PC_Freak zei:
Is die lector M. VdW? Er zijn genoeg anekdotes te vertellen over die school. En over die lector ook. Maar ik moet opletten wat ik zeg, want indertijd was er al gezaag als je iets negatief zei zonder dat je zelfs naam of initialen vernoemde van de lector.
Sommigen hebben dan alleszins nog altijd niet in eigen boezem gekeken.
Ja die

Ik vind ze een goede docente, ze heeft geduld en respect voor de leerlingen en je kan haar niets vragen dat ze niet zal doen. Dat hebben de meeste ook al niet. Maar haar cursussen zouden toch wel iets meer "dit is mijn werk, en ik doe mijn vak graag" mogen uitstralen me dunkt.
M. VA. , de docent van XML, databanken etc, op die kan je je klok zetten dat ze elke les 15 minuten later toe komt, en een kwartier vroeger stopt. Bij haar is er een groot gebrek aan respect voor de leerlingen. Ik ga dan bij gevolg nooit naar haar les, maar zorg wel altijd dat ik slaag voor haar examens.
Je kan daar eigenlijk van elke docent iets vertellen dat niet pluis is. Ik ben misschien niet de persoon om hier commentaar over te geven, maar hier op dit forum kan dit wel niet zoveel kwaad denk ik om eens op te luchten. Ik moei mij daar eigenlijk niet mee. Ik zit daar nog 1 jaar en ik ben er weg. Ik ga mij geen ruzie met die docenten op de nek halen. Ik heb 1 jaar in gent gezeten, en oh lawd ik zou er toch liever terug zitten
Edit: lector, docent, tomatoes tomatos.