Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 19

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xhdmix

Legacy Member
De trein net missen dan een halfuur op een volgende trein moeten wachten.
Na een halfuur krijgen we te horen dat de trein afgelast is, en dan nog eens een half uur op de volgende mogen wachten :(

a206100

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Pa die binnenkwam in m'n kamer

"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
" :sop: "
Dat is zo typisch vaders e

a143290

Legacy Member
GODVERNONDEMILJAAR is da nu zo moeilijk om met een connectionstring verbinding te maken met een SQL server op afstand om dan via code rechtreeks in de database te lezen/schrijven? Blijkbaar wel -_- fuck dees, ik ga slapen.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Pa die binnenkwam in m'n kamer

"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
" :sop: "

Uw vader heeft gelijk.

(oi22)

pinoken

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Pa die binnenkwam in m'n kamer

"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
" :sop: "

Rep voor uwe Pa :lol:

Bram

Legacy Member
Chappii (oi22) zei:
Pa die binnenkwam in m'n kamer

"Zijt gij nog nie gaan slapen?"
"Ja, nee, nog taak Engels aan't maken"
"In nen discotheek ofwa?"
* -wait what- *
* met dieje muziek hier*
* das gewoon muziek da aanstaat *
* jaja, 't is over 12u eh man, dan moet er geen muziek meer spelen ehé
é Staat het te luid mss?"
" nee, gewoon, 't is na 12u, allee, ga slapen"
" :sop: "

Mattx zei:
Mijn ma die om kwart voor 1 staat te roepen dat de vuilzak buiten moet en hem dan doodleuk op mijn kamer zet. Val toch dood gvd.

Alleen wonen :love:

Ramptoerist

Legacy Member
Mattx zei:
Mijn ma die om kwart voor 1 staat te roepen dat de vuilzak buiten moet en hem dan doodleuk op mijn kamer zet. Val toch dood gvd.

als uw kamer aan de straatkant is dan gooi je die zak gewoon door het raam en de vuilzak is buiten:) zo simpel is dat.

N1CK

Legacy Member
Karre zei:
Alé kom, lucht je hart eens op en vertel precies wat er gebeurt is.

Sorry, maar ik moet de laatste tijd zoveel oefenen op spelling en grammatica, dat ik de grammar nazi begin uit te hangen.

Om dan nog meestal dit te lezen:
De schrijfwijze van dit woord moet je uit je hoofd leren. Hier zijn geen regels voor.

Wat uw vraag betreft, 'k zou eens wat meer mensen willen kennen, die op dezelfde golflengte zitten ipv die shitload aan mensen die me vertellen dat ik eigenlijk wel een interessante, nuchtere kijk op het leven heb en 'gelijk heb' of 'Wow, zo had ik er nog niet over gedacht', etcetera...

Alsook die mensen die alles uit de context trekken, het ene drogargument na het andere lanceren of zwart-witdenkers in die thread over vlees eten.

Karre

Legacy Member
N1CK zei:
Sorry, maar ik moet de laatste tijd zoveel oefenen op spelling en grammatica, dat ik de grammar nazi begin uit te hangen.

Om dan nog meestal dit te lezen:

Ik was het nog aan het denken dat ik er een d moest zetten omdat het daar een voltooid deelwoord was maar toch heb ik blijkbaar een t gezet :(. Ik ben wel nog immens moe, misschien komt het daardoor? :unsure:

Wat uw vraag betreft, 'k zou eens wat meer mensen willen kennen, die op dezelfde golflengte zitten ipv die shitload aan mensen die me vertellen dat ik eigenlijk wel een interessante, nuchtere kijk op het leven heb en 'gelijk heb' of 'Wow, zo had ik er nog niet over gedacht', etcetera...

Alsook die mensen die alles uit de context trekken, het ene drogargument na het andere lanceren of zwart-witdenkers in die thread over vlees eten.

Vlees is voor sommigen dan ook heilig. Ik eet wel liever kip of vis maar zo'n heel lekker stukje vlees kan nochtans wel goed smaken. Vooral op een barbecue :love:. Maar soit, natuurlijk dat je dan van die mensen ga hebben die de anderen die tegen het eten van vlees zijn belachelijk willen maken door onder andere te zwart wit te denken, drogargumenten lanceren en noem maar op. Maar ik dacht dat jij opteerde voor het eten van minder vlees en niet zo'n overdreven veggieboy bent die vindt dat vlees niet meer gegeten mag worden, nee? Ik moet het eerlijk gezegd wel niet hebben van die overdreven veggieboys die iedereen willen aanzetten tot het vegetarische leven. Futurama heeft er dan ook zo'n heerlijke parodie op met die hippies die een leeuw vegetarisch gemaakt hebben en dan zo ziek is :p.

N1CK

Legacy Member
Karre zei:
Maar ik dacht dat jij opteerde voor het eten van minder vlees en niet zo'n overdreven veggieboy bent die vindt dat vlees niet meer gegeten mag worden, nee?

Klopt. Maar die zwart-witdenkers kennen geen 'grijs' en raad eens tot welke groep ik dan weer gerekend wordt + argumenten over kan verwachten....

Karre zei:
Ik moet het eerlijk gezegd wel niet hebben van die overdreven veggieboys die iedereen willen aanzetten tot het vegetarische leven.

Moet ik het ook niet van hebben, zowel wat die veggies betreft als die overmatige vleeseters. Dat beperkt zich immers tot persoonlijke visies en daar kan je eindeloos over neuten.

Ik hou het daarom voor mezelf en anderen bij de feiten,
maar beland dan weeral in het kamp van de veggies. In die thread zijn het toch ook veeleer de vleeseters die zich agressief gedragen tegenover die vegetariërs. Verwonderlijk ook hoe die laatsten het volhouden om telkens weer een deftig (en tenminste geen belachelijk) antwoord op te stellen. Imo.

Scarity

Legacy Member
N1CK zei:
Sorry, maar ik moet de laatste tijd zoveel oefenen op spelling en grammatica, dat ik de grammar nazi begin uit te hangen.

Mensen die dialect praten zijn immune voor u gezaag, rite? ^^

N1CK

Legacy Member
Scarity zei:
Love you two!

Uwe link is trouwens een hoax, net als als bonsai kittens enzo

De afbeelding in kwestie misschien wel, maar het idee erachter toch niet.

Er zijn zogezegd wat haken en ogen aan dit verhaal, maar in grote lijnen klopt het: levende honden worden gebruikt als aas om op haaien te vissen. In september 2005 werd een visser op Reunion nog veroordeeld omdat hij een levende pup gebruikte als aas, meldt Clicanoo, de krant op het eiland.
Dat was geen eenmalig incident, melden diverse dierenorganisaties, waaronder de Brigitte Bardot Foundation en de Sea Shepherd Conservation Society. Sea Shephard heeft op haar website enkele foto's staan van honden met vishaken in hun lijf.
Maar ondanks alle heisa die de diverse dierenorganisaties trappen, is het overdreven om te melden dat het fenomeen alledaagse kost is. Ja, honden worden gebruikt als aas. Ja, dat is zielig. Maar nee, dat is niet iets dat heel vaak voorkomt. "De techniek wordt zelden gebruikt door commerciele vissers", meldt Clicanoo.
Verder lijkt het doel van de petitie allang bereikt te zijn. Het gebruik van honden als aas is al verboden door de Franse overheid.

Scarity

Legacy Member
Net zoals HLN een artikel maakte over de gruwelijkheid van said bonsai kittens...

N1CK

Legacy Member
Scarity zei:
Net zoals HLN een artikel maakte over de gruwelijkheid van said bonsai kittens...

Lees men edit even. Bekijk elk geval ook eens apart ipv ze gelijk te stellen.

Scarity

Legacy Member
Ik heb inderdaad even wat dieper gekeken, het was vroeger een hoax maar bleek dan uiteindelijk inderdaad toegepast te worden, al is/was het een vrij zeldzaam voorkomen.

En nu na u edit te lezen, zie ik dat wat ik net getypt hebt hetzelfde is als wat er in u edit staat :)

Zulke artikelen brengen mensen wel op ideeën, om nog maar eens terug te keren naar mijn bonsai kittens; Er zijn wel een aantal gerapporteerde gevallen van mensen die dit daadwerkelijk probeerden...

Ik las trouwens ook net dat haaien liever voor levenloze prooien gaan dan voor furious spartelende, al denk ik niet dat ze kieskeurig zouden zijn als er niet direct iets anders in de buurt is.

Mes excuses,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan