Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 15

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joeshoe

Legacy Member
Carrion zei:
Da met die auto en het "OMG OMG IK HEB DA GEFILMD" wijf? Da is dude volgens mij nie ze, da is hier een paar weken geleden ook al gepost geweest :p

Da is hem :) Hij zit in de 2de auto. Verhaal staat op mobiliteit ergens.

Karre

Legacy Member
Yolanda Be Cool - We No Speak Americano en Swedish House Mafia - One moeten zowat de meest afgezaagde liedjes zijn van deze zomer. Dat diegenen die dat nu nog altijd gebruiken als soundtrack, het laten horen op de radio of weet ik veel wat zelf nog niet door hebben dat het echt afgezaagd is.

En dat die werken op mijn kamer maar snel gedaan zijn zodat ik op de achtergrond niet meer hoef te horen naar wat mijn ouders nu weeral aan het kijken zijn. Laten we kijken hoe één of andere marginale en mediageile familie leeft want dat is toch wel pure entertainment! :niceone::doh:

glashelder

Legacy Member
Karre zei:
Yolanda Be Cool - We No Speak Americano en Swedish House Mafia - One moeten zowat de meest afgezaagde liedjes zijn van deze zomer. Dat diegenen die dat nu nog altijd gebruiken als soundtrack, het laten horen op de radio of weet ik veel wat zelf nog niet door hebben dat het echt afgezaagd is.

En dat die werken op mijn kamer maar snel gedaan zijn zodat ik op de achtergrond niet meer hoef te horen naar wat mijn ouders nu weeral aan het kijken zijn. Laten we kijken hoe één of andere marginale en mediageile familie leeft want dat is toch wel pure entertainment! :niceone::doh:

Haha, ik ken het. Mijn laptop is juist 3 weken binnen geweest maar ik mocht de laptop van mijn ouders gebruiken. Ik mocht er alleen niet mee op m'n kamer zitten, dus zat ik 's avonds verplicht beneden. Man, man, man. M'n laptop is sinds gisteren terug thuis en voel me ineens een stuk beter. Echt, 3 weken aan een stuk tussen m'n ouders zitten elke dag, not good.

Dennoman

Legacy Member
Allee vooruit, mijne maat heeft weer een nieuw lief. Hoe dat die kerel dat doét jongen, ongelooflijk. 't Is zelf niet eens bepaald een fotomodel, maar hij praat echt gewoon elke griet het bed in. Ongelooflijk.

josuwa

Legacy Member
He talks a good game. Zo moeilijk is het niet als ze niet keischoon is :p

glashelder

Legacy Member
Dennoman zei:
Allee vooruit, mijne maat heeft weer een nieuw lief. Hoe dat die kerel dat doét jongen, ongelooflijk. 't Is zelf niet eens bepaald een fotomodel, maar hij praat echt gewoon elke griet het bed in. Ongelooflijk.

Is het harniq? :applause:

Waar is hij eigenlijk :sad:

Frado2005

Legacy Member
Heel Telenet dat hier plat ligt :( . Zowel geen TV als Internet meer. Tetheren dan maar!

Marly

Legacy Member
Videozone

Schandalig gewoon dat er niet tegen Reynders wordt opgetreden. Zo'n reportages zouden standaard moeten worden uitgezonden op elke zender zodat de bevolking eens wordt wakker geschut.

Of blijft de Belgische bevolking liever dom & blind :doh:

Troj

Legacy Member
Marly zei:
Videozone

Schandalig gewoon dat er niet tegen Reynders wordt opgetreden. Zo'n reportages zouden standaard moeten worden uitgezonden op elke zender zodat de bevolking eens wordt wakker geschut.

Of blijft de Belgische bevolking liever dom & blind :doh:

Ja, sorry, maar ge vraagt erom :p.

Dennoman

Legacy Member
Frado2005 zei:
Heel Telenet dat hier plat ligt :( . Zowel geen TV als Internet meer. Tetheren dan maar!
Heeft hier gisteren nen hele tijd platgelegen 's avonds.

Marly

Legacy Member
Troj zei:
Ja, sorry, maar ge vraagt erom :p.

Met dom bedoelde ik ongeïnformeerd.

Een schrijffout op een forum daar lig ik niet wakker van, maar over al het gesjoemel en geklungel van sommige politici / politieke partijen, des te meer :p

Recipe4hate

Legacy Member
Mijn groot verlof zit er op :( Ik zal dan maar gaan slapen zeker?

AssassiN

Legacy Member
How to ruin threads, ask DaKanTochNi :sop:.
Closen en dan ook alle leuke posts verwijderen :(.

Crashtestdummy

Legacy Member
Fireflies zei:
Is wel degelijk Dude hoor...
inderdaad, das wel degelijk ik jammergenoeg

kheb gisteren trouwens iemand in den hert tegengekomen die mij herkende...

em vroeg aan ik: euhm, klein vraagske, zuj gie dude87?
ikke: eeeeuuuh jup inderdaad :unsure:

em zit ier nie veel opt forum ma alsem derop zit zallem zeker kunnen bevestigen dak hier gene zever aant vertellen ben. en vraag nie achter zen nickname want ik ben zen nickname allang vergeten. em vrijt trouwens met een vriendin van mij. ene van de schoonste vrouwen van heule trouwens ^^

Be4sT

Legacy Member
Dude87 zei:
inderdaad, das wel degelijk ik jammergenoeg

kheb gisteren trouwens iemand in den hert tegengekomen die mij herkende...

em vroeg aan ik: euhm, klein vraagske, zuj gie dude87?
ikke: eeeeuuuh jup inderdaad :unsure:

em zit ier nie veel opt forum ma alsem derop zit zallem zeker kunnen bevestigen dak hier gene zever aant vertellen ben. en vraag nie achter zen nickname want ik ben zen nickname allang vergeten. em vrijt trouwens met een vriendin van mij. ene van de schoonste vrouwen van heule trouwens ^^

:sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan