergiftiging zo vlak voor mijn laatste examen.

Altijd bevorderlijk voor de darmtransit :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan