Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeSec

Legacy Member
Dahmer zei:
@wielertoerist discussie :
fietsers zijn geen zwakke weggebruikers, het zijn irritante weggebruikers (jong & oud)
jong : met 2-3 naast elkaar in een smalle straat waar je moet afremmen tot 20 omdat die klootzakken het normaal vinden op iedereen tegen te houden
oud : fietspaden zijn slecht voor hun banden dus rijden ze op de weg waardoor er regelmatig iemand op z'n rem moet stampen omdat hij uitwijkt voor een putje op de weg terwijl er geen putten waren op het fietspad...


Men mag nu eenmaal met twee naast elkaar rijden in de bebouwde kom indien er geen verplicht fietspad aanwezig is. Irritant? Ja, ma da besefte ni half zo hard wanneer ge zelf zo jong zijt, ik reed ik ook vroeger vaak met twee naast elkaar in bebouwde kom, nu weet ik hoe irritant het wel ni is :')

In geval twee: zet uw ruitenwissers op het hardste, begin van op voorhand reeds te sproeien, liefst met zo veel mogelijk chemische brolschuim erin en vertraag een beetje. Nadien grijzend in uw achteruitkijkspiegel genieten van het schouwspel ^^

glashelder

Legacy Member
Dahmer zei:
@wielertoerist discussie :
fietsers zijn geen zwakke weggebruikers, het zijn irritante weggebruikers (jong & oud)
jong : met 2-3 naast elkaar in een smalle straat waar je moet afremmen tot 20 omdat die klootzakken het normaal vinden op iedereen tegen te houden
oud : fietspaden zijn slecht voor hun banden dus rijden ze op de weg waardoor er regelmatig iemand op z'n rem moet stampen omdat hij uitwijkt voor een putje op de weg terwijl er geen putten waren op het fietspad...

Als fietser heb ik hier ook last van... :unsure: Tieners die slingerend over het fietspad fietsen omdat ze meer bezig zijn met praten dan fietsen en oudjes die 500 meter voor hun bestemming al beginnen met afremmen (en liefst nog stoppen op het fietspad om dan al wandelend af te slaan).

Crashtestdummy

Legacy Member
pepperspraysproeiers :D

en ge moogt me 2 naast elkaar rijden als ge het verkeer nie hindert

Xingyibaji

Legacy Member
Vandaag zo'n meiske van begin de 20

'ik ga alleen wonen!'
'waar?'
'ne studio!'
'me welk geld?'
'hoe da kost toch geen geld?'
'huh?'
'ja ze zegge toch altijd da da niks kost..'
'...'

Carrion

Legacy Member
Dude87 zei:
in slaap gevallen met de velo gisteren, khad ne gratis taxi naar huis van de flikken ma ze wilden menne velo nie meepakken, kmoe nu godver nog gaan zoeken waar dat die ligt pfff das al den 2de keer op nog geen maand tijd

toen dak me den auto op stap ging haddek daar al gene last mee zenne

:wtf:

hoe hebde da geflikt? 't was toch nie terwijl ge voor een rood licht aan 't wachten waard zeker :p

... sinds wanneer rijdt gij eigenlijk met ne fiets?

Dennoman

Legacy Member
Carrion zei:
:wtf:

hoe hebde da geflikt? 't was toch nie terwijl ge voor een rood licht aan 't wachten waard zeker :p

... sinds wanneer rijdt gij eigenlijk met ne fiets?
Begint het met een "s" en eindigt het met "trontzat"?

e.House

Legacy Member
Carrion zei:
:wtf:

hoe hebde da geflikt? 't was toch nie terwijl ge voor een rood licht aan 't wachten waard zeker :p

... sinds wanneer rijdt gij eigenlijk met ne fiets?

sinds hij geld geen geld meer heeft.

Crashtestdummy

Legacy Member
Carrion zei:
:wtf:

hoe hebde da geflikt? 't was toch nie terwijl ge voor een rood licht aan 't wachten waard zeker :p

... sinds wanneer rijdt gij eigenlijk met ne fiets?
kwas strontzat eh, ergens omgevallen denkek toen da menne velo instabiel kwam :unsure:

teveel pinten gesalamanderd gisteren op ne maat zen verjaardag :sop:

kga menne velo es gaan zoeken met de moto, kga tvoorwiel aan den achterkant van de moto binden om em naar huis te brengen :unsure: der ga nog nooit iemand zo rap ne velo hebben zien rijden :unsure:

Tonerider

Legacy Member
Dude87 zei:
kwas strontzat eh, ergens omgevallen denkek toen da menne velo instabiel kwam :unsure:

teveel pinten gesalamanderd gisteren op ne maat zen verjaardag :sop:

kga menne velo es gaan zoeken met de moto, kga tvoorwiel aan den achterkant van de moto binden om em naar huis te brengen :unsure: der ga nog nooit iemand zo rap ne velo hebben zien rijden :unsure:
kan je dat filmen? het zal zeker gepost worden op glimlach van de dag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan