Godver, 't gaat er hier weer echt over é. Voor de derde keer mijn raam ingeslaan van mijn auto terwijl ik het handschoenkastje duidelijk open zet om te tonen dat er niets in zit.
Resultaat: gebroken raam en al die miserie en zij met niks ervandoor.
Kga naar de politie om pv op te stellen, zit ik daar meer dan een uur te wachten om mensen die lang na mij zijn binnen gekomen behandeld zien te worden. Ondertussen beginnen regenen en mijnen auto vol water op de zetels. Blijken ze mijn dossier gewoon te hebben mislegd en zat ik daar voor niets.
Bende incompetente mensen hier in Brussel, maar parkeermeters plaatsen overal kunnen ze dan wel goed genoeg. De straten veiliger maken niet.
Onlangs nog achter een paar gasten gezeten die ik op heterdaad had betrapt en kon ze herkennen. Mee met de eigenaars van de auto naar datzelfde kantoor gegaan en vroeg of ik foto's kon bekijken van delinquenten in hun database om ze te identificeren of gelijk wat: "Zo werken wij niet hoor meneer. Als ge zelf foto's hebt, moogt ge die ons altijd brengen. Daag."
Man man man...