Joeshoe
Legacy Member
Carrion zei:Da met die auto en het "OMG OMG IK HEB DA GEFILMD" wijf? Da is dude volgens mij nie ze, da is hier een paar weken geleden ook al gepost geweest![]()
Da is hem
Hij zit in de 2de auto. Verhaal staat op mobiliteit ergens.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Da met die auto en het "OMG OMG IK HEB DA GEFILMD" wijf? Da is dude volgens mij nie ze, da is hier een paar weken geleden ook al gepost geweest![]()
Hij zit in de 2de auto. Verhaal staat op mobiliteit ergens.Karre zei:Yolanda Be Cool - We No Speak Americano en Swedish House Mafia - One moeten zowat de meest afgezaagde liedjes zijn van deze zomer. Dat diegenen die dat nu nog altijd gebruiken als soundtrack, het laten horen op de radio of weet ik veel wat zelf nog niet door hebben dat het echt afgezaagd is.
En dat die werken op mijn kamer maar snel gedaan zijn zodat ik op de achtergrond niet meer hoef te horen naar wat mijn ouders nu weeral aan het kijken zijn. Laten we kijken hoe één of andere marginale en mediageile familie leeft want dat is toch wel pure entertainment!:doh:
Dennoman zei:Allee vooruit, mijne maat heeft weer een nieuw lief. Hoe dat die kerel dat doét jongen, ongelooflijk. 't Is zelf niet eens bepaald een fotomodel, maar hij praat echt gewoon elke griet het bed in. Ongelooflijk.
ad:Marly zei:Videozone
Schandalig gewoon dat er niet tegen Reynders wordt opgetreden. Zo'n reportages zouden standaard moeten worden uitgezonden op elke zender zodat de bevolking eens wordt wakker geschut.
Of blijft de Belgische bevolking liever dom & blind :doh:
.Heeft hier gisteren nen hele tijd platgelegen 's avonds.Frado2005 zei:Heel Telenet dat hier plat ligt. Zowel geen TV als Internet meer. Tetheren dan maar!
Dennoman zei:Heeft hier gisteren nen hele tijd platgelegen 's avonds.

Troj zei:Ja, sorry, maar ge vraagt erom.

glashelder zei:Is het harniq? :applause:
Waar is hij eigenlijkad:
AssassiN zei:How to ruin threads, ask DaKanTochNi.
Closen en dan ook alle leuke posts verwijderen.

inderdaad, das wel degelijk ik jammergenoegFireflies zei:Is wel degelijk Dude hoor...

Dude87 zei:inderdaad, das wel degelijk ik jammergenoeg
kheb gisteren trouwens iemand in den hert tegengekomen die mij herkende...
em vroeg aan ik: euhm, klein vraagske, zuj gie dude87?
ikke: eeeeuuuh jup inderdaad
em zit ier nie veel opt forum ma alsem derop zit zallem zeker kunnen bevestigen dak hier gene zever aant vertellen ben. en vraag nie achter zen nickname want ik ben zen nickname allang vergeten. em vrijt trouwens met een vriendin van mij. ene van de schoonste vrouwen van heule trouwens ^^
