LeSec
Legacy Member
Dahmer zei:@wielertoerist discussie :
fietsers zijn geen zwakke weggebruikers, het zijn irritante weggebruikers (jong & oud)
jong : met 2-3 naast elkaar in een smalle straat waar je moet afremmen tot 20 omdat die klootzakken het normaal vinden op iedereen tegen te houden
oud : fietspaden zijn slecht voor hun banden dus rijden ze op de weg waardoor er regelmatig iemand op z'n rem moet stampen omdat hij uitwijkt voor een putje op de weg terwijl er geen putten waren op het fietspad...
Men mag nu eenmaal met twee naast elkaar rijden in de bebouwde kom indien er geen verplicht fietspad aanwezig is. Irritant? Ja, ma da besefte ni half zo hard wanneer ge zelf zo jong zijt, ik reed ik ook vroeger vaak met twee naast elkaar in bebouwde kom, nu weet ik hoe irritant het wel ni is :')
In geval twee: zet uw ruitenwissers op het hardste, begin van op voorhand reeds te sproeien, liefst met zo veel mogelijk chemische brolschuim erin en vertraag een beetje. Nadien grijzend in uw achteruitkijkspiegel genieten van het schouwspel ^^
Tieners die slingerend over het fietspad fietsen omdat ze meer bezig zijn met praten dan fietsen en oudjes die 500 meter voor hun bestemming al beginnen met afremmen (en liefst nog stoppen op het fietspad om dan al wandelend af te slaan).

ad:

