Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
leg het eens uit dan, want blijkbaar zijn wij te dom. ik ga nu terug naar een site waar de tijd 7 uur verkeerd staat.

=Ermac=

Legacy Member
hatetn zei:
auto log in, ooit van gehoord?

en wat is het volgende dat ze moeten doen, ervoor zorgen dat de tijd goed staat voor iemand aan de andere kant van de wereld?

Is dit een belgische site?
Ik veronderstel van wel.Dusja,niet meer uitleg nodig...

hatetn zei:
leg het eens uit dan, want blijkbaar zijn wij te dom. ik ga nu terug naar een site waar de tijd 7 uur verkeerd staat.

Zucht,allee dan.
Stom voorbeeld.
Een bezoeker bekijkt buy&sell.
Threadstarter zegt : Dezeavond om 20u sluit ik af.
Bezoeker heeft interesse in het product en wil nog snel bieden.Maakt een account en ziet dat hij een uur te laat is.

hatetn

Legacy Member
ik kijk naar de klok op mijn pc ze. die staat altijd goed en zowat iedereen die meer dan een dag met een pc werkt kijkt automatisch naar daar. staat er een klok op dit forum mss waar je het gemakkelijk kan volgen? of kijk je naar de posts om te weten hoe laat het ongeveer is?

en er zijn belgische sites die verkeerd staan zelfs al ben je member. care het is niet alsof je er dood aan gaat gaan. en als laatste, ik heb het niet op mensen die liggen te snipen op een deal dus care dat ze niet weten hoe de klok op de pc werkt. daar rechtsonder zo, bij mij boven de datum

Kiiilerke

Legacy Member
Al die geiten die uren wachten om justin bieber zijne debiele kop te kunnen zien.:sad:

Torche

Legacy Member
Nieuwe car policy van mijn pa zijn werk waardoor ik niet meer met zijn wagen mag rijden. Suckt zwaar, heel zwaar.

a206100

Legacy Member
Bosvos zei:
De comments op HLN... Af en toe zet ik daar eens een comment om de mensen een klein beetje uit te dagen, maar het blijft altijd bij een voorzichtige reactie op een andere comment (een verbetering ofzo), maar de laatste tijd komt misschien de helft van mijn pogingen terecht bij de comments.

Who cares, het is maar HLN. Maar toen ik las deze comment op een artikel over een (waarschijnlijk) blanke moordenaar van 3 zwarten in Zuid-Afrika (het had uiteindelijk niet eens iets te maken met rassenhaat)



Dan vraag ik me toch af welke mongool daar de comments screent.

Dat vraag ik me al jaren af. Het hangt wel af van artikel tot artikel, hoe idioot de commentaren zijn. Ik heb gehoord van enkele vrienden die het eens gingen testen, dat het heel makkelijk is om racistische teksten en statements op de site krijgen, terwijl het moeilijker is om statements tegen dit racisme online te krijgen, of om de lezers te overtuigen van hun ongelijk. Nuja, is hln niet de krant van de hersenloze massa?

On-topic: Kakstad Gent.
Ik heb een job aangeboden gekregen in Gent. Nu zou ik me aldaar willen vestigen, en zou ik voorlopig bij een vriend wonen die nog een kamer vrij heeft. Omdat ik momenteel nog geen contract heb ondertekend kan ik mijn domicilie niet verzetten. Ik heb nochtans wel formulieren voor mijn opleiding die ik van het werk krijg, en een papier dat als ik deze opleiding slaag dat ik mag beginnen, en me verbind om voor 2 jaar voor het bedrijf te werken na het doorlopen van de opleiding. Volgens de stad Gent, kan de stad zich niet verzekeren dat ik niet op de kap van het OCMW zou leven. Nu kan ik voorlopig nog wel in Antwerpen blijven met mijn domicilie, daar mijn woning pas vanaf september volledig verkocht kan worden (heb nog een familielid als kotstudent inwonen, met een contract tot september). Maar persoonlijk lijkt het me toch lastig om voor iedere rekening, loonformulier van het werk, enz naar Antwerpen te rijden.

hatetn

Legacy Member
HLN de krant voor het domme volk maar toch weet iedereen hier altijd wat zich op de site afspeelt. is dit een indicatie dat er hier ook genoeg domme mensen rondlopen?

a143290

Legacy Member
hatetn zei:
HLN de krant voor het domme volk maar toch weet iedereen hier altijd wat zich op de site afspeelt. is dit een indicatie dat er hier ook genoeg domme mensen rondlopen?

Merk ik ook ELKE dag. Allemaal HLN haters en bashers, maar als er iemand afkomt met een krantenartikel is de bron 9 van de 10 keer HLN :wtf:

Lorim

Legacy Member
Ik probeer mensen altijd maar te vertellen dat HLN hen dommer maakt, maar helaas.


Ergernis: 2 uur in mijn klas gezeten en geen enkele leerling komt opdagen door die stomme examens in de dagscholen, gvd :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan