Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Muscleduck zei:
Vanaf vrijdag of zaterdag beterschap, Glashelder.

PS: kleedjes :love:

Maar ik zie hem vanavond :sad:

Nu ja, ik doe toch een kleedje aan, 't is toch maar voor naar de auto te lopen. Het is niet alsof we hele avond buiten gaan staan.

GosU

Legacy Member
xDama zei:
Kaboem



Hier in de buurt is het eerder de trend om een aantal wegen volledig te vernieuwen voor ettelijke miljoenen, die vervolgens een jaartje of 2 te laten liggen en ze vervolgens terug volledig af te breken voor o.a. werken aan de riolering, elektriciteit, etc... om vervolgens terug alles opnieuw te herbouwen.

Hier t'zelfde. Leggen ze een volledig nieuw rond punt aan. Ligt da er 6maanden en breken ze het weer open :rofl:

freakykiller

Legacy Member
Iemand een idee hoe je bij een site, waarbij er meerdere links leiden tot de site. Er voor kan zorgen dat enkel één link in de adresbar wordt getoond. (dus je tikt één van de links in, en als je op de site belandt je maar één specifieke link te zien krijgt en vb niet die dat je had ingetikt)
<- beginner op vlak van sites (+ weinig tijd)

Bosvos

Legacy Member
De comments op HLN... Af en toe zet ik daar eens een comment om de mensen een klein beetje uit te dagen, maar het blijft altijd bij een voorzichtige reactie op een andere comment (een verbetering ofzo), maar de laatste tijd komt misschien de helft van mijn pogingen terecht bij de comments.

Who cares, het is maar HLN. Maar toen ik las deze comment op een artikel over een (waarschijnlijk) blanke moordenaar van 3 zwarten in Zuid-Afrika (het had uiteindelijk niet eens iets te maken met rassenhaat)

Maar 1 woord voor : HELD !! Nu dienen 4den nog aan nen boom hangen en in brand steken en we hebben een mooie zuivering.

Dan vraag ik me toch af welke mongool daar de comments screent.

Morrissey

Legacy Member
Alwéér een flinke tik gekregen bij de rugby vandaag. Dat wordt manken morgen. :woohoo:

h0pje

Legacy Member
Bosvos zei:
Dan vraag ik me toch af welke mongool daar de comments screent.

Om als journalist voor Het Laatste Nieuws te werken moet je al een mongool zijn, so yeah. Spellingsfouten constant, compleet nutteloze weetjes die meestal nog incorrect zijn ook, ...

Karre

Legacy Member
xDama zei:
Kaboem



Hier in de buurt is het eerder de trend om een aantal wegen volledig te vernieuwen voor ettelijke miljoenen, die vervolgens een jaartje of 2 te laten liggen en ze vervolgens terug volledig af te breken voor o.a. werken aan de riolering, elektriciteit, etc... om vervolgens terug alles opnieuw te herbouwen.

Ze hebben voor Berlare iets beter gedaan nu. De brug van Zele naar Dendermonde onderbroken waarbij al het verkeer van Zele nu via Berlare moet. Nu zijn er hier 's morgens altijd lange files :sop:. En als je naar Aalst wil is het daar ook onderbroken. Waarom slagen ze er in deze regio nooit in om het werk te organiseren in plaats van alles in één keer te doen waardoor het een miserie wordt om een weg te vinden die niet onderbroken is.

u4ea

Legacy Member
xDama zei:
Hier in de buurt is het eerder de trend om een aantal wegen volledig te vernieuwen voor ettelijke miljoenen, die vervolgens een jaartje of 2 te laten liggen en ze vervolgens terug volledig af te breken voor o.a. werken aan de riolering, elektriciteit, etc... om vervolgens terug alles opnieuw te herbouwen.

Hier hebben ze ook eens 3 keer het fietspad/voetpad opengebroken in 2 weken en da dan telkens terug mooi afgewerkt. eerst voor de gas, dan de kabel en dan nog iets...

Private Joker

Legacy Member
Godver, 't gaat er hier weer echt over é. Voor de derde keer mijn raam ingeslaan van mijn auto terwijl ik het handschoenkastje duidelijk open zet om te tonen dat er niets in zit.
Resultaat: gebroken raam en al die miserie en zij met niks ervandoor.

Kga naar de politie om pv op te stellen, zit ik daar meer dan een uur te wachten om mensen die lang na mij zijn binnen gekomen behandeld zien te worden. Ondertussen beginnen regenen en mijnen auto vol water op de zetels. Blijken ze mijn dossier gewoon te hebben mislegd en zat ik daar voor niets.

Bende incompetente mensen hier in Brussel, maar parkeermeters plaatsen overal kunnen ze dan wel goed genoeg. De straten veiliger maken niet.

Onlangs nog achter een paar gasten gezeten die ik op heterdaad had betrapt en kon ze herkennen. Mee met de eigenaars van de auto naar datzelfde kantoor gegaan en vroeg of ik foto's kon bekijken van delinquenten in hun database om ze te identificeren of gelijk wat: "Zo werken wij niet hoor meneer. Als ge zelf foto's hebt, moogt ge die ons altijd brengen. Daag."

Man man man...

=Ermac=

Legacy Member
Whine mode on :
Zeer ambetant als ge als bezoeker hier wat komt lezen.
De posts staan nog altijd een uur achter...
Ze willen de grootste zijn ma ze krijgen het uur niet eens juist.:s
Amai.

hatetn

Legacy Member
=Ermac= zei:
Whine mode on :
Zeer ambetant als ge als bezoeker hier wat komt lezen.
De posts staan nog altijd een uur achter...
Ze willen de grootste zijn ma ze krijgen het uur niet eens juist.:s
Amai.


kom dan als member lezen. dan staan ze wel goed:ironic:

=Ermac=

Legacy Member
hatetn zei:
kom dan als member lezen. dan staan ze wel goed:ironic:

Dus ik moet inloggen om het juiste uur te hebben?
Dus als ge een bezoeker zijt moet ge der mee leven dat het een uur achter staat?
Principes mene jong.
Niet mijn fout dat het nog altijd verkeerd staat.
Er zijn ook mensen die geen account hebben.

hatetn

Legacy Member
=Ermac= zei:
Dus ik moet inloggen om het juiste uur te hebben?
Dus als ge een bezoeker zijt moet ge der mee leven dat het een uur achter staat?
Principes mene jong.
Niet mijn fout dat het nog altijd verkeerd staat.
Er zijn ook mensen die geen account hebben.



auto log in, ooit van gehoord?

en wat is het volgende dat ze moeten doen, ervoor zorgen dat de tijd goed staat voor iemand aan de andere kant van de wereld?

=Ermac=

Legacy Member
hatetn zei:
auto log in, ooit van gehoord?

en wat is het volgende dat ze moeten doen, ervoor zorgen dat de tijd goed staat voor iemand aan de andere kant van de wereld?

Ge snapt het echt niet he...

N1CK

Legacy Member
=Ermac= zei:
Whine mode on :
Zeer ambetant als ge als bezoeker hier wat komt lezen.
De posts staan nog altijd een uur achter...
Ze willen de grootste zijn ma ze krijgen het uur niet eens juist.:s
Amai.

Oh the horror. Nu verandert natuurlijk de ganse context van alle berichten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan