Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Selderijstok

Legacy Member
Clean install, al die verborgen settings die je over het hoofd hebt gezien :sop: So much work...

Misericordiam

Legacy Member
Bwa, eerder de krant voor het onwetende volk. Ik lees soms de commentaren op HLN en dat valt mij wel op. Veel is nogal vrij stereotyp en dogmatisch of maw onwetenschappelijk en volgens een te oppervlakkige logica.

Ook de artikels zijn niet altijd foutloos geschreven en er staan ook soms inhoudelijke fouten in.

Beetje sensatiegericht hé. Dat valt wel op als je de titels bekijkt.

Lorim

Legacy Member
Pure sensatie die je ook een verkeerde kijk op de wereld geeft imo, als je zoiets te vaak leest ga je ook zo denken en veralgemeen je te rap zaken en vereng je je denkwijze.

Fuck hln.

Bosvos

Legacy Member
HLN is gewoon handig om snel een overzicht te krijgen van het nieuws. Als er iets is waar ik dieper wil op ingaan ga ik wel op zoek naar een deftig artikel :D

edit: morgen 2 dagen naar de zee met school. Daar zit al een namiddagje teambuilding bij. Denk maar niet dat er iemand gaat vermelden of we aangepaste kleding ofzo moeten meenemen :/

Chappii (oi22)

Legacy Member
Aan't chatten met een vriendin, opeens begint ze te flippen, heeft ze haar punten van het vak 'cultuur' gekregen. Gebuisd, en ze zei, 'k had beter geleerd.
Dan begon ze nog meer te flippen, te wenen en stuff.

Seriously, als ge zo inzit met uw punten, leer dan.
Ik buis sowieso ook voor frans en economie, ook niet geleerd, maar ik ga er dan ook niet om flippen. :sop:

Blanco

Legacy Member
Etienne Schoupen op mijne TV, snel weggezapt, maar ik was te laat
De spontane maagoprisping was daar al...

Marly

Legacy Member
De HLN-bizar sectie is toch altijd plezant om te lezen tijdens de lunch-pauze op het werk.

Voor de rest = rioolgazet

Prodigy

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Aan't chatten met een vriendin, opeens begint ze te flippen, heeft ze haar punten van het vak 'cultuur' gekregen. Gebuisd, en ze zei, 'k had beter geleerd.
Dan begon ze nog meer te flippen, te wenen en stuff.

Seriously, als ge zo inzit met uw punten, leer dan.
Ik buis sowieso ook voor frans en economie, ook niet geleerd, maar ik ga er dan ook niet om flippen. :sop:

Lol, voor een verwerpelijk vak als cultuur. Had het nog Frans geweest ok, iets wat u in de toekomst van pas zal komen bij het zoeken naar een job :)

Chappii (oi22)

Legacy Member
Prodigy zei:
Lol, voor een verwerpelijk vak als cultuur. Had het nog Frans geweest ok, iets wat u in de toekomst van pas zal komen bij het zoeken naar een job :)

'k Peis dat ze humane doet, waar cultuur effectief wel een fucking hoofdvak is. :')

a206100

Legacy Member
a143290 zei:
Merk ik ook ELKE dag. Allemaal HLN haters en bashers, maar als er iemand afkomt met een krantenartikel is de bron 9 van de 10 keer HLN :wtf:
Heb jij al andere artikels gevonden op de andere Belgische websites misschien? Letter voor letter zijn vaak de artikels op de standaardwebsite hetzelfde als deze van HLN. Iets wat ik ook enorm storend vind aan de sites, is dat ze hun fouten ook nooit verwijderen, als je hen er op wijst. Ik merk vaak dat ze gewoon artikels vertalen uit de Engelse tabloids, die als bron niet echt betrouwbaar zijn. Vaak vind je dat artikel dan ook terug in de standaard, terwijl er op internet al meldingen zijn van de betrokken personen/organisaties dat deze artikels fout zijn.
Ach ja, de info van HLN kan handig zijn, maar het is steeds aangewezen om de bron nog eens te checken. En extra info op te zoeken op BBC, Al Jazeera of andere deftige nieuwssites.

hatetn

Legacy Member
a206100 zei:
Heb jij al andere artikels gevonden op de andere Belgische websites misschien? Letter voor letter zijn vaak de artikels op de standaardwebsite hetzelfde als deze van HLN. Iets wat ik ook enorm storend vind aan de sites, is dat ze hun fouten ook nooit verwijderen, als je hen er op wijst. Ik merk vaak dat ze gewoon artikels vertalen uit de Engelse tabloids, die als bron niet echt betrouwbaar zijn. Vaak vind je dat artikel dan ook terug in de standaard, terwijl er op internet al meldingen zijn van de betrokken personen/organisaties dat deze artikels fout zijn.
Ach ja, de info van HLN kan handig zijn, maar het is steeds aangewezen om de bron nog eens te checken. En extra info op te zoeken op BBC, Al Jazeera of andere deftige nieuwssites.



ik zal het simpel zeggen. als je denkt veel kwaliteit te vinden zonder ervoor te betalen ben je verkeerd

a206100

Legacy Member
hatetn zei:
ik zal het simpel zeggen. als je denkt veel kwaliteit te vinden zonder ervoor te betalen ben je verkeerd
Bwa de belgische kranten (buiten de tijd dan) is toch meer wcpapier dan wat anders ze.

zwolf

Legacy Member
Je kan inderdaad nog beter geen krant lezen, dan HLN te lezen. Het zou me niet verbazen dat je daar een vertekend (wereld)beeld aan over kan houden. BBC, Al Jazeera en Der Spiegel krijgen mijn voorkeur.

a206100

Legacy Member
De knack kan er eigenlijk ook nog mee door. Het is geen krant, maar toch heel goede info. En het is je geld beter waard dan de humo (tenzij ze 6 tauro's erbijgeven, of een opblaaspop)

Chappii (oi22)

Legacy Member
Pa die binnenkwam in m'n kamer

"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
" :sop: "

puni

Legacy Member
Thuiskomen van 't werk om op vijftig meter van mijn deur een dode steenmarter op de baan te zien liggen. Altijd hetzelfde hier met die friggin' snelheidsduivels. Gas geven, allemaal tof en wel, maar als er iets geraakt is zelfs niet de decency hebben om het beest in kwestie aan de kant te leggen. Ik ben het dan maar zelf gaan doen.

Mattx

Legacy Member
Mijn ma die om kwart voor 1 staat te roepen dat de vuilzak buiten moet en hem dan doodleuk op mijn kamer zet. Val toch dood gvd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan