Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mattx

Legacy Member
DCMA -_-
Maakt ge een mobiele app voor de fun waar o.a. bepaalde youtube video's in bekeken kunnen worden, na 2 weken suspended door copyright violation. Bende Amerikaanse debielen

rscaboy

Legacy Member
pietjepek zei:
Wel nog grappig: gemiddelde leeftijd is 14 ofzo, gemiddelde cognitieve ontwikkeling: primitief

"Hoe kan je nu over mij oordelen als je mij niet kent?"

Tja, die Thomas kerel kent ie dan ook zo goed ofwa?

En dan de rest van z'n homies: kanker op z'n kop, een zware autist met down syndroom...:D

"Seffes schieten ze hem dood in zone stad zoals Bieber in CSI"

"Serieus?"

lol'd

did is just spotted a Ian Thomas fanboy..
:)

a206100

Legacy Member
Dakantochnie zei:
De enige oplossing voor zoiets bestaat erin door Soekie voltallig te negeren, en haar te reporten wanneer het uit de hand dreigt te lopen. Ik hoop dat dit morgen is doorgedrongen bij de bezoekers van de thread, zodat hij terug open kan.

Op zich is ze nu toch ook niet zo extreem ver gegaan? Dan kan je even goed de anderen bannen die niet altijd zo beleefd op haar ingaan. Ach ja, ze is een wereldvreemd arrogant mens, maar die moeten er ook zijn e. Zulke mensen kan je enkel proberen overtuigen. Haar bannen, zal haar enkel meer overtuigen van haar gelijk dat het hier een bende kinderen is. BTW: hoe lang duurt zo'n ban eigenlijk?

a206100

Legacy Member
Karre zei:
Bepaalde mensen hebben hier echt wel het inzicht van een paard op vlak van technologie. En dan doel ik eerder op die discussie op de frontpage. Samsung brengt meerdere Galaxy's uit, HTC brengt meerdere reeksen uit van hun GSM's maar oh nee de hel barst los wanneer Apple om het jaar (wat zelfs in vergelijking met de anderen echt weinig is) een nieuwe generatie iPhone's of iPad's uitbrengt want Apple is echt wel dé slechte en kon die snellere CPU en GPU alreeds er een jaar geleden ingestoken hebben! Ach ja, het is Apple, we zullen het dan maar afkraken zeker, dat is toch lekker hip! :)

Je hebt een punt en je hebt geen punt. Wat samsung/HTC doet is een breder assortiment aanbieden, terwijl apple gewoon ieder jaar afkomt deze iphone is out en deze iphone is in. Ze voeren daarmee in feite promotie voor de wegwerpmaatschappij. Ze doen dit natuurlijk niet letterlijk, maar feitelijk komt dit er toch op neer. Zo zou ik het idee van een iphone mini meer aanmoedigen dan het idee van een iphone 5. Dit omdat de iphone mini andere mensen de kans geeft om in het systeem in te stappen. Sommige dingen konden ze natuurlijk al vroeger voorzien hebben, bijvoorbeeld waarom kwamen ze pas vorig jaar met een toestel dat klaar was voor videophonie, terwijl de concurrentie zulke toestellen al 2 jaar verkocht, aan een lagere prijs dan een iphone dan nog. Ook het gebrek aan 4g van de nieuwe iphone is zoiets, niet dat je dat nu direct nodig hebt, maar van een telefoon van 700€ verwacht ik toch wel dat hij up to date is. Dit is ook het geval met de ipad, van het begin zeiden ze nerds dat er een gebrek was aan een dual core versie. Toch weigerde apple deze beschikbaar te maken. Ook het gebrek aan USB-support (er bestaat wel een koppelstuk voor) is iets wat ik redelijk achterlijk en ouderwets vind. En ja de galaxy II is belachelijk zo snel na de release van de eerste. De 7" galaxy tablet had reeds van het begin in een 10" versie moeten beschikbaar zijn enz.

BTW HTC vernieuwt echt niet zoveel zijn modellen hoor. Veel van hun gsm's zijn ook vrijwel identiek van hardware, maar je hebt een android en een winmo versie van ieder model onder andere naam. Soms brengen ze ook een ouder toestel uit in een nieuwe casing, ze hebben dat met de HD1 gedaan, ik weet niet meer welk model dat was.

Carrion

Legacy Member
Karre zei:
Bepaalde mensen hebben hier echt wel het inzicht van een paard op vlak van technologie. En dan doel ik eerder op die discussie op de frontpage. Samsung brengt meerdere Galaxy's uit, HTC brengt meerdere reeksen uit van hun GSM's maar oh nee de hel barst los wanneer Apple om het jaar (wat zelfs in vergelijking met de anderen echt weinig is) een nieuwe generatie iPhone's of iPad's uitbrengt want Apple is echt wel dé slechte en kon die snellere CPU en GPU alreeds er een jaar geleden ingestoken hebben! Ach ja, het is Apple, we zullen het dan maar afkraken zeker, dat is toch lekker hip! :)

Hoewel ik zelf gebruik maak van Apple producten is en blijft het gewoone en feit dat die iPhone gewoon teveel geld kost voor wat het is.

N1CK

Legacy Member
Carrion zei:
Hoewel ik zelf gebruik maak van Apple producten is en blijft het gewoone en feit dat die iPhone gewoon teveel geld kost voor wat het is.

2

OT: Straks naar Brussel :sop:
+ Nederlandse spelling ffs. Kan alles van in't lager best zsm vergeten....

kil911ler

Legacy Member
Dakantochnie zei:
De enige oplossing voor zoiets bestaat erin door Soekie voltallig te negeren, en haar te reporten wanneer het uit de hand dreigt te lopen. Ik hoop dat dit morgen is doorgedrongen bij de bezoekers van de thread, zodat hij terug open kan.

This.

Pariah

Legacy Member
verkeersbelasting ontvangen: 250 euro om u auto in brokken te mogen rijden op onze wegen. dégoutant gewoon. :puke:

Kingfisher

Legacy Member
belvedere86 zei:
verkeersbelasting ontvangen: 250 euro om u auto in brokken te mogen rijden op onze wegen. dégoutant gewoon. :puke:

Met 250€ leg je niet veel wegen aan, hoor.

xDama

Legacy Member
Al een week zwaar ziek geweest, nu begint het toch wat weg te gaan. Echter zit ik nog steeds met een immense hoofdpijn. Met dat ik vorige week en gisteren thuis zat, was het nog te doen, maar nu ik op mijn werk terug non-stop achter een PC-scherm zit... Goddamn, mijne kop gaat ontploffen en het is nog maar half 11.

Waelvis

Legacy Member
Kingfisher zei:
Met 250€ leg je niet veel wegen aan, hoor.

Laten we aannemen dat 1/4 van de belgen een wagen heeft.

250€ * 2.500.000 belgen = 625.000.000 €

Daarmee kan je al veel wegen aanleggen e, en dan betalen veel mensen nog meer. (Bij mij is het 395€)

Remi

Legacy Member
Waelvis zei:
Laten we aannemen dat 1/4 van de belgen een wagen heeft.

250€ * 2.500.000 belgen = 625.000.000 €

Daarmee kan je al veel wegen aanleggen e, en dan betalen veel mensen nog meer. (Bij mij is het 395€)

maar je moet toch elk jaar iets kunnen doen met die 625.000.000, dus leg je slechte wegen aan, zodat je het jaar nadien weer 625.000.000 kunt opdoen aan herstellingen, die dan weer een jaar meegaan zodat het jaar erna 625.000.000 kan worden uitgegeven... en als je een overschotje dreigt te krijgen, kan je nog altijd het geld opsmossen aan een studie voor een project dat er niet komt !!!

250 euro is dus een kleinigheidje om de werkgelegenheid te sponsoren...
wegenbouwers, garagisten, carrosiers, ... allemaal profiteren ze van dieinvestering !!!

xDama

Legacy Member
Areknia zei:
en nu al 11u, holy crap!!

Kaboem

Remi zei:
maar je moet toch elk jaar iets kunnen doen met die 625.000.000, dus leg je slechte wegen aan, zodat je het jaar nadien weer 625.000.000 kunt opdoen aan herstellingen, die dan weer een jaar meegaan zodat het jaar erna 625.000.000 kan worden uitgegeven... en als je een overschotje dreigt te krijgen, kan je nog altijd het geld opsmossen aan een studie voor een project dat er niet komt !!!

250 euro is dus een kleinigheidje om de werkgelegenheid te sponsoren...
wegenbouwers, garagisten, carrosiers, ... allemaal profiteren ze van dieinvestering !!!

Hier in de buurt is het eerder de trend om een aantal wegen volledig te vernieuwen voor ettelijke miljoenen, die vervolgens een jaartje of 2 te laten liggen en ze vervolgens terug volledig af te breken voor o.a. werken aan de riolering, elektriciteit, etc... om vervolgens terug alles opnieuw te herbouwen.

N1CK

Legacy Member
Oh shit... halfuur voor dat ik men trein moest halen echt misselijk geworden en de ziel uit men lijf gespouwd.
En ik moet echt naar Brussel, 'k hoop dat ik die muffe trein overleef

Karre

Legacy Member
a206100 zei:
Je hebt een punt en je hebt geen punt. Wat samsung/HTC doet is een breder assortiment aanbieden, terwijl apple gewoon ieder jaar afkomt deze iphone is out en deze iphone is in. Ze voeren daarmee in feite promotie voor de wegwerpmaatschappij. Ze doen dit natuurlijk niet letterlijk, maar feitelijk komt dit er toch op neer. Zo zou ik het idee van een iphone mini meer aanmoedigen dan het idee van een iphone 5. Dit omdat de iphone mini andere mensen de kans geeft om in het systeem in te stappen. Sommige dingen konden ze natuurlijk al vroeger voorzien hebben, bijvoorbeeld waarom kwamen ze pas vorig jaar met een toestel dat klaar was voor videophonie, terwijl de concurrentie zulke toestellen al 2 jaar verkocht, aan een lagere prijs dan een iphone dan nog. Ook het gebrek aan 4g van de nieuwe iphone is zoiets, niet dat je dat nu direct nodig hebt, maar van een telefoon van 700€ verwacht ik toch wel dat hij up to date is. Dit is ook het geval met de ipad, van het begin zeiden ze nerds dat er een gebrek was aan een dual core versie. Toch weigerde apple deze beschikbaar te maken. Ook het gebrek aan USB-support (er bestaat wel een koppelstuk voor) is iets wat ik redelijk achterlijk en ouderwets vind. En ja de galaxy II is belachelijk zo snel na de release van de eerste. De 7" galaxy tablet had reeds van het begin in een 10" versie moeten beschikbaar zijn enz.

BTW HTC vernieuwt echt niet zoveel zijn modellen hoor. Veel van hun gsm's zijn ook vrijwel identiek van hardware, maar je hebt een android en een winmo versie van ieder model onder andere naam. Soms brengen ze ook een ouder toestel uit in een nieuwe casing, ze hebben dat met de HD1 gedaan, ik weet niet meer welk model dat was.

Waarom zou je een mini model erbij uitbrengen als je ouder product daar voor kan fungeren? Zo slecht zijn die dan niet hoor. Een iPhone 3G werkt na bijna drie jaar zelfs nog steeds perfect buiten dat enkele apps niet meer mogelijk zijn wegens te weinig resources. Maar dan kom je natuurlijk op psychologisch grondvlak wellicht dat mensen dat niet willen omdat dat niet nieuw is. En Apple presenteert gewoon hun product, wat het meer kan dan de vorige en wat er veranderd is en is er dan vol lof over. Nergens geeft men de echte indruk van gooi je oude iPhone maar weg want de nieuwe is er. Dat zijn gewoon de mensen die het er plots van maken.

Carrion zei:
Hoewel ik zelf gebruik maak van Apple producten is en blijft het gewoone en feit dat die iPhone gewoon teveel geld kost voor wat het is.

Het ging hem niet echt om de prijs. En eerlijk, Apple zou maar dom moeten zijn als ze er niet zo veel voor zouden vragen want er is nu zelfs altijd een te kort bij de releases en daarna vliegen die nog buiten. Apple blijft een bedrijf en als dat ziet dat het €625 kan vragen in plaats van €450 euro is de keuze toch snel gemaakt?

Soit nieuwe ergernis er bij. Ik heb amper iets geslapen omwille die piepende adem en de vele niesbuien. Hop naar nieuwe medicatie dit jaar voor mijn hooikoorts! :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan