Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moloko

Legacy Member
N1CK zei:
Oh shit... halfuur voor dat ik men trein moest halen echt misselijk geworden en de ziel uit men lijf gespouwd.
En ik moet echt naar Brussel, 'k hoop dat ik die muffe trein overleef

Enjoy the club.Ik dacht dat ik een beroerte kreeg.Op een seconde tijd werd ik kotsmisselijk en viel door mijn benen.3 dagen de bodem van mijne emmer gezien.Nu sta ik na een week nog te wiebelen op mijn benen.

Saphira

Legacy Member
Deze keer 'n hond meegekregen die blijkbaar graag bijt. Enkel hadden ze dit niet in 't begin gezegd waardoor die natuurlijk naar mij gehapt heeft :(

Remi

Legacy Member
De vooruitzichten op't werk.

mijn rechstreekse baas gaat naar een andere job en de ploegbaas ook. Voor mijn baas komt er iemand anders, voor de ploegbaas (voorlopig) nog niet.

't Ziet er nu naar uit dat ik 3jobkes kan gaan doen om de boel recht te houden. Die plaatsvervanger bijstaan , mijn job en de job van ploegbaas...

En dan trekken ze een rare kop als je NEE antwoord als ze vragen of ik dat wil doen. :sop:

Sir. K

Legacy Member
Stomme thesisbegeleidster dat na 8 maand nog steeds geen letter heeft gelezen van mijn literatuurstudie :angry:

N1CK

Legacy Member
moloko zei:
Enjoy the club.Ik dacht dat ik een beroerte kreeg.Op een seconde tijd werd ik kotsmisselijk en viel door mijn benen.3 dagen de bodem van mijne emmer gezien.Nu sta ik na een week nog te wiebelen op mijn benen.

Bij mij is het waarschijnlijk door een combinatie van medicatie en het was verdomd moeilijk in de trein. Zo'n muf spel met een vettig wijf met bokes met choco, een andere kerel met een broodje martino, zuur mens met erwtensoep, ....

Was moeilijk om niet opnieuw te :puke:

Dennoman

Legacy Member
Sir. K zei:
Stomme thesisbegeleidster dat na 8 maand nog steeds geen letter heeft gelezen van mijn literatuurstudie :angry:
De mijne is perfect imo :p zit me niet achter de veren, maar is altijd beschikbaar en heeft altijd alles gelezen als ge het het weekend ervoor doorstuurt.

Sir. K

Legacy Member
Dennoman zei:
De mijne is perfect imo :p zit me niet achter de veren, maar is altijd beschikbaar en heeft altijd alles gelezen als ge het het weekend ervoor doorstuurt.

Lucky bastard. Bij mij is het eerder "ja sry kheb het niet kunnen lezen, maar aan de hand van uw inhoudstafel ziet het er wel goed uit. Al zou ik mss toch dat en dat en dat nog schrappen"

trut :sad:

Komt daarbij dat ze nog wat willen profiteren ook in de paasvakantie. "Ja dan kan je nog extra proeven komen doen hé". Extra proeven my ass :(

glashelder

Legacy Member
pinoken zei:
Amaai, ik weet niet wat ik er van moet denken maar de woorden "slet" en "hoer" komen eerder in me op dan verkrachting.


Hoe kan je nu NIET weten dat je zwanger bent.

Tof om dat te horen als ze écht verkracht is. Ondertussen is ze trouwens uit huis geplaatst wegens een mogelijk onveilige thuissituatie.

Rizla+

Legacy Member
Mijn ma die inneens beweerd dat ik € 20 van haar heb gepikt... Terwijl ik en mijn zus en zij erbij waren toen ik dat geld kreeg. Ik had € 20 in klein geld, en had dat met haar gewisseld in een briefke van 20 voor op de bank te zetten. En nu is da blijkbaar allemaal ni waar volgens haar...

hatetn

Legacy Member
Karre zei:
Het ging hem niet echt om de prijs. En eerlijk, Apple zou maar dom moeten zijn als ze er niet zo veel voor zouden vragen want er is nu zelfs altijd een te kort bij de releases en daarna vliegen die nog buiten. Apple blijft een bedrijf en als dat ziet dat het €625 kan vragen in plaats van €450 euro is de keuze toch snel gemaakt?

Soit nieuwe ergernis er bij. Ik heb amper iets geslapen omwille die piepende adem en de vele niesbuien. Hop naar nieuwe medicatie dit jaar voor mijn hooikoorts! :sop:


correctie: strategisch tekort om de prijs hoog te kunnen houden.

ik denk trouwens dat futurama het perfect heeft samengevat.

ot: enorme krampen in mijn handen doordat ik enkele uren met een controller heb gespeeld die kleiner is dan mijn handen:doh:

Pana

Legacy Member
Shared mailbox aan het moven van 1.1 miljoen mails... Is nu al 5 uur aan het lopen :woohoo:

kows

Legacy Member
elleboog die ambetant doet aan bureauplek :(
plus tfeit da baard te snel groeit naar mijn gedacht

glashelder

Legacy Member
Wah, ik zie mijn vriend vanavond en ik wou vandaag een kleedje aan doen want het is al de hele tijd zo'n mooi weer, en het is nu natuurlijk de eerste dag in een week of zo dat de zon nergens te zien is :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan