Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pietjepek zei:Wel nog grappig: gemiddelde leeftijd is 14 ofzo, gemiddelde cognitieve ontwikkeling: primitief
"Hoe kan je nu over mij oordelen als je mij niet kent?"
Tja, die Thomas kerel kent ie dan ook zo goed ofwa?
En dan de rest van z'n homies: kanker op z'n kop, een zware autist met down syndroom...
"Seffes schieten ze hem dood in zone stad zoals Bieber in CSI"
"Serieus?"
lol'd
did is just spotted a Ian Thomas fanboy..

Dakantochnie zei:De enige oplossing voor zoiets bestaat erin door Soekie voltallig te negeren, en haar te reporten wanneer het uit de hand dreigt te lopen. Ik hoop dat dit morgen is doorgedrongen bij de bezoekers van de thread, zodat hij terug open kan.
Karre zei:Bepaalde mensen hebben hier echt wel het inzicht van een paard op vlak van technologie. En dan doel ik eerder op die discussie op de frontpage. Samsung brengt meerdere Galaxy's uit, HTC brengt meerdere reeksen uit van hun GSM's maar oh nee de hel barst los wanneer Apple om het jaar (wat zelfs in vergelijking met de anderen echt weinig is) een nieuwe generatie iPhone's of iPad's uitbrengt want Apple is echt wel dé slechte en kon die snellere CPU en GPU alreeds er een jaar geleden ingestoken hebben! Ach ja, het is Apple, we zullen het dan maar afkraken zeker, dat is toch lekker hip!![]()
Karre zei:Bepaalde mensen hebben hier echt wel het inzicht van een paard op vlak van technologie. En dan doel ik eerder op die discussie op de frontpage. Samsung brengt meerdere Galaxy's uit, HTC brengt meerdere reeksen uit van hun GSM's maar oh nee de hel barst los wanneer Apple om het jaar (wat zelfs in vergelijking met de anderen echt weinig is) een nieuwe generatie iPhone's of iPad's uitbrengt want Apple is echt wel dé slechte en kon die snellere CPU en GPU alreeds er een jaar geleden ingestoken hebben! Ach ja, het is Apple, we zullen het dan maar afkraken zeker, dat is toch lekker hip!![]()
Carrion zei:Hoewel ik zelf gebruik maak van Apple producten is en blijft het gewoone en feit dat die iPhone gewoon teveel geld kost voor wat het is.

PaiN` zei:Maar ge woont nog bij de mama zeker ?![]()
Maar het Groene Boekje had ook anders kunnen oordelen. Eigenlijk is dit geheugenwerk.
Ik beklaag de mensen die Nederlands moeten lerenDakantochnie zei:De enige oplossing voor zoiets bestaat erin door Soekie voltallig te negeren, en haar te reporten wanneer het uit de hand dreigt te lopen. Ik hoop dat dit morgen is doorgedrongen bij de bezoekers van de thread, zodat hij terug open kan.
belvedere86 zei:verkeersbelasting ontvangen: 250 euro om u auto in brokken te mogen rijden op onze wegen. dégoutant gewoon.![]()
Kingfisher zei:Met 250€ leg je niet veel wegen aan, hoor.
Waelvis zei:Laten we aannemen dat 1/4 van de belgen een wagen heeft.
250€ * 2.500.000 belgen = 625.000.000 €
Daarmee kan je al veel wegen aanleggen e, en dan betalen veel mensen nog meer. (Bij mij is het 395€)
Areknia zei:en nu al 11u, holy crap!!
Remi zei:maar je moet toch elk jaar iets kunnen doen met die 625.000.000, dus leg je slechte wegen aan, zodat je het jaar nadien weer 625.000.000 kunt opdoen aan herstellingen, die dan weer een jaar meegaan zodat het jaar erna 625.000.000 kan worden uitgegeven... en als je een overschotje dreigt te krijgen, kan je nog altijd het geld opsmossen aan een studie voor een project dat er niet komt !!!
250 euro is dus een kleinigheidje om de werkgelegenheid te sponsoren...
wegenbouwers, garagisten, carrosiers, ... allemaal profiteren ze van dieinvestering !!!
a206100 zei:Je hebt een punt en je hebt geen punt. Wat samsung/HTC doet is een breder assortiment aanbieden, terwijl apple gewoon ieder jaar afkomt deze iphone is out en deze iphone is in. Ze voeren daarmee in feite promotie voor de wegwerpmaatschappij. Ze doen dit natuurlijk niet letterlijk, maar feitelijk komt dit er toch op neer. Zo zou ik het idee van een iphone mini meer aanmoedigen dan het idee van een iphone 5. Dit omdat de iphone mini andere mensen de kans geeft om in het systeem in te stappen. Sommige dingen konden ze natuurlijk al vroeger voorzien hebben, bijvoorbeeld waarom kwamen ze pas vorig jaar met een toestel dat klaar was voor videophonie, terwijl de concurrentie zulke toestellen al 2 jaar verkocht, aan een lagere prijs dan een iphone dan nog. Ook het gebrek aan 4g van de nieuwe iphone is zoiets, niet dat je dat nu direct nodig hebt, maar van een telefoon van 700€ verwacht ik toch wel dat hij up to date is. Dit is ook het geval met de ipad, van het begin zeiden ze nerds dat er een gebrek was aan een dual core versie. Toch weigerde apple deze beschikbaar te maken. Ook het gebrek aan USB-support (er bestaat wel een koppelstuk voor) is iets wat ik redelijk achterlijk en ouderwets vind. En ja de galaxy II is belachelijk zo snel na de release van de eerste. De 7" galaxy tablet had reeds van het begin in een 10" versie moeten beschikbaar zijn enz.
BTW HTC vernieuwt echt niet zoveel zijn modellen hoor. Veel van hun gsm's zijn ook vrijwel identiek van hardware, maar je hebt een android en een winmo versie van ieder model onder andere naam. Soms brengen ze ook een ouder toestel uit in een nieuwe casing, ze hebben dat met de HD1 gedaan, ik weet niet meer welk model dat was.
Carrion zei:Hoewel ik zelf gebruik maak van Apple producten is en blijft het gewoone en feit dat die iPhone gewoon teveel geld kost voor wat het is.
