Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is zo typisch vaders eChappii (oi22) zei:Pa die binnenkwam in m'n kamer
"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
""
cuda zei:allee jom, HLN is toch grappig
welke andere krant durft nu zoiets op hunne site te zetten:
Het huis dat op Hitler lijkt - Bizar - HLN
Chappii (oi22) zei:Pa die binnenkwam in m'n kamer
"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
""
Chappii (oi22) zei:Pa die binnenkwam in m'n kamer
"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
""

Chappii (oi22) zei:Pa die binnenkwam in m'n kamer
"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
""
Mattx zei:Mijn ma die om kwart voor 1 staat te roepen dat de vuilzak buiten moet en hem dan doodleuk op mijn kamer zet. Val toch dood gvd.

Mattx zei:Mijn ma die om kwart voor 1 staat te roepen dat de vuilzak buiten moet en hem dan doodleuk op mijn kamer zet. Val toch dood gvd.
zo simpel is dat.N1CK zei:'t Volk hier dat met hun kop in hun reet leeft.
Karre zei:Alé kom, lucht je hart eens op en vertel precies wat er gebeurt is.
De schrijfwijze van dit woord moet je uit je hoofd leren. Hier zijn geen regels voor.
N1CK zei:Sorry, maar ik moet de laatste tijd zoveel oefenen op spelling en grammatica, dat ik de grammar nazi begin uit te hangen.
Om dan nog meestal dit te lezen:
. Ik ben wel nog immens moe, misschien komt het daardoor? 
Wat uw vraag betreft, 'k zou eens wat meer mensen willen kennen, die op dezelfde golflengte zitten ipv die shitload aan mensen die me vertellen dat ik eigenlijk wel een interessante, nuchtere kijk op het leven heb en 'gelijk heb' of 'Wow, zo had ik er nog niet over gedacht', etcetera...
Alsook die mensen die alles uit de context trekken, het ene drogargument na het andere lanceren of zwart-witdenkers in die thread over vlees eten.
. Maar soit, natuurlijk dat je dan van die mensen ga hebben die de anderen die tegen het eten van vlees zijn belachelijk willen maken door onder andere te zwart wit te denken, drogargumenten lanceren en noem maar op. Maar ik dacht dat jij opteerde voor het eten van minder vlees en niet zo'n overdreven veggieboy bent die vindt dat vlees niet meer gegeten mag worden, nee? Ik moet het eerlijk gezegd wel niet hebben van die overdreven veggieboys die iedereen willen aanzetten tot het vegetarische leven. Futurama heeft er dan ook zo'n heerlijke parodie op met die hippies die een leeuw vegetarisch gemaakt hebben en dan zo ziek is
.Karre zei:Maar ik dacht dat jij opteerde voor het eten van minder vlees en niet zo'n overdreven veggieboy bent die vindt dat vlees niet meer gegeten mag worden, nee?
Karre zei:Ik moet het eerlijk gezegd wel niet hebben van die overdreven veggieboys die iedereen willen aanzetten tot het vegetarische leven.
N1CK zei:Sorry, maar ik moet de laatste tijd zoveel oefenen op spelling en grammatica, dat ik de grammar nazi begin uit te hangen.
Scarity zei:Mensen die dialect praten , zijn immuun voor uw gezaag, right? ^^

N1CK zei:Praten =/= typen
Nu is die zin zelfs nog niet correct. Oh, moedertaal
-----------------------------------------------------------------
Oude afbeelding terug tegengekomen
Honden als lokaas voor haaien. Levend achter een boot hangend, spartelend om ze aan te trekken.
Scarity zei:Love you two!
Uwe link is trouwens een hoax, net als als bonsai kittens enzo
Er zijn zogezegd wat haken en ogen aan dit verhaal, maar in grote lijnen klopt het: levende honden worden gebruikt als aas om op haaien te vissen. In september 2005 werd een visser op Reunion nog veroordeeld omdat hij een levende pup gebruikte als aas, meldt Clicanoo, de krant op het eiland.
Dat was geen eenmalig incident, melden diverse dierenorganisaties, waaronder de Brigitte Bardot Foundation en de Sea Shepherd Conservation Society. Sea Shephard heeft op haar website enkele foto's staan van honden met vishaken in hun lijf.
Maar ondanks alle heisa die de diverse dierenorganisaties trappen, is het overdreven om te melden dat het fenomeen alledaagse kost is. Ja, honden worden gebruikt als aas. Ja, dat is zielig. Maar nee, dat is niet iets dat heel vaak voorkomt. "De techniek wordt zelden gebruikt door commerciele vissers", meldt Clicanoo.
Verder lijkt het doel van de petitie allang bereikt te zijn. Het gebruik van honden als aas is al verboden door de Franse overheid.
Scarity zei:Net zoals HLN een artikel maakte over de gruwelijkheid van said bonsai kittens...
