Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
NOU IK VRAAG ME AF WAAROM DUDE87 NIET SERIEUS GENOMEN WORDT!!! :s

Chappii (oi22)

Legacy Member
Rofl :D

Nu, gisteren 'keunebil' gehad tijdens de match (knie tegen zijkant bil) en doet nu nog steeds zeer, zak soms door m'n knie als'k de trap op wil.

Normaal maar efkes last van, nu al van gisteren morgen. :(

Joeshoe

Legacy Member
Carrion zei:
:wtf:

hoe hebde da geflikt? 't was toch nie terwijl ge voor een rood licht aan 't wachten waard zeker :p

... sinds wanneer rijdt gij eigenlijk met ne fiets?

Zijn spectaculair filmke niet gezien? Het staat ergens in de ongevallenthread.

EDIT: Ah voila, ze zijn mij al voor geweest :D

EternalSilence

Legacy Member
heel leuk weekend beleefd =).
Alles verliep ook goed met een goede vriendin, veel leute gemaakt,...

maak ik dan een kanjer van een niet zo goed opmerking ... klets .. het zat erop :sad:

Tr1ploid

Legacy Member
Die thread van die zestienjarige die een leren jas wil kopen. Ik ben al geen fan van dat soort irrelevante lifestylethreads, maar je kunt er dan nog tenminste voor zorgen dat je een beetje geloofwaardig overkomt. Logische vragen stellen als 'wat zijn de voor/nadelen', 'wat zijn jullie persoonlijke ervaringen', etc... zouden zoiets nog aanvaardbaar maken, maar nee. Hij moet natuurlijk alle tienercliché's bevestigen door woorden als 'dope' te gebruiken, zeggen dat 'hij er één wil omdat er veel mensen zijn op zijn school die er ook één hebben', en dan nog de vraag te stellen 'waar je die dingen kunt kopenwant hij weet geen winkels zijn.'

De overvloed van informatie op het internet maakt de helft van de mensen precies slimmer, en de andere helft ongelofelijk dom.

Carrion

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Zijn spectaculair filmke niet gezien? Het staat ergens in de ongevallenthread.

EDIT: Ah voila, ze zijn mij al voor geweest :D

Da met die auto en het "OMG OMG IK HEB DA GEFILMD" wijf? Da is dude volgens mij nie ze, da is hier een paar weken geleden ook al gepost geweest :p

Morrissey

Legacy Member
Carrion zei:
Da met die auto en het "OMG OMG IK HEB DA GEFILMD" wijf? Da is dude volgens mij nie ze, da is hier een paar weken geleden ook al gepost geweest :p

Is wel degelijk Dude hoor...

EternalSilence

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Die thread van die zestienjarige die een leren jas wil kopen. Ik ben al geen fan van dat soort irrelevante lifestylethreads, maar je kunt er dan nog tenminste voor zorgen dat je een beetje geloofwaardig overkomt. Logische vragen stellen als 'wat zijn de voor/nadelen', 'wat zijn jullie persoonlijke ervaringen', etc... zouden zoiets nog aanvaardbaar maken, maar nee. Hij moet natuurlijk alle tienercliché's bevestigen door woorden als 'dope' te gebruiken, zeggen dat 'hij er één wil omdat er veel mensen zijn op zijn school die er ook één hebben', en dan nog de vraag te stellen 'waar je die dingen kunt kopenwant hij weet geen winkels zijn.'

De overvloed van informatie op het internet maakt de helft van de mensen precies slimmer, en de andere helft ongelofelijk dom.

no offence, maar kijk naar z'n profiel en zie dan eens naar z'n schoolrichting .. vertelt veel

Carrion

Legacy Member
Doom Dragon zei:
no offence, maar kijk naar z'n profiel en zie dan eens naar z'n schoolrichting .. vertelt veel

Dat het gene toekomstige hersenchirurg was kon ge zo ook wel zien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan